AndroidHealthClinic

De oplossing voor acne....

Goede post bro...heb het ook gelijk besteld...

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik het 1 keer per dag tijdens het douchen sochtends. inmasseren , 5 min laten zitten en dan af spoelen tijdens het douchen.

smeer je het of natte of droge huid ?

omdat je van oraal misschien massaverlies krijgt. het trekt DHT uit je. Als je de uitwendige versie dus de shampoo gebruikt word alleen de DHT uit de huid getrokken.

staat inderdaad max 2x per week. Is het dan geen overkill om elke dag te doen?

firedsoul zei:
omdat je van oraal misschien massaverlies krijgt. het trekt DHT uit je. Als je de uitwendige versie dus de shampoo gebruikt word alleen de DHT uit de huid getrokken.

Voor zover ik er over heb gelezen trekt het geen DHT uit je. Het blokt de werking ervan op je haarzakje (nizoral wordt ook gebruikt om je haar dikker te maken/haarverlies te voorkomen) en ook heeft het een anti-ontstekingswerking.

How and why Nizoral works on hair loss in not very well understood. It might work by blocking the DHT at the follicle and/or working by reducing the amount of inflammation at the hair follicle

Ik denk dat het bij acne helpt omdat het dus die ontstekingsremmende werking heeft.

Gebruik jij het wel voor je haar dan smooth :D

whahaha heb jij acne op je leuter ?

genaaid!!!!!!!!!!!!! :roflol:

Reem zei:
Voor zover ik er over heb gelezen trekt het geen DHT uit je. Het blokt de werking ervan op je haarzakje (nizoral wordt ook gebruikt om je haar dikker te maken/haarverlies te voorkomen) en ook heeft het een anti-ontstekingswerking.

Ik denk dat het bij acne helpt omdat het dus die ontstekingsremmende werking heeft.

Ik heb gelezen dat als je de oraal versie neemt het dus ook kloot met je hormonen en het dus wel DHT uit je trekt. Dit geld natuurlijk niet voor de shampoo of creme versie want die trekt het alleen uitwendig uit de huid.

En hoe staat het er nu voor ? Ik zit in dag 2 maar merk nog niks :D

firedsoul zei:
Ik heb gelezen dat als je de oraal versie neemt het dus ook kloot met je hormonen en het dus wel DHT uit je trekt. Dit geld natuurlijk niet voor de shampoo of creme versie want die trekt het alleen uitwendig uit de huid.
Maar waarom kies je dan voor de shampoo versie ipv de creme?

firedsoul zei:

Haha hoe wou je DHT uit je huid trekken ???
Ketoconazol heeft een anti-androgene werking. Het zorgt ervoor dat de receptoren in de huid geblokkeerd worden, zodat DHT zich er niet aan kan binden. Dit werkt bij de shampoo's en zalfjes alleen plaatselijk.

Heb het ook gehaalt is wel het proberen waard toch:D

Heb er ook ineens last van.
Had ik da hier thuis ligen (nizoralcreme welteverstaan) ,
en maar ineens gebruikt .
Al 3 dagen en merkt dat ze vrij snel uit drogen !

Zo ook maar even de DA's afstruinen.

Terug
Naar boven