Fitness Seller

De oplossing voor acne....

Bij mij zie ik na 3 dagen ook al echt verschil.... hoop dat het doorzet en ik er nui vanaf ben:D

het ging de eerste 4 dagen okee , maar het raakt nu vet uitgedroogd dus doe het denk ik voortaan om de dag.

Maar het brengt zekers te weten hele leuke resultaten mee! :thumbs:

Ik heb t net ook gehaald, dus ga t even proberen.

Ryu, je stats blijven indrukwekkend ouwe

Ik train er hard voor nu.

Ik leg wel 5x het mcdonalds speeltunnel paradijs af in 3 minuten. Inclusief de ballenbak race

Dat is wel impressive, gebruik je speciale enkelbescherming voor de ballenbak?

inderdaad elke dag is overkill, ik doe het nu 1x in de 3 a 4 dagen.

Verwonderd me niets ,merk na 3 dagen al da het uitdroogt en geen 1 pukkel erbij:D

Ik gebruik het 3 x daags zal het nu 2 x daags doen
en dan om 2 daags ofzo zie wel

oxgene ; da s afstruinen ???

belleke zei:
Verwonderd me niets ,merk na 3 dagen al da het uitdroogt en geen 1 pukkel erbij:D

Ik gebruik het 3 x daags zal het nu 2 x daags doen
en dan om 2 daags ofzo zie wel

oxgene ; da s afstruinen ???

Zoeken naar die shampoo in mijn kijk-mij-is-veel-nederlandse-woorden-kennen taal.

ik merk zelfs dat het averechts werkt als ik het te vaak gebruik

ochzo oxgene;)

Ryu ;meer last van acne mis?

Yo ben er ook sinds 5 dagen mee bezig..heb het nu 3 keer gebruikt..en merk echt een hele verbetering!..thanks!

Acne

Is het ook voor op het gezicht

• Topic Starter Topic Starter
kristof69 zei:
Is het ook voor op het gezicht

yup :). Moet zeggen dat het wel lekker gaat bij mij nu nog 1 pukkeltje waar ik van af moet :D . Ik doe het nu om de dag en soms sla ik 2 dagen over omdat het anders idd averechts werkt (droogt te veel uit). Ryu hoe gaat het nu bij jou?

het werkt goed bij mij als ik om de dag doe! Me hoofd is er niet mooier op geworden als je de foto's bekijkt :D hahah

goeie ontdekking gasten.

ik ga het ook ff proberen. Ik wil ook ff kijken of het voor die paar op m'n gezicht werkt, aan te raden?

ik word helemaal loco als ik ineens rode vlekken op mn gezicht krijg namelijk ;)

Ik ga morgen ook maar es even de DA checken. Bedankt voor de tip:thumbs:

heb het ook gehaald ...nu om de dag klein beetje op achterkant schouders/nek gedaan. de dag erna is het minder maar als ik het 2 of 3 dagen niet doe lijkt het weer op te komen en heb ik du hetzelfde...ik zie het gewoon even aan en post hier over de vooruitgang..nu dus wel vooruitgang maar uiteindelijk weer bij af lijkt het wel

Medicinale anti-roos shampoo Anti-roos Flacon 60 ml

is dit um ???

Ik ga het maar ook snel halen..:)

Terug
Naar boven