AndroidHealthClinic

De promotors van Ast Sport Science, Jeff willet - Skip lacour

verhoeven zei:
Wat me opvalt hier op dit board.

Ik heb wat maildjes geplaatst van natural bodybuilders, die worden 1 voor 1 afgekraakt zoals Berend Breitenstein,Russ yeager, Hans Kroon.
Dat word geaccepteerd, maar als ik maar 1 fout ding zeg over prof bodybuilders dan schiet iedereen onmiddelijk uit z'n slof.

Wat voor soort filosofie zit hier achter jongens.
wou je zeggen dat je dat mooi vind dan? dat lijkt meer op een getraind persoon die klem heeft gezeten :roflol:
en lazer alsjeblieft nu op, je verpest mn nachtrust met je eeuwige gezeiken ik als natural bodybuilder heb die erg hard nodig :fu:

Die Jef Willet en Skip Lacour zien er zeer goed uit, dat is toch wel een soort doel voor mij. Alleen ga ik groter worden :cool: . Maar die Russ Yeager ziet er echt niet goed uit imo, ik zou gewoon niet zo laag in vet gaan dan lijkt het tenminste nog wat :)

wtf verhoeven wat een 10 keer waardeloze post. vind je dat die russ er goed uitziet?
jeez ik heb nog nooit zon lelijke wedstrijdbodybuilder gezien met dat soort fotos moedig je juist beginnende naturals aan om te gaan kuren omdat ze zon fysiek willen vermijden. zo ziet iedere ecto eruit die gewoon droog is met 2 maandjes lichte training.eng eng eng eng. vind je dat nu echt een mooie natural? zoja dan ben je echt gek man.

Verbaast me ook weer heel erg dat het weer een thread van verhoeven is.. :D

Xtreme_BODY zei:
Verbaast me ook weer heel erg dat het weer een thread van verhoeven is.. :D

mij ook ja. hij is echt een bb hater. alles wat groter als 90 kg is kuurt om vervolgens dit ook aan iedereen hier te vragen of zo iemand nu kuurt of natural is hallo wtf kan dit ons nou schelen verhoeven. verhoeven ik raad jou aan s een kuurtje anti deprissie te spuiten/slikken want t lijkt wel alsof je er mee zit dat er lui groot zijn en kuren. maar ja na zon kuurtje anit deprissia ben je zelf ook geen natural meer als je dat al was.

ik zou wel zo droog willen zijn

nou laat mij dan maar lekker spuiten. ik ga liever iets eerder de pijp uit dan dat ik met zon ranzig lichaam rondloop(iets overdreven met eerder de pijp uit gaan he :D )

• Topic Starter Topic Starter
Jeetje, wat een aanval wordt er gelanceerd zeg.
Niet normaal.

kijk als je naar deze foto kijkt, dan zeg ik hij ziet er niet slecht uit.
Ik zei niet in me vorige post, jeetje wat ziet deze kerel er geweldig goed uit.
Maar als ik naar veel foto's kijk van veel mensen hier, die natural trainen zijn niet groter dan deze jongen.
Je moet niet vergeten deze jongen traint pas serieus 3 jaar.

[Link niet meer beschikbaar]

als ik naar deze foto's kijk, vind ik die jongen er niet slecht uit,hij heeft een goed body ziet fris en oke uit.

Maaar blijkbaar willen jullie hier mee zeggen, alle foto's die door members hier geplaatst zijn agelopen week. 1 traint er pas 6 maanden( de ander een 1 jaar)
Jullie willen hier mee aangeven dat deze jongens er allemaal afschuwlijk uitzien.

(Jullie moeten ook snappen dat je natural gewoon niet groot kan worden,want als jullie dit niks vinden, dat vond je 3xl er ook niet goed uit zien die 25 traint en die volgens mij 125 kilo weegt.

Er staat ook een foto waarvan jullie denken dat het Hans kroon is op deze site met bloot body, maar dat is de vriend van Hans Kroon deze vent is echt een reus hij weegt nu 130 kilo met een lengte volgens mij van 1.90 vet percentage van 15% ongeveer en een arm van 54 cm

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=6289&highlight=hans+kroon

dit is al een oude foto van 4 jaar geleden.

