Dem dan ga ik wel winnen zonder deadlift

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hmm viel wel mee eigelijk. Is denk ik een beetje persoonsgebonden, sommige hebben zon erge pomp in hun onderrug dat ze er last van krijgen met liften.
ik heb bij mij op de sport school gehoord dat squat in een smith tog wel iets zwaarder is dan los .
ik heb bij mij op de sport school gehoord dat squat in een smith tog wel iets zwaarder is dan los .
omdat je tog iets wrijving heb van de gelijders!!

oefening, zoveel reacties, dacht ff dat er al iemand 400 had
squatten zuigde vandaag, kon zelfs men PR niet meer. Wel 3*110, en een keer 120 maar 125 ging nietmaarja vorige week wel gemaxt op squat en vorige vrijdag op sumodeadlift
![]()
Te vaak maxen zou niet zo bevorderlijk zijn voor de resultaten. Toch niet wekelijks dacht ik. Iemand die hier ervaring mee heeft??
wsb schema = elke week maxen.

(die 112,5 was dus meer een net-onder-parralel-squat)
Hey bitches hoe zit het nu met jullie gewichten? (probere enige motivatie bij de rest te zorgen)
Update even aub bench 1*80

Heb amper ge-deadlift afgelopen maand, dus ja das nu wat minder 
Normaal update ik enkel op zondag, maar enfin is gebeurd.
Mijn voorspelling voor de race naar de 400 is de volgende:
1) BlackRush
2) Junipero
3) Wimmos
4) Kukishu
en van de rest heb ik geen gedacht.
. Maar ik zit wel zoizo op men max nu. Squat kan er nog wel wat bij. Deadlift ook nog wel vijf kg en bench moet nog even wachten. Had normaal gedacht dat ik 350 ging halen tegen 1/1/07 en zit nu "al" op 365. Hopelijk blijft het in dit tempo doorgaan. 45kg op 2.5 maanden