Jeetje, wat een aanval wordt er gelanceerd zeg.
Niet normaal.
kijk als je naar deze foto kijkt, dan zeg ik hij ziet er niet slecht uit.
Ik zei niet in me vorige post, jeetje wat ziet deze kerel er geweldig goed uit.
Maar als ik naar veel foto's kijk van veel mensen hier, die natural trainen zijn niet groter dan deze jongen.
Je moet niet vergeten deze jongen traint pas serieus 3 jaar.
[Link niet meer beschikbaar]
als ik naar deze foto's kijk, vind ik die jongen er niet slecht uit,hij heeft een goed body ziet fris en oke uit.
Maaar blijkbaar willen jullie hier mee zeggen, alle foto's die door members hier geplaatst zijn agelopen week. 1 traint er pas 6 maanden( de ander een 1 jaar)
Jullie willen hier mee aangeven dat deze jongens er allemaal afschuwlijk uitzien.
(Jullie moeten ook snappen dat je natural gewoon niet groot kan worden,want als jullie dit niks vinden, dat vond je 3xl er ook niet goed uit zien die 25 traint en die volgens mij 125 kilo weegt.
Er staat ook een foto waarvan jullie denken dat het Hans kroon is op deze site met bloot body, maar dat is de vriend van Hans Kroon deze vent is echt een reus hij weegt nu 130 kilo met een lengte volgens mij van 1.90 vet percentage van 15% ongeveer en een arm van 54 cm
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=6289&highlight=hans+kroon
dit is al een oude foto van 4 jaar geleden.
Als jullie dit ook niks vinden, dan weet ik het ook niet meer.