Als jullie dit ook niks vinden, dan weet ik het ook niet meer.

nou nou verhoeven dan heeft ie t nog slecht gedaan voor 3 jaar trainen. hell man dis toch niks om trots op te zijn na 3 jaar. vooral omdat je zegt pas 3 jaar serieus neem ik aan dat hij al langer als 3 jaar traint. maar ok hij is ook duidelijk zwaar ectomorph en zal waarschijnlijk allejezus veel moeite hebben om maar de geringste massa toe te voegen.
deze vent ziet er uit alsof maar een paar maanden getraint heeft man.

mogitu zei:
nou nou verhoeven dan heeft ie t nog slecht gedaan voor 3 jaar trainen. hell man dis toch niks om trots op te zijn na 3 jaar. vooral omdat je zegt pas 3 jaar serieus neem ik aan dat hij al langer als 3 jaar traint. maar ok hij is ook duidelijk zwaar ectomorph en zal waarschijnlijk allejezus veel moeite hebben om maar de geringste massa toe te voegen.
deze vent ziet er uit alsof maar een paar maanden getraint heeft man.

Maar laat mij dan foto's zien van members die ook pas 3 jaar trainen serieus, die groter en beter er uit zien dan deze jongen.
(wel natural he)

Ik heb veel foto's bekeken van members op deze, prachtige site www.dutchbodybuilding.com maar ik ben ze nog niet tegen gekomen hoor.

Ik vraag me af of jullie wel de goede foto's zien?

Of misschien hebben jullie wel echt het Adonis complex :D
(Het kan ook nog dan mijn ogen slecht zijn :D

verhoeven zei:
Ik vraag me af of jullie wel de goede foto's zien?

Of misschien hebben jullie wel echt het Adonis complex :D
(Het kan ook nog dan mijn ogen slecht zijn :D

je praat telkens met jullie zus jullie zo.
man die gast ziet er niet uit en ja we hebben t over dezelfde broodpoot als jij t hebt. of zou iedereen t hier fout hebben en jij goed. als jij alleen loopt te geilen op naturals ga dan niet naar de pro bb sectie en zout op met je gejank erop verder.je post geven echt aan dat je geen flauw benul hebt van wat je als natural kan bereiken, vooral naar 3 jaar. of komt dat jezelf van die slechte genen hebt ofzo?

Kijk ik loop niet te geilen alleen op die natural bodybuilders.
Ik vind bodybuilders die gebruiken er ook vaak goed uit zien, en dat vind ik ook vaak leuk om te zien.
Maar waar ik abosoluut niet tegen kan, is dat ze vaak maar raak liegen.
Dat is gewoon de pest.
want je krijgt dan geen reeel beeld meer, van wat je dan wel of niet natural kan opbouwen.

verhoeven zei:
Kijk ik loop niet te geilen alleen op die natural bodybuilders.
Ik vind bodybuilders die gebruiken er ook vaak goed uit zien, en dat vind ik ook vaak leuk om te zien.
Maar waar ik abosoluut niet tegen kan, is dat ze vaak maar raak liegen.
Dat is gewoon de pest.
want je krijgt dan geen reeel beeld meer, van wat je dan wel of niet natural kan opbouwen.
je bent ook wel een te strak gedraaide drol als je dat zelf niet in kan schatten na een paar jaar trainen :cool:

Sport2000 zei:
je bent ook wel een te strak gedraaide drol als je dat zelf niet in kan schatten na een paar jaar trainen :cool:

Zekerheid krijg je toch niet, met veel dingen in het leven :)
Je kan wel af gaan op je gevoel, maarja... dan weet je het nog niet.

verhoeven zei:
Zekerheid krijg je toch niet, met veel dingen in het leven :)
Je kan wel af gaan op je gevoel, maarja... dan weet je het nog niet.

dus om jezelf zekerder te voelen ga je dus bij elke bber de vraag stellen of ie wel of niet kuurt en zelfs dan weet je t nog niet dus zekerdere word je er niet van.

Terug
Naar boven