AndroidHealthClinic

De race naar de 400 totaal.

nog niemand 400?

ik kan niet vanwege blessure :(

ik niet.... vanaf volgende week komen de pr's pas zegt bill

• Topic Starter Topic Starter
ik ook niet, 50 dagen examens en daarna ga ik zwakker terugkomen :cool:. Wat heb je nou net van blessure?

het verbaast me trouwens dat black rush nog geen poging gewaagd heeft.

het verbaast me trouwens dat black rush nog geen poging gewaagd heeft.

Ik doe rustig aan. Ik ga wel steeds voor nieuwe pr's, maar meestal geen 1RM's. Misschien dat ik dinsdag een nieuw 5RM doe voor de bench, als die hoog genoeg is doe ik binnenkort nog een gooi naar de 100.

Is 400kg een redelijke totaal voor iemand de 75kg weegt?

Ligt er aan hoe lang diegene traint, hoe oud ie is, etc.

Hoeveel tilt de gemiddelde powerlifter als die 75kg weegt?

Tjah te zien bij welke lengte.

Op de NPB website stond bij de NK Senioren slechts 1 atleet in de 75kg klasse. Niet representief van wat de meeste mensen die aan powerliften wedstrijden meedoen zal kunnen tillen.

Zal je op een natioanle ranklijst in de top 10, 15 20 etc. komen met met een totaal van 400kg.

Lijkt me stug heel erg stug..
Maatje van mij is ook rond 70 kg en had bij zn eerste training voor de lol meteen een totaal van 350..

Hehe ja ik stond zelf ook vreemd te kijken hij doet niks anders dan de hele dag zichzelf sufblowen en pakte meteen 140 deadlift.
Moet er wel bijzeggen dat ie enorm zwaar werk doet waar ie dag in dag uit een soort timberwalk moet lopen met 2 platen van 45 kilo en dat talloze malen per dag..

Hehe ja ik stond zelf ook vreemd te kijken hij doet niks anders dan de hele dag zichzelf sufblowen en pakte meteen 140 deadlift.
Moet er wel bijzeggen dat ie enorm zwaar werk doet waar ie dag in dag uit een soort timberwalk moet lopen met 2 platen van 45 kilo en dat talloze malen per dag..

dude, it must be the weed

Jep combinatie van zwaar werk en stoned:D.

Hehe of ontzagwekkend veel talent.
Ben blij dat ie niet de moeite neemt serieus te gaan trainen:D

Terug
Naar boven