XXL Nutrition

De race naar de 400 totaal.

Beetje dit topic gelezen train zelf altijd op massa maar ik pak ook 100, 130 en 120. gaat het om 1x? want anders is 400 voor sommige van de beren hier (vergeleken mij) toch niet zo heel veel?

Beetje dit topic gelezen train zelf altijd op massa maar ik pak ook 100, 130 en 120. gaat het om 1x? want anders is 400 voor sommige van de beren hier (vergeleken mij) toch niet zo heel veel?

Met alle respect.. er doen geen beren mee aan de race naar 400(of 500). We willen wel beren worden.

Idd, mensen die niet trainen vinden ons beren. We worden wel beren, geef ons maar een jaar of twee de tijd en je ziet hier wel wat beren ;)

Oke man cool, misschien als er hier iets is wat me aanspreekt dat ik ook een keer mee doe. Want gaat mij niet echt om kracht maar om massa en om me dan te concentreren op 1 rep vind ik persoonlijk wat minder.
Jullie allemaal krachttrainers of doen er ook massagainers mee?

Vandaag 1x95 bench, gefailed op 100 maar dat komt binnenkort wel. Ik ga nu mn prioriteit ook wat meer leggen op massa ipv kracht.

Ga jij nou maar smolov voor incline bench en concentration curl doen fitie:D

Is het mogelijk dat ik alsnog invoeg in het lijstje om wat meer motivatie te kweken?

Huidige stats:
SQ: 200
DL: 120
BP: 50

Bij 19j, 12,4% en 67,3 kg...zal ook wel even wat foto's erop zetten van vorig jaar, en binnenkort meteen nieuwe maken tegelijk met de filmpjes...

Squat 200 bij 120 dl en 50bp, wel diep genoeg?

1. Ik kom uit het skeeleren
2. Ik heb een hekel aan BP-en...geef mij maar een heerlijke set squatten of lunges

Met een geldige 200 kilo squat bij jou stats (19 jaar en -67.5 kg.) behoor je tot de Europeese top, dus dat vraagt natuurlijk om een filmpje als bewijs.

Paralel heb ik het over, geen full...maar we zullen zien :-D skeeleren behoorde ik ook tot te Europese top...

parralel moet ie ook op een powerliftwedstrijd, dus dan zou je bij de europese top horen.

Klinkt goed, ik zal eens op zoek gaan naar wedstrijd info + records want in dat geval lijkt het me wel leuk om een keer mee te doen voor de lol. Alleen misschien ook wat serieuser omgaan met de BP en DL...

Edit:

67.5kg Ravil Kazakov 1982 RUS 67.20 325.0 10.11.2005 Miami USA

Is toch een verschil van 125 kilo...

Bron: Powerlifting Records Database

Terug
Naar boven