MuscleMeat

De perfecte gym

Bezoekers in dit topic

Interessant om te horen, maar kan me moeilijk inbeelden dat een echte hardcore gym goed draait in BE of NL.
Wie hier zou er bijvoorbeeld 15km rijden om naar zo'n gym te komen?

Cardio is ook gewoon een must vind ik. Hoort er nu eenmaal bij.
Krijg je trouwens als gym niks van de gemeente ofzo? :p

Ze rijden soms bijna 200 km om eens bij RawPowerBaarn te trainen

En sommigen 100+ elke week.

Voor Raalte gaan jongens al jaren 1,5 uur in de trein zitten om daar te trainen 2a3x in de week.

Je kent deze scene mss niet zo goed maar het gebeurd dus zeker.
In Amerika is het niet meer dan normaal dat er voor een goede pl/strongman gym er rustig een uurtje gereden wordt. (WSB, EliteFTS, Kroc etc)
 
Ze rijden soms bijna 200 km om eens bij RawPowerBaarn te trainen

En sommigen 100+ elke week.

Voor Raalte gaan jongens al jaren 1,5 uur in de trein zitten om daar te trainen 2a3x in de week.

Je kent deze scene mss niet zo goed maar het gebeurd dus zeker.
In Amerika is het niet meer dan normaal dat er voor een goede pl/strongman gym er rustig een uurtje gereden wordt. (WSB, EliteFTS, Kroc etc)

Als je bij WSB of ELiteFTS kan en mag trainen, heb je er zowiezo 2 uur rijden voor over!
Onderweg nog even een shake/reep naar binnen knallen, beginnen met focussen op de training en als je aankomt onder het ijzer kruipen.
Keep on dreamin' boy... :(
 
Heb het even opgezocht en kwam direct weer op jou uit, heb je zelf al die spullen thuis?
Strongman is inderdaad voor mij een onbekende markt.

Wat zou voor jou de doorslag geven om te zeggen oké hiervoor wil ik wel een uurtje rijden?
 
Heb het even opgezocht en kwam direct weer op jou uit, heb je zelf al die spullen thuis?
Strongman is inderdaad voor mij een onbekende markt.

Wat zou voor jou de doorslag geven om te zeggen oké hiervoor wil ik wel een uurtje rijden?

materiaal waar je nergens in de omgeving beschikking tot hebt, een unieke, elkaar opfokkende sfeer waardoor je niet DURFT te falen, geen kleine k*tmarrokaantjes met petjes (no racist), geen dikke huisvrouwen die met minachting jou aangapen...

Die combo is het wel waart denk ik :o
 
Een goeie airconditioning.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 12:24 ----------

Ze rijden soms bijna 200 km om eens bij RawPowerBaarn te trainen

En sommigen 100+ elke week.

Voor Raalte gaan jongens al jaren 1,5 uur in de trein zitten om daar te trainen 2a3x in de week.


Je kent deze scene mss niet zo goed maar het gebeurd dus zeker.
In Amerika is het niet meer dan normaal dat er voor een goede pl/strongman gym er rustig een uurtje gereden wordt. (WSB, EliteFTS, Kroc etc)

Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd, of werkloos, of geen leven naast BB.
 
Een goeie airconditioning.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 12:24 ----------



Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd, of werkloos, of geen leven naast BB.

Ik zie het mezelf ook nog niet direct doen, maar het is geen bodybuilding voor als je het nog niet doorhad. ;)
Gyms die een prowler hebben staan, atlas stones, yoke, log ... zijn er niet veel. En als je een wedstrijd meedoet moet je oefenen op die onderdelen.

bodybuidling lukt in elke gym waar een squatrack is met barbell en gewicht, zware dumbbells en wat kabelzooi. Strongman-onderdelen dus niet
 
Een gym met alle strongman en PL voorzieningen.
En verder gewoon een mooie serie apparaten, benches, power racks, free racks.
Plates, chains, bands etc..

zoiets als DeFrancos dus

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 13:06 ----------

Ze rijden soms bijna 200 km om eens bij RawPowerBaarn te trainen

En sommigen 100+ elke week.

