Fitness Seller

De race naar de 400 totaal.

De laatste tijd heb ik helemaal geen aandacht besteed aan 1RM's maken, maar gisteren toch even gedaan bij squaten. Uitvoering ging lekker en het was toch weer 30 kg meer dan de laatste 1RM :D, dus bij squat mag nu 130kg staan Wimmos.

Volgende week zal ik 1RM bench proberen te verhogen, met deadliften doe ik liever even voorzichtig aan.

Kom op mensen, zelfs ik heb de 400 al behaald :D jullie laten toch niet afmaken door iemand die powerliften niet eens serieus neemt >> Speerwerper ;)! Wimmos, Black Rush & Junipero nog een klein beetje!!

haha inderdaad weed is also my cheat dus ik ben er denk ik wel :rolleyes:

Squat mag geupdate nar 105 worden, staat nu nog niks bij!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga nog eens een update houden, sorry dat het zolang duurde.

Zaterdag meet ik Wimmos in Merelbeke. Ik ga dan maxen, 400 totaal zit er misschien in maar dat zie ik zaterdag wel :P.

Oh meets in Merelbeke organiseren zonder iets van te laten weten? :p

Kom je helemaal uit Nederland naar Merelbeke om te trainen?

Ik woon in limburg dus het valt opzich wel mee. Ik had al langer met Wimmos afgesproken om te meeten, en hij kwam met het idee om in Merelbeke te gaan trainen, dus het is Merelbeke geworden.

Ben jij er ook zaterdags?

Nja spijtig dat ik het niet eerder wist, dan had ik mijn dagen herschikt om de zaterdag langs te kunnen komen. Moet toch 1 keer per week judo moeten doen en heb daarstraks al bijna 2 uur KT gedaan dus zie het niet zitten om vanavond nog te trainen. Misschien dat ik toch nog probeer... Heb vandaag toch gebrost en tot de middag geslapen.

Jammer idd. We zijn er zaterdag iig rond 1 uur, dus als je kan zien we je daar wel.

Hm ik hoor hier net dat ik zaterdag van 9.30-12.30 toch in Gent ben. Ga waarschijnlijk vrijdagnacht niet slapen dus als ik langskom zal het geen fitte calibre zijn :p

nieuwe pr's deze week:
BB Fullsquat: 5x 95
BB Bench press: 5x 75
BB Deadlift: 5x 127,5

thnx

• Topic Starter Topic Starter
Mijn stats zijn nu:

Deadlift: 167.5kg
Squat: 130kg
Bench: 93.5kg (helaas geen clipje van)

Totaal = 391kg. Op squat en bench plan ik de komende maand nog wel wat uit te halen.

391.. komop!

Zeer netjes Wim!

Ligt eraan hoe je lifts zijn gegaan, misschien je DL naar 170, Squat naar 135 en BP naar 95?

400 is bijna binnen!

PS: wel een lullig totaal heb je nu. :D

Terug
Naar boven