XXL Nutrition

De race naar de 400 totaal.

Ik kan een uur lang squatten, benchen verveel ik me al na 10 reps :rolleyes:

Ik sta nog altijd eerstes, ook al heb ik niet meeste gewicht :D

• Topic Starter Topic Starter
daarnet 3x10x90 leg extension, ik OWN jullie allemaal. :roflol:

Laatst bewerkt:
Heb ff een filmpje gemaakt van mijn bench. Mijn record zat er vandaag helaas niet in na een lange vermoeiende dag school, dus heb ik maar een filmpje gemaakt van de 125KG press.

Bench

• Topic Starter Topic Starter
Heb ff een filmpje gemaakt van mijn bench. Mijn record zat er vandaag helaas niet in na een lange vermoeiende dag school, dus heb ik maar een filmpje gemaakt van de 125KG press.

Bench

elbows out en je pakt hem breed, is dat niet blessuregevoelig? Ging wel nog vlot!

Ik pak 'em altijd zo. Gewoon bij de aangegeven ringetjes op de stang. Nog nooit last gehad ofzo...

Hmm m'n schouders doen pijn als ik er naar kijk, zou toch wat aan techniek werken (zie: Testosterone Nation.)

Wel sterke lift verder.

ik bench net ales Branie, voelt natuurlijker aan dan met elbows in. Ik weet dat het een kwestie van wennen is. Ik heb een tijdje 2 maanden ofzo met elbows in getraind, voelde goed aan mn triceps maar mn schouders deden ervan zeer. Toen ik terug elbows out nam, had ik geen pijn meer :). Ik arch wel een beetje zodat ik niet(toch niet teveel) uit mn schouders druk.

hij pakt hem idd net te breed. maar dat elbow out stuff snap ik niet :scratch:
mijn benchs zuigen nog steeds, ik bak echt helemaal niets meer van. Deadlift heb ik tijdje ook laten liggen. Concentreer me nu veel meer op squats.

hier is een kleine update. Morgen ga ik weer max squaten :)

BP: 85
SQ: 120
DL: 150
totaal: 355

elbows out, is dat je ellebogen naar buiten wijzen. En er dus een hoek van 90 graden is tussen je bovenarmen en je romp. Elbows in, dus ellebogen naar binnen wijzend zou beter zijn voor je schouders en kan je meer gebruik maken van je triceps. Daarom dat de meeste powerlifters elbows in trainen, omdat in een benchshirt de lock out moeilijker is, dan het begin stukje bij raw bench.

Zijn vingers blijven(denk ik) in contact met de ringen dus te breedt pakt hij hem niet ;)

Nou, maar een kleine update maargoed
Me bench naar 90kg
en deadlift naar 140kg

Bench

Ondanks dat mn totaal 105 meer is als dat van jou ben ik stinkend jaloers op je bench:p

Update, Deadlift 120KG, Squat 110KG

Terug
Naar boven