Voor Raalte gaan jongens al jaren 1,5 uur in de trein zitten om daar te trainen 2a3x in de week.

Je kent deze scene mss niet zo goed maar het gebeurd dus zeker.
In Amerika is het niet meer dan normaal dat er voor een goede pl/strongman gym er rustig een uurtje gereden wordt. (WSB, EliteFTS, Kroc etc)

Een goeie airconditioning.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 12:24 ----------



Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd, of werkloos, of geen leven naast BB.


Hoezo dat?

Reed zelf zo wat wekelijks naar Baarn op en neer op de zaterdag.
Is toch een mooie invulling van de dag en je hebt er nog eens wat aan. ruim een uurtje rijden stelt niks voor
 
genoeg dumbbells & bankjes
 
Een goeie airconditioning.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 12:24 ----------



Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd, of werkloos, of geen leven naast BB.

rare opmerking - als je hard wilt sporten , je sportief wilt verbeteren , trainen met peoples met dezelfde instelling dan is zo'n keuze snel gemaakt - gebeurt in veel takken van sporten - je kan een heel goed leven hebben hiernaast - vb te over hiervan :cool:
 
rare opmerking - als je hard wilt sporten , je sportief wilt verbeteren , trainen met peoples met dezelfde instelling dan is zo'n keuze snel gemaakt - gebeurt in veel takken van sporten - je kan een heel goed leven hebben hiernaast - vb te over hiervan :cool:

Als je elke dag 2 uur moet reizen, en je werkt ernaast nog 40 uur? :rolleyes:
 
rawpowerbaarn komt dichtbij nu. Als ik er elementen van de franco's en metroflex zou kunnen bij doen was het ideaal.

Dus rawpowerbaarn over 5 jaar of loods2 in raalte met een looppad voor de looponderdelen....


+ 10000000!
 
Ze rijden soms bijna 200 km om eens bij RawPowerBaarn te trainen

En sommigen 100+ elke week.

Voor Raalte gaan jongens al jaren 1,5 uur in de trein zitten om daar te trainen 2a3x in de week.

Je kent deze scene mss niet zo goed maar het gebeurd dus zeker.
In Amerika is het niet meer dan normaal dat er voor een goede pl/strongman gym er rustig een uurtje gereden wordt. (WSB, EliteFTS, Kroc etc)

Raalte? Waar zit je ergens dan. Der zijn hier maar 2 gyms. excl. loodsen enzo
 
"supplements for the guys"

mmmmkayy
 
Een goeie airconditioning.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 12:24 ----------



Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd, of werkloos, of geen leven naast BB.

Realisten zijn vaak saaie mensen. Dat gaat bij jou in ieder geval op gezien je posts. Mensen die ook durven dromen hebben vaak meer passie voor wat ze doen. Het leven hoeft niet altijd geleefd te worden vanuit het oogpunt wat het meest verstandig is om te doen. De mooiste momenten worden beleefd als de emotie het over neemt.
 
Interieur moet strak zijn alle toestellen 2x-3x zodat je bijna nooit hoeft te wachten.


Vingerafdruk bij het binnengaan is een must have omdat het miserie is met kaarten zoeken voor u gym.

grote sauna,stoombad, paar jacuzzie's en liefst koud zwembad hoeft niet groot te zijn.


Een lege koeling voor de gasten om je drank te kunnen stockeren.

Airco voor in de zomer.

Liefst zo weinig mogelijk staff omdat ze redelijk irriterend zijn met het advies van laag gewicht 20 reps voor spieropbouw...

Grote spiegels.

Dumbbells tot 60kg minimum.

Parking.

Liefst zolang mogelijk open zelfs snachts en zeker in het weekend en feestdagen.

handdoek service zou ook niet mis zijn dat je handoek daar laat wassen al is het voor geld.

Zonnebanken 4-5 zodat het voor iederen beschikbaar is.

gelegenheid om je vetpercentage te meten en je te wegen.
 
