XXL Nutrition

De race naar de 400 totaal.

guys me rechter schouders is kapot :(
ik kan niet meer bankdrukken :(

Ok genoeg ermee, nieuw pr!
132.5 squat :cool:

edit:
Dinsdag ga ik voor recordje deadlift. Als ik nou een deftige bench had, had ik al die 400 :(

Ja als ik een deftige squat had, dan had ik ook al 400 :D.

Maar je gaat wel goed man, hoe diep doe je die squats?

Ja als ik een deftige squat had, dan had ik ook al 400 :D.

Maar je gaat wel goed man, hoe diep doe je die squats?

weet de diepte niet zeker. Het is wel onder parallel. Maar weet nu niet of het full squats zijn of wel. Zal eens filmpje moeten maken. Met kerst kan ik het wss doen aangezien men broer fototoestel met video enzo erbij krijgt. Kan ik ineens men dl , sq en bp filmen.

Record voor deadlift gelukt! +10 kg = 170:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Blijft maar goed gaan op WSB zo te zien, maak je eens geen logje? In feb ga ik ook WSB'en. Je staat aan kop overigens, maar BlackRush gaat volgende week wat maxen dacht ik, dan kunnen we het wel schudden :).

Blijft maar goed gaan op WSB zo te zien, maak je eens geen logje? In feb ga ik ook WSB'en. Je staat aan kop overigens, maar BlackRush gaat volgende week wat maxen dacht ik, dan kunnen we het wel schudden :).

had wel een log, maar heb zo weinig tijd. Werk, trainen, vriendin.
Idd, weet niet hoe blackrush het zal doen, maar het zal me niet goed doen :D
Maar ben al blij dat ik race naar 400 haal in maart, misschien zelfs februari?
En bij eerste drie zal ook leuk zijn ;)

edit:
Heb zen log bekeken (van black rush)
Ik denk, en hoop :D dat ie "maar" 390-395 haalt, maar je bent nooit zeker he. Zie een 100 bench, 165 deadlift en 130 squat ongeveer = 395 :) goed bezig!

jullie zijn vervelend, ik wilde winnen... foute aanpak i guess :D

had wel een log, maar heb zo weinig tijd. Werk, trainen, vriendin.
Idd, weet niet hoe blackrush het zal doen, maar het zal me niet goed doen :D
Maar ben al blij dat ik race naar 400 haal in maart, misschien zelfs februari?
En bij eerste drie zal ook leuk zijn ;)

edit:
Heb zen log bekeken (van black rush)
Ik denk, en hoop :D dat ie "maar" 390-395 haalt, maar je bent nooit zeker he. Zie een 100 bench, 165 deadlift en 130 squat ongeveer = 395 :) goed bezig!

130 squat haal ik iig val niet :P.. maar misschien ga ik eens een keer een sumo-deadlift proberen, gewoon om jullie te pesten :D, als ik weer beter ben tenminste.
Mijn knie is trouwens geblesseerd, kan hem niet strekken. Dus maxen en uberhaubt trainen van LB gaat nu niet.

Laatst bewerkt:
130 squat haal ik iig val niet :P.. maar misschien ga ik eens een keer een sumo-deadlift proberen, gewoon om jullie te pesten :D, als ik weer beter ben tenminste.
Mijn knie is trouwens geblesseerd, kan hem niet strekken. Dus maxen en uberhaubt trainen van LB gaat nu niet.

oef:D
Misschien zit er nog wel iets meer in bij een sumo-deadlift. Zal zien. Misschien wel 175 :D

wimmos kan je mijn stats misschien editten (niet dat het nog nut heeft, maar eej voor men eigen motivatie dan)

deadlift naar 1x140 en bench naar 2x82,5

Waar blijven die pr's van iedereen? Sommige staan nog op hetzelfde totaal van toen ze begonnen...

Was nog vergeten te posten dat ik ruim een maand terug mijn nieuwe squat record had gehaald (130KG). Daarnaast heb ik vandaag ook 130KG op benchpress gehaald!! Mijn totaal is nu dus 415 en heb hierbij mijn race naar de 405 behaald! Volgende week nog ff squat en deadlift maxen en direct filmpjes maken van de 3 oefeningen als bewijs. Hopelijk lukt het me om 140KG te squaten nu. Op deadlift verwacht ik geen vooruitgang (misschien dat 160KG lukt) omdat ik sinds mijn laatste record niet meer aan deadlift heb gedaan wegens een slechte houding (bolle rug).

Ben er nu trouwens echt achter gekomen hoe belangrijk veel rust eigenlijk is. Vorige week toen ik nog ging benchen ging 120KG nogal moeilijk na een lange dag school. Maar nu in de vakantie wanneer je lekker lang kan uitslapen kan je zo een aantal kilo's meer pakken met de zelfde inspanning!

Anyway...volgende week zal ik dus de filmpjes posten en verder wens ik de rest veel succes met de race naar de 400!

gefeliciteerd kl***zak van een branie :clap: :thumbs:
flinke vooruitgang van 355-415kg :bow: Volgonde week even beide gaan max squaten!

aah ik heb de hoop opgegeven voor deze race...

congrats, gast

Ik mag er ook bij, vandaag eens getopt

BP: 1*120kg
DL: 1*180kg
fullSQ: 1*90kg

Squat zit ik op mn maximum aan ga ik niet echt meer op trainen door blessures die maar blijven terugkomen. Dus het is de rest dat enkel nog omhoog gaat :)

Was nog vergeten te posten dat ik ruim een maand terug mijn nieuwe squat record had gehaald (130KG). Daarnaast heb ik vandaag ook 130KG op benchpress gehaald!! Mijn totaal is nu dus 415 en heb hierbij mijn race naar de 405 behaald! Volgende week nog ff squat en deadlift maxen en direct filmpjes maken van de 3 oefeningen als bewijs. Hopelijk lukt het me om 140KG te squaten nu. Op deadlift verwacht ik geen vooruitgang (misschien dat 160KG lukt) omdat ik sinds mijn laatste record niet meer aan deadlift heb gedaan wegens een slechte houding (bolle rug).

Ben er nu trouwens echt achter gekomen hoe belangrijk veel rust eigenlijk is. Vorige week toen ik nog ging benchen ging 120KG nogal moeilijk na een lange dag school. Maar nu in de vakantie wanneer je lekker lang kan uitslapen kan je zo een aantal kilo's meer pakken met de zelfde inspanning!

Anyway...volgende week zal ik dus de filmpjes posten en verder wens ik de rest veel succes met de race naar de 400!

Monster verhoudingen.

• Topic Starter Topic Starter
Waar blijven die pr's van iedereen? Sommige staan nog op hetzelfde totaal van toen ze begonnen...

Meeste deelnemers zijn niet echt actieve posters, ik wed dat de meerderheid al vergeten is dat ze meedoen :rolleyes:

Ik mag er ook bij, vandaag eens getopt

BP: 1*120kg
DL: 1*180kg
fullSQ: 1*90kg

Squat zit ik op mn maximum aan ga ik niet echt meer op trainen door blessures die maar blijven terugkomen. Dus het is de rest dat enkel nog omhoog gaat :)

Calyptus je staat niet bij de deelnemers, ik vind het wat laat om je nu in te schrijven, nu je op 390 zit :D Wij "komen" van 330 sinds oktober, dus denk dat je beter met de 500 meedoet eerlijk gezegd?

Branie - proficiat kerel, mooie vooruitgang!

Gister 1x115 gesquat. Dit was echter geen 1RM.

Terug
Naar boven