XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 1, Gasten: 0)

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Waardering
1.051
Lengte
1m83
Massa
86kg
pasop dat je geen hartaanval door de eca krijgt :treuren:

Haha dit forum zit echt vol met mensen die er niet eens uit zien alsof ze ooit een dumbell aan hebben geraakt en maar op andere haten xD ga trainen ofzo man
Loel kheb niet echt lopen haten op je benen. Was meer het idee van wat walnut zei :roflol: Geen idee wrm ik je benen zou moeten haten als ik ze niet eens gezien heb.

Mwah kdoe me best, eca stack flipt me soms wel gek.

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Waardering
4.993
Lengte
1m83
Massa
64kg
Welkom op DBB, daar draait het om op dit forum :roflol:
zo zit het inderdaad in elkaar. Bodybuilders met hun grote ego die zich aangevallen voelen als iemand iets tegen ze zegt.

Buff zijn is ook totaal geen indicator van dat je veel kennis van training en of voeding hebt. Maar ja dan komt altijd het argument van ecto hou je bek, ga trainen. Of je benen traint moet je lekker helemaal zelf weten, maakt mij verder niks uit.

Zo weer even genoeg bodybuilders tegen het verkeerde been gestoten vandaag :)

Krulbrah

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2012
Waardering
316
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Loel kheb niet echt lopen haten op je benen. Was meer het idee van wat walnut zei :roflol: Geen idee wrm ik je benen zou moeten haten als ik ze niet eens gezien heb.

Mwah kdoe me best, eca stack flipt me soms wel gek.
Het was meer gericht op de meerderheid hier van de beginnende/niet lifters die overal commentaar op hebben niet over mijn benen..

Krulbrah

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2012
Waardering
316
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
zo zit het inderdaad in elkaar. Bodybuilders met hun grote ego die zich aangevallen voelen als iemand iets tegen ze zegt.

Buff zijn is ook totaal geen indicator van dat je veel kennis van training en of voeding hebt. Maar ja dan komt altijd het argument van ecto hou je bek, ga trainen.

Zo weer even genoeg bodybuilders tegen het verkeerde been gestoten vandaag :)
Ik vind mij zelf ook totaal niet buff of een bodybuilder maar het is gewoon grappig dat altijd dezelfde overal op reageren.

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Waardering
4.993
Lengte
1m83
Massa
64kg
Ik vind mij zelf ook totaal niet buff of een bodybuilder maar het is gewoon grappig dat altijd dezelfde overal op reageren.
je bent toch een bodybuilder om dat je aan je lichaam werkt. Hoef je niet voor in string voor op het podium te staan.

Verder zie ik walnut niet bijzonder vaak op fotos reageren dat mensen geen benen hebben?

Brison

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
18 nov 2015
Waardering
1.364
Lengte
1m92
Jullie ecto's liften nog minder dan Abeltje.
Bruut fysiek, ik mag dromen van zo'n chest @Krulbrah

Krulbrah

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2012
Waardering
316
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
je bent toch een bodybuilder om dat je aan je lichaam werkt. Hoef je niet voor in string voor op het podium te staan.

Verder zie ik walnut niet bijzonder vaak op fotos reageren dat mensen geen benen hebben?
Het gaat er ook niet om dat ie reageerd over mijn benen, het gaat er meer over dat mensen die (vaak) minder tot bijna niet gespierd zijn wel commentaar op iets hebben.. terwijl ze zelf pas net komen kijken en alles maar beter weten (wil niet zeggen dat ik er veel vanaf weet ofzo hoor)

Brison

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
18 nov 2015
Waardering
1.364
Lengte
1m92
kwou dat ik een ecto was... year round bulk brah
Know that feeling bruh. Woog 78 bij start, laatst woog k 102 zonder ooit te cutten. Nu dan toch maar m'n eerste echte cut aan t doen. Voel me gelijk leeg. Hoop zsm weer naar onderhoud te kunnen en me voller te voelen :p

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Waardering
4.993
Lengte
1m83
Massa
64kg
Het gaat er ook niet om dat ie reageerd over mijn benen, het gaat er meer over dat mensen die (vaak) minder tot bijna niet gespierd zijn wel commentaar op iets hebben..
ik vind het inderdaad heerlijk om tegen het bodybuildwereldje aan te schoppen ja. Dat geef ik meteen toe :o :o

Maar ik lees zelf dan ook wel veel dingen over training/voeding en heb daar wel meer kennis daar over dan sommige mensen die toch buffer zijn.

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Waardering
1.051
Lengte
1m83
Massa
86kg
Know that feeling bruh. Woog 78 bij start, laatst woog k 102 zonder ooit te cutten. Nu dan toch maar m'n eerste echte cut aan t doen. Voel me gelijk leeg. Hoop zsm weer naar onderhoud te kunnen en me voller te voelen :p
Rip that satisfied feeling of eating food. Gl shredding

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
13.990
ik vind het inderdaad heerlijk om tegen het bodybuildwereldje aan te schoppen ja. Dat geef ik meteen toe :o :o

Maar ik lees zelf dan ook wel veel dingen over training/voeding en heb daar wel meer kennis over dan sommige mensen die toch buffer zijn.
Wat gaat er mis dan? behalve aas

Bovenaan