Fitness Seller

De race naar de 400 totaal.

Bezoekers in dit topic

KukiShu Strikes Back!

nieuwe record op squat is nu 120 kg. opzich vrij weinig vooruitgang lijkt het....maar het was mijn 6de set en het ging nog best wel makkelijk :)

zit nu op 350kg totaal. denk dat nu nog 10kg meer kan benchen en nog 10kg bij squat lukt mischien ook wel. wat dus betekent, dat ik naar schatting binnenkort op 370kg totaal gaat zitten.

met andere woorden....onderschat me niet, ik ga in de top 3 staan :D :P
Dat is de motivatie, ik ga nu men mening herzien. Ik weet dat iederen goed bezig is (van ons gevier, de rest hoor je weinig of niet???) Maar ik twijfel nu wel over men pronostick. Misschien zie ik jou wel als tweede :D. Eerstes kan je niet worden. Dat sta ik niet toe :D
 
Junipero, ik heb trouwens nog geen filmpjes van jou gezien. Niet vergeten he :D.

Ik heb trouwens al een tijdje geen 1RM's meer gedaan. Ik kan wel ongeveer schatten wat mn RM's nu zijn. ( ook dankzij een excelprogramma'tje )
 
Junipero, ik heb trouwens nog geen filmpjes van jou gezien. Niet vergeten he :D.

Ik heb trouwens al een tijdje geen 1RM's meer gedaan. Ik kan wel ongeveer schatten wat mn RM's nu zijn. ( ook dankzij een excelprogramma'tje )

ik heb 400 nog niet behaald he. Heb ook geen camera enzo. Ga er wss een vragen voor men kerstmis. En wat is je schatting dan. Trouwens een schatting is maar een schatting he ;)
 
schatting:

bench: 95-100
deadlift: 155-165
squat: 120-125

Maar ik vind het altijd maar link om te schatten, het is ook ontzettend demotiverend als je failt op gewichten waarvan je dacht dat je ze gemakkelijk aankon.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zeer waarschijnlijk ook binnenkort de 400 aantikken :D. Jammer genoeg mocht ik in deze race niet meedoen! Succes nog gasten!
 
net laatste training van me afgelopen schema gehad, 2x82,5 gebenched en 3x130.. dus dat mag veranderd worden

ben wel aardig tevreden, vooral kwa bankdrukken.. ik ben nog nooit in 6 weken 5kilo omhoog gegaan en dan ook nog een extra rep kunnen maken.. deadliften toch ook 2 mooie reps extra erbij, althans ik heb nu 2x3, 1x2, 2x1 gedaan met 130.. (daarna nog een lading one arm dl's en sumo's, niet geteld) en voor dat schema was 130 echt echt echt veeeeel moeite 1 keer haalbaar

nu maar is beginnen met billster, hoewel ik nog twijfel, aangezien 1ste kerstdag en nieuwjaarsdag allebei op maandag vallen en dan is die sportschool dicht (niet dat ik puf heb op nieuwjaarsdag!)

jullie mening? zou het veel schelen als ik 2 daagjes mis in de eerste 4 weken van billster
 
Laatst bewerkt:
jullie mening? zou het veel schelen als ik 2 daagjes mis in de eerste 4 weken van billster

Persoonlijk zou ik wachten tot na nieuwjaar dan. De volumefase (eerste 4 weken) zijn heel belangrijk om je load zo hoog mogelijk te maken. Als je al 2 dagen eruit gaat halen scheelt dat een héél pak. 14 dagen wachten is nou ook geen ramp, doe ondertussen iets totaal anders :)
 
Persoonlijk zou ik wachten tot na nieuwjaar dan. De volumefase (eerste 4 weken) zijn heel belangrijk om je load zo hoog mogelijk te maken. Als je al 2 dagen eruit gaat halen scheelt dat een héél pak. 14 dagen wachten is nou ook geen ramp, doe ondertussen iets totaal anders :)

14 dagen is wel een ramp gast, nu win ik het nooit meer! ;) het worden dan trouwens 21 he :( nieuwsjaardag is ook op maandag

nee, youre right... ik fix wel ff iets compleet anders en dan doe ik 1/tm 7 januari een rustweekje en daarna vol aan de bak met billster
 
Is branie belangrijker ofzo? Hij staat twee keer bij de "huidige stats" :(
 
ja ik kom me stats updaten
bench 85kg
dead 130

gaat tt langzaam de laatste tijd.
Ik had net nadat ik hier gepost had me onderrug bezeerd. Kon ik ff niet meer deadliften of squaten...

nou nu weer vollop er tegenaan!
 
nieuwe PR's:

bench 93.5
squat 125.
 
Dat gaat wel lukken :)
 
omg wimmos is bezig :eek:
wordt flink door werken voor mij :lifter:
 
Wimmos is ON ;)
 
GVD :( 381 totaal...
Goed bezig. Zijn dit je echte RM's? Of is het een 3*RM ofzo?
 
Moehahahaha! Nee mn echte RM's, na 5 dagen deload, al wou ik dat het 3RM's waren :(.

Oef, maar je inhalen doe ik niet meer. Met zo'n k*tbench die niet vooruitgaat lukt het me nooit. Heb een goede deadlift en tamelijke squat en toch voel ik enkel daarop mogelijke vooruitgang. :(
 
wimmos is op dreef olé olé!
 
Back
Naar boven