Fitness Seller

De ondergang van ID&T

Jar"animal"

Cool Novice
Waardering
1
Ik heb vandaag toch maar weer eens id&t aan gezet, maar ik vind het echt niks meer hoor! Zo commerciel ik hoorde zelfs een paar rijst en bonen(r&b) nummers en wat britse pop en zelfs rap. Jesus waar is de tijd van hele dagen vette beats gebleven. Voor die paar lekkere uren in de avond hoef ik toch niet hele dagen naar die andere baggerherrie te luisteren. Ik stel voor dat we Duncan eens stevig gaan toespreken!

helemaal mee eens, kom we gaan em pakken

jep maargoed het grote geld ligt tog in de commercie....

nee maar die stijgende ticketprijzen zijn ook belachelijk.... en dan die Urban avonden op id-t radio.... :( :mad:

hehehe, ik wist het, gewoon een kwestie van tijd voordat de n*gers alles overnemen :D

Ik kan er niet rouwig om zijn :)

Jar animal. je hebt helemaal gelijk man! Ik zat er net vandaag precies aan te denken wat een achteruitgang die zender heeft beleefd. Eerder waren het gewoon heel de dag lekker relaxte housedeuntjes. Nu zoooooveel gebleeer tussendoor, nog geen 20% muziek geloof ik.

bah.

boogie zei:
hehehe, ik wist het, gewoon een kwestie van tijd voordat de n*gers alles overnemen :D

Ik kan er niet rouwig om zijn :)
Ja inderdaad. Wordt tijd dat die bleekscheten hier wat muziek met ritme te verwerken krijgen in plaats van die ID&T shit.:hedbang:

ID&T radio alleen op de woensdagavond :cool:

eerm, donderdagavond is men vaste id&t avond, blijf ik speciaal voor thuis :p

throw your hands up! straight from the netherlands...aaaarmin vaaan buuurreeeen!

voor de rest kan die zender me ook wel gestolen worden...

greetz!

ID&T gaat helemaa R&B! Ze zijn met nieuwe projecten bezig en zullen steeds meer R&B gaan draaien en ook ok typische trance partys en events R&B muziek en acts neerzeten!

ik vind het allemaal best..urban niet mijn ding, maar heb er ook niet echt iets op tegen..luister er sowieso niet zo vaak naar, heb genoeg techno en hardstyle op cd :p

idd niet best, je zou toch maar 'the wizard' op je lichaam hebben getatoeerd :D

Zal me een zorg wezen R&B,commercieele rap, hardhouse,Trance te simpele muziek.
Alleen ze moeten van mystryland afblijven mystryland is vet.

Geef mij maar techno, deep house en hip hop.

Quote:
Originally Posted by boogie
hehehe, ik wist het, gewoon een kwestie van tijd voordat de n*gers alles overnemen

Ik kan er niet rouwig om zijn

Ja inderdaad. Wordt tijd dat die bleekscheten hier wat muziek met ritme te verwerken krijgen in plaats van die ID&T shit.

hehe :D

richard2003 zei:
ID&T gaat helemaa R&B! Ze zijn met nieuwe projecten bezig en zullen steeds meer R&B gaan draaien en ook ok typische trance partys en events R&B muziek en acts neerzeten!

hehe masterlijk. what's next? parties met op kisten lopende n*gers :p

Hun nieuwste concept (pleasuredome) waar ze chucky (urban) laten afsluiten doet het zelfs zo goed dat ze het feest hebben verplaatst van het gelredome (25.000 man) naar de Heineken music hall (6.000 man) :p

Dat dit concept niet aanslaat zal natuurlijk nog wel met meer factoren samenhangen (zo is de programmering sowieso voor veel mensen te breed en zo vlak na koninginnennacht hebben veel mensen geen geld om te feesten), maar wat mij betreft hoort urban niet thuis op een houseparty.

En deze zomer gaan ze een soort enorme megafestatie neer zetten (onder de naam Njoy) met verschillende (sport) activiteiten, een bioscoop en artiesten als kane, do, krezip en di-rect. Commercieel gezien wellicht een slimme zet, maar hiermee slaan ze wel een heel andere richting in. En met dance heeft dit nog maar weinig te maken.

Laatst bewerkt:
ID&T sucks zeker de laatste tijd, geef mij maar Qdance

Ach gelukkig hebben we in eindhoven en omstreken nog XFM, veel relaxere zender!

Maar op woensdagavond wil ik nog wel eens naar ID&T luisteren :)

Ik snap het allemaal wel van ze, ID&T is een commercieel bedrijf, ze willen een continuiteit waarborgen en dat kunnen ze doen door ook andere markten aan te spreken. Opzich hele logische stap, en als ze deze zelfde stap niet in feb '99 hadden genomen met de eerste Innercity was er nu geen ID&T geweest, dus wat dat betreft......

Maargoed nu mijn mening;

-Njoy; persoonlijk vind ik Njoy niet iets waar ik naartoe zal gaan. Te commercieel, te weinig mij persoonlijk aansprekende acts.
-Pleasure dome; goed dat ze een nieuw concept bedenken, ik wil echter op een houseparty geen hip/hop/r&b horen. Daarnaast betaal ik liever voor een perfecte soundsystem en dito lasershow dan voor 100 artiesten die trucjes opvoeren.

Gelukkig houdt ID&T met Qdance een behoorlijk stevige positie in de housescene. Want voor degenen die het niet weten; dat de Qdance feesten zo ordelijk verlopen heeft te maken met de Know-how van ID&T. Qdance is nu eenmaal het zusje van ID&T. Is toch ook logisch, In Qontrol is Shockers in een nieuw jasje. Heb toevallig wel m'n kaartje gekocht vanochtend whehe.

Alleen wat doet urban op een houseparty? Urban is naar mijn mening nog altijg geen house, en daarbij trekt deze style een hele hoop ultra foute gasten aan. beetje raar, afstraffing is pleasure dome

Woensdag avond thunderdome altijd lekker als je ff in de auto zit. Geluid vol aan. Super!!! Maar de rest...................... Laat maar zitten

Terug
Naar boven