Laatst bewerkt:
Niet 1560 van die wijven apparaten en dan een klein hoekje losse gewichten. Anti-petjes beleid is wel ok, maar ga niet zeuren over haltershirtjes. 2 of meer drukbanken recht en schuin, squatrack, 50 mm bars/gewichten voor te deadliften. Dumbbells tot 70 kilo. Een goede kuitmachine, dus geen technogym shit die bloeduitstortingen in je schouders veroorzaakt of dwars door je bovenbenen heen drukt. Beetje ventilatie maar geen airco. Vloer waar je wat op kan laten kletteren zonder dat t teveel herrie/schade maakt. VEEL en ZWARE schijven dus niet 100 van 5 kilo en dan 4 van 20. Eerder andersom. Begeleiding met trainingservaring die ook wat van de "echte" oefeningen weet en voeding, dus niet alleen rond loopt om uit te leggen hoe hoog een stoeltje moet. En een geile instructrice natuurlijk. VEEL spiegels. Dipstation waar je ook pull/chinups kan doen met hulp van gewichten mag niet ontbreken. Beetje goede mp3 spelert met veel random muziek en dan niet die k*t top40 zooi van tegenwoordig. Gewoon lekker beetje muziek met energie er in dat je echt wilt knallen. Tja, heb nu voor 80% NIET mijn sportschool beschreven :D
godver, nog nooit van alineas gehoord :roflol:
 
Realisten zijn vaak saaie mensen. Dat gaat bij jou in ieder geval op gezien je posts. Mensen die ook durven dromen hebben vaak meer passie voor wat ze doen. Het leven hoeft niet altijd geleefd te worden vanuit het oogpunt wat het meest verstandig is om te doen. De mooiste momenten worden beleefd als de emotie het over neemt.



Liever realistisch dan dat ik elke week 14 uur op de trein of in de auto moet zitten. Op 20 jaar is dat ongeveer 2 jaar dat je onderweg zit dan de vervoerskosten niet inbegrepen.

Je kan me vanalles wijsmaken maar zeggen dat je elke dag met plezier paar uurkes gaat rijden om vervolgens weer terug te keren na een uurke trainen zal niet lukken.

Vervolgens "realist"is juist als je werkloos of niets te doen hebt is het goed, maar als werkende met een gezin kan je beter je tijd spenderen met je gezin dan onderweg naar je training die je alleen en enkel voor jezelf doet.
 
Muscle beach Venice California:

musclebeach2007_1.jpg
 
al ga je maar 1x per week - keuzes maken

1xper week..??
met BB gaat dat in elk geval niet werken. gewoon 4x tot hele week trainen.
heb vanwege het gezin op een gegeven moment ook voor de keuze gestaan: dichterbij gaan trainen zodat ik minimaal 4x kan blijven of naar breda blijven op en neer rijden en 2,5x gaan per week.
nu wil ik regelmatig een keer met iemand trainen met iemand die op een uur rijden woont van mij..zorgt dus al snel voor gezeik thuis.
wij werken dan wel beiden 40 uur en 2 kids thuis.

ik train dus "gedwongen" bij mij in de straat en heb niet echt alle apparatuur maar kan elke trainen.
naast je werk nog een uur rijden , totaal 2 uur op de gym en dan uur terugrijden dan is je hele dag weer voorbij. lijkt me alleen geschikt voor vrijgezelligen

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 11:28 ----------

Realisten zijn vaak saaie mensen. Dat gaat bij jou in ieder geval op gezien je posts. Mensen die ook durven dromen hebben vaak meer passie voor wat ze doen. Het leven hoeft niet altijd geleefd te worden vanuit het oogpunt wat het meest verstandig is om te doen. De mooiste momenten worden beleefd als de emotie het over neemt.

mooo gezegd en zo leef ik ook het liefst. en centen doen me altijd niet zo veel maar heb ook rekening te houden met 3 anderen thuis ..en dan hebben die zelfs nog geen hobbies of sporten momenteel
 
Back
Naar boven