MuscleMeat

De promotors van Ast Sport Science, Jeff willet - Skip lacour

Sport2000 zei:
saaaaaaaander:mad: zn hele lichaam moet voller, zet je bril eens op, waarom moet ik je altijd bij de les roepen?:D

sorry schat :eyebrow:

uiteraard moet er overal veel en veel meer massa bijkomen, daarom had ik het ook over 'in verhouding'

smartass :rolleyes:
j/k

Laatst bewerkt:
verhoeven zei:
Wat me opvalt hier op dit board.

Ik heb wat maildjes geplaatst van natural bodybuilders, die worden 1 voor 1 afgekraakt zoals Berend Breitenstein,Russ yeager, Hans Kroon.
Dat word geaccepteerd, maar als ik maar 1 fout ding zeg over prof bodybuilders dan schiet iedereen onmiddelijk uit z'n slof.

Wat voor soort filosofie zit hier achter jongens.

Hee al 2x eerder gezien :yawn:

Aparte trainingsideeen houd Skip La Cour er op na. Bv. met 4-6hh werken en altijd elke set tot failure.

ey verhoeven vind je dit wel mooi dan ?

Hier stond een k*tlink...

Laatst bewerkt door een moderator:
niet grappig blaatpaal :mad:

(hoewel ik er progs tegen heb :) )

blaatpal verdient een ban van t forum , beetje virussen lopen verspreiden vuile fl**ker.
partysander hoe haal je die er dan af?

toen ik die link opende, herkende ik het nog van 'vroeger'

Gelukkig zorgt mijn pop-up killer tegenwoordig voor dat soort zaken. Bij mij dus geen oneindig aantal schermpjes.

Van vroeger weet ik nog dat ik er alleen vanaf kwam door de pc te restarten.

ik kon t ook weg klikken maar kreeg geen ontelbaar schermen ofzo stond alleen t bestand kon niet herseld worden enzo. maar t kan verder dus geen kwaad ofwel?

ik heb ff voor je gekeken:

En het is een trojan horse. Mijn virusscanner pakt hem meteen op en delete hem. Als je het niet ge-delete krijgt, is wel vervelend. Dan blijft-ie erop. Maar het is verder een onschuldig virus, maar het blijft een virus.

@ blaatpaal: Haal ajb die link weg. Ik heb al een melding gemaakt van overtreding je post.

blaatpaal zei:

hier stond een k*tlink...

K*tgastje..
Weet dat ik niet ver van je woon als dit consequenties voor mn apparatuur heeft ga ik dit op je verhalen met wat vrienden.. :cool:

Die laatste fysiek vind ik ronduit verschrikkelijk, maar die eerste twee zijn wel mooi. Denk wel dat ze al een beetje gesnoept hebben.

blaatpaal zei:

hier stond een k*tlink...

HA met Firefox had ik maar 1 schermpje die daarbij telkens hetzelfde parcours volgde. Even anticiperen en hoppa, weg schermpje!

Lang leve FireFox!

Kheb ook pop-up blocker maar wel melding van virus :mad:

(waarom quote iedereen die link eigenlijk ? Is het al niet erg genoeg dat hij 1 keer in deze thread staat ?)

Terug
Naar boven