XXL Nutrition

De race naar de 400 totaal.

Bezoekers in dit topic

vanavond update ik nog eens.

Ikzelf daarnet 3x83 bench :)
 
hmm viel wel mee eigelijk. Is denk ik een beetje persoonsgebonden, sommige hebben zon erge pomp in hun onderrug dat ze er last van krijgen met liften.

ik kan soms niet meer zitten of staan, beide doet dan echt extreem zeer.. maar jah thats life he
 
Smith Squats zijn gewoon een no-go!
ik heb bij mij op de sport school gehoord dat squat in een smith tog wel iets zwaarder is dan los .
omdat je tog iets wrijving heb van de gelijders!!
 
ik heb bij mij op de sport school gehoord dat squat in een smith tog wel iets zwaarder is dan los .
omdat je tog iets wrijving heb van de gelijders!!

Je moet niet alles geloven wat je hoort. ;)
 
Je moet niet alles geloven wat je hoort. ;)

ik zal het aan hem vragen hij zei dat hij daar een berekening voor had ik zie hem morgen denk ik wel
het verschil is niet groot
 
oef, zoveel reacties, dacht ff dat er al iemand 400 had :D
squatten zuigde vandaag, kon zelfs men PR niet meer. Wel 3*110, en een keer 120 maar 125 ging niet :( maarja vorige week wel gemaxt op squat en vorige vrijdag op sumodeadlift :D
 
oefening, zoveel reacties, dacht ff dat er al iemand 400 had :D
squatten zuigde vandaag, kon zelfs men PR niet meer. Wel 3*110, en een keer 120 maar 125 ging niet :( maarja vorige week wel gemaxt op squat en vorige vrijdag op sumodeadlift :D

Te vaak maxen zou niet zo bevorderlijk zijn voor de resultaten. Toch niet wekelijks dacht ik. Iemand die hier ervaring mee heeft??
 
Te vaak maxen zou niet zo bevorderlijk zijn voor de resultaten. Toch niet wekelijks dacht ik. Iemand die hier ervaring mee heeft??

:) wsb schema = elke week maxen.
Beste powerlifters en ik volgen dit schema :D
van 320 naar 362.5 op twee maanden. Moet wel elke 4-6 weken een rustweek nemen :)
 
net 3x87 bench press gehaald :)
 
Ik 1*160 deadlift (men pr bij conventional, bij sumo had ik het al :))
 
Hey bitches hoe zit het nu met jullie gewichten? (probere enige motivatie bij de rest te zorgen :D)

Update even aub bench 1*80
 
ik ga volgende week met billstarr beginnen... deze week nog ff kijken wat me maxjes zijn als ik zin heb.... die 130 deadlift die ik 1 x had, staat in ieder geval voor vrijdag op 3x3... heb er een goed gevoel over dat dat haalbaar is, dus dan moet de 1rm wel een stukje hoger liggen, bench = zelfde verhaal, vrijdag 3x3 met die 77,5... squat is een ander verhaal... ik ga momenteel een stuk dieper dan voorgaand en ik gok dat me 1 rm nog maar rond de 110 ligt... misschien ff proberen morgen, maar misschien ook niet ;) (die 112,5 was dus meer een net-onder-parralel-squat)

anyhow als billstarr lang genoeg zen werk blijft doen zou ik eind maart rond die 400 moeten zitten.. oftewel ik kom daar waarschijnlijk als 1 van de laatste :D
 
Hey bitches hoe zit het nu met jullie gewichten? (probere enige motivatie bij de rest te zorgen :D)

Update even aub bench 1*80

Normaal update ik enkel op zondag, maar enfin is gebeurd.

Mijn voorspelling voor de race naar de 400 is de volgende:

1) BlackRush
2) Junipero
3) Wimmos
4) Kukishu

en van de rest heb ik geen gedacht.
 
sorry guys ik was een paar weken druk met onzin zoals school :(
en heb ook een nieuwe trainings schema, moet weer even aan wennen. Ik zal van de week even kijken of ik een nieuwe record kan neer zetten in bench en squat. Ben vooral benieuwd naar bench, omdat ik hier extra hard aan gewerkt hebt de afgelopen maand :) Heb amper ge-deadlift afgelopen maand, dus ja das nu wat minder :(
 
Normaal update ik enkel op zondag, maar enfin is gebeurd.

Mijn voorspelling voor de race naar de 400 is de volgende:

1) BlackRush
2) Junipero
3) Wimmos
4) Kukishu

en van de rest heb ik geen gedacht.

ik denk dat in de top drie: Wimmos, Junipero en BlackRush.
Misschien dat ik wel eerstes ga zijn omdat ik wedstrijd ga doen en ik nóg meer gemotiveerd ga zijn :D. Maar ik zit wel zoizo op men max nu. Squat kan er nog wel wat bij. Deadlift ook nog wel vijf kg en bench moet nog even wachten. Had normaal gedacht dat ik 350 ging halen tegen 1/1/07 en zit nu "al" op 365. Hopelijk blijft het in dit tempo doorgaan. 45kg op 2.5 maanden :)
 
KukiShu Strikes Back!

nieuwe record op squat is nu 120 kg. opzich vrij weinig vooruitgang lijkt het....maar het was mijn 6de set en het ging nog best wel makkelijk :)

zit nu op 350kg totaal. denk dat nu nog 10kg meer kan benchen en nog 10kg bij squat lukt mischien ook wel. wat dus betekent, dat ik naar schatting binnenkort op 370kg totaal gaat zitten.

met andere woorden....onderschat me niet, ik ga in de top 3 staan :D :P
 
Back
Naar boven