XXL Nutrition

De ondergang van ID&T

BBwannabe zei:
ID&T sucks zeker de laatste tijd, geef mij maar Qdance

Q-dance is een opzichzelfstaande organisatie, maar ID&T heeft een meerderheid van de aandelen en dus ook grotendeels de touwtjes in handen.

En dat merk je ook wel aan het beleid van Q-dance, wat ook steeds groter wil groeien en net zo commercieel te werk gaat.

En het is niet voor niks dat dit jaar op 10april inqontrol in de Rai wordt gehouden i.p.v. het ID&T event "Shockers" wat hier op deze tijd normaal altijd geprogrammeerd staat. Q-dance doet het momenteel erg goed en voor een groot indoor event ala defqon is veel markt (inqontrol is momenteel zelfs al uitverkocht). Bovendien heeft de Rai maar een zeer beperkt aantal nacht vergunningen per jaar. ID&T stond dus graag 1 vergunning af aan dochteronderneming Q-dance aangezien het geld uiteindelijk toch allemaal bij ID&T binnen stroomt :p.

Maar goed, als ID&T suckt, dan doet Q-dance dit ook. Aangezien dit eigenlijk 1 pot nat is.

ehv_brambo zei:
Q-dance is een opzichzelfstaande organisatie, maar ID&T heeft een meerderheid van de aandelen en dus ook grotendeels de touwtjes in handen.

Maar goed, als ID&T suckt, dan doet Q-dance dit ook. Aangezien dit eigenlijk 1 pot nat is.

Hehe, we delen elkaars mening gozer. Of heb je mijn reactie gewoon verandert?!

gr

Eeeeuh nope ... schud hand :p Denk dat veel mensen er zo over denken :p

En dat ID&T een meerderheidsbelang heeft in Q-dance is de meeste mensen binnen de scene ook wel bekend denk ik. En ik moet zeggen dat dit gegeven er de laatste tijd ook wel erg dik bovenop ligt wanneer je kijkt naar de koers die beide bedrijven varen.

• Topic Starter Topic Starter
en zodoende betaal je overal 3 euro voor een watertje en nog meer voor een stuk fruit and that sucks.. maar ja Duncan zijn auto rijd niet op water eeh

veel mensen kijken zwart / wit, en vinden Qdance helemaal te gek, en ID&T te commercieel, lekker makkelijk. Maargoed, gezien de huidige koers bestaat een Qndace over 5jr niet meer, mits ze gaan vernieuwen natuurlijk. Maraja das de hele truc.

Wel mooie wereld hoor die dancescene, had er graag deel van uitgemaakt

gr

ehv_brambo zei:

En dat merk je ook wel aan het beleid van Q-dance, wat ook steeds groter wil groeien en net zo commercieel te werk gaat.

En het is niet voor niks dat dit jaar op 10april inqontrol in de Rai wordt gehouden i.p.v. het ID&T event "Shockers" wat hier op deze tijd normaal altijd geprogrammeerd staat. Q-dance doet het momenteel erg goed en voor een groot indoor event ala defqon is veel markt (inqontrol is momenteel zelfs al uitverkocht). Bovendien heeft de Rai maar een zeer beperkt aantal nacht vergunningen per jaar. ID&T stond dus graag 1 vergunning af aan dochteronderneming Q-dance aangezien het geld uiteindelijk toch allemaal bij ID&T binnen stroomt :p.

Nee dude daar heb je geen gelijk in! De enige die commercieel gaat en altijd al is geweest is Id-T. Q-dance is nie zo commercieel. Kijk maar naar de party's die ze geven, Qlimax, Qlub Tempo, X-Qlusive, Qontact, In-Qontrol, house Qlassics, DefQon , TeQnology enz. allemaal niet commercieel. Nou ga ze eens vergelijken met die party's van Id-t. das pas commercieele shit.

Q-dance is groot geworden door hun hardstyle feesten, ID&T door hun Hardcore feesten.
Hardcore is er nog steeds wel, maar niet meer zo als een paar jaar geleden. Daarom wil ID&T nu gewoon ergens anders geld mee verdienen, en als over een tijdje ook hardstyle eruit is zal Q-dance zich op andere sTen moeten richten willen ze blijven bestaan.

nasty^PhysIc zei:
Nee dude daar heb je geen gelijk in! De enige die commercieel gaat en altijd al is geweest is Id-T. Q-dance is nie zo commercieel. Kijk maar naar de party's die ze geven, Qlimax, Qlub Tempo, X-Qlusive, Qontact, In-Qontrol, house Qlassics, DefQon , TeQnology enz. allemaal niet commercieel. Nou ga ze eens vergelijken met die party's van Id-t. das pas commercieele shit.

Ten eerste is Q-dance dus praktisch een onderdeel van ID&T. En daarmee meteen net zo commercieel. Q-dance is dan wel een los staande organisatie, maar ID&T heeft het er grotendeels voor het zeggen.

Ten tweede zijn de feesten die Q-dance geeft net zo commercieel en ze worden ook steeds groter. Kijk naar Qlimax wat van een feest voor slechts een paar duizend man uitgegroeid is naar een feest voor 25.000 man.

En nadat Defqon hun eerste eigen outdoor event was, gaan ze nu ook een enorm indoor feest neerzetten met inqontrol. Wat in mijn ogen een veel commercieler concept is als ID&T's Shockers wat normaal op die locatie in april gehouden wordt. Hardstyle ala Qdance verkoopt op dit moment het beste, vandaar dit concept op die plaats ... mega commercieel dus.

Bovendien houd ID&T zich ook nog steeds bezig met wat kleinere projecten die jij als wellicht als minder commercieel zou bestempelen. Kijk bijvoorbeeld naar feesten als convertible en een nieuw kleinschalig (only) techno concept dat voor Shockers in de plaats moet komen.

Maar goed zoals ik al eerder zei, het is allemaal 1 pot nat. Q-dance of ID&T het maakt kwa commercie geen ruk uit.

Shockers in de sporthallen-zuid, dat zou me toch een wereldfeest worden, 12000man, niet te groot, niet te klein. 'underground-achtige' locatie en geluid waar Heineken Music Hall nog niet aan kan tippen, maargoed......

Terug
Naar boven