MuscleMeat

De race naar de 600 totaal...

Ben trouwens wel benieuwd wie er als eerste over de 200 squat gaat :)

Whehe iedereen blijft maar vooruit gaan hier..
Hopelijk kan ik over een paar weken als ik weer ga toppen weer een serieuze bijdrage leveren aan dit topic;)

Succes gasten!

Waar blijven die pr's??? :D

Even het topic weer levend maken:D

Mijn nieuwe pr's zijn

squat: 1x200 PR
deadlift: 1x220 PR

Heb nu een totaal van 520 @ 85 kg

• Topic Starter Topic Starter
Jongens morgen date ik alles hier even up, heb thuis geen internet meer dus dat doe ik even op school!

Laters.

beetje stil hierzo al een tijdje?
Waar zijn De PR's?

beetje stil hierzo al een tijdje?
Waar zijn De PR's?

December is ook geen maand om te trainen.
Ik heb me er in elk geval de afgelopen 3 weken nauwelijks mee bezig gehouden. Lekker bier drinken en zooi eten is het credo tot de jaarwisseling!

Idem!

Idd, tis nu kerstvakantie dus dat betekent voor mij onregelmatig eten, slapen en trainen plus veel junkfood.

Op dit moment is de sportschool waar ik train ook een week gesloten.
Anders was ik overigens nog niet gaan trainen ik ben echt ziek van de drank van de afgelopen 5 nachten was te gruwelijk:D
Eten bestond uit wat chinees wat gourmetten en verder niet meer dan af en toe een bapao in de kroeg..

Ff de zinnen verzetten is goed, doe het nu zelf ook.
Helpt je alleen maar om de kracht te vinden om sterker dan ooit terug te komen :eek:

mogen bandages gebruikt worden?
Anders hebben we een valsspeler :D

Wow klinkt heel interessant; De race naar de 600kg totaal....

-Zijn er bepaalde regels waar je je aan moet houden?
Zelf squatt ik altijd diep,zodat mn bovenbenen horizontaal staan.(vanaf 100kg gebruik ik een riem en vanaf 160kg kniebandages)
-Bankdrukken??Gewoon je top,of met stilhouden boven je borst??

stats;
150kg bench op het moment (4mnd terug 160 top ,geblesseerd geweest)laat stang altijd tot de borst komen en laat het gewicht nooit op mijn borstkast veren.

190kg squatt (x2) Vanaf 100kg met riem en vanaf 160kg met kniebandages (altijd diep , bovenbenen horizontaal)

Deadlift weet ik nog niet precies maar ga eraan werken,vandaag nog makkelijk 8x140 dus ben benieuwd wat mijn top hierin is.160 moet zeker lukken dus dat houd ik dan aan.

Kom ik op
Bench 150kg
Squatt 190kg
Deadl. 160kg
tot. 500kg nog 100 te overbruggen dus

Ik doe ook mee met de race, zit momenteel op:

130kg bench (december)
170kg squat (september)
200kg deadlift (december)

Bench is weer het eerste wat ik ga toppen over een maandje of wat. Squatten doe ik deze maand nog rustig aan ivm last van knieen.

Kreeg PM van Wakkie , volgens hem kom ik met 8x140kg deadlift makkelijk bij de 200+ in de buurt,zit dan op een totaal van ca.540+.Ga het zaterdag mss proberen,dan heb ik van alle spiergroepen maar 1 oefening tot de max.Anders word het op maandag maar dan heb ik 4 oefeningen op het programma staan voor de rug en train erna ook nog eens schouders of andersom.Kijken wat mn begeleider adviseerd ivm de blessure die ik had , moet nu weer langzaam gaan opvoeren volgens hem.Zal gaan tot het gewicht wat nog goed aanvoelt,tel het anders wel gewoon op bij mijn 500 totaal , motiveerd me weer en het is ook nog wat spannender zo.....

Theorie is altijd leuk ja.. en daarbij scheelt het ook nog veel of je elke rep de stang neerlegt ja of nee.
Maar denk dat je met een 190 squat ook wel rond de 200(+) kan gaan zitten met je deadlift als je een beetje een sterke rug hebt!

Theorie is altijd leuk ja.. en daarbij scheelt het ook nog veel of je elke rep de stang neerlegt ja of nee.
Maar denk dat je met een 190 squat ook wel rond de 200(+) kan gaan zitten met je deadlift als je een beetje een sterke rug hebt!

Heb tijdens die 8x140kg het gewicht laten meeveren op de grond , zo gingen ze wel redelijk makkelijk.Maar als ik het zaterdag probeer (top) zal ik de setjes juist gaan ontwijken en gaan voor 1 of 2 reps.Als ik het goed begrijp is het dus beter om het gewicht op de grond te leggen,ademhaling controlleren en weer omhoog trekken.Mijn rug is redelijk sterk geworden door het squatten,waardoor ik nu in de KG's steeds meer aankan , leuk dit , Nice motivation...

140 doe ik met vrij veel gemak 15 x en ik doe 3x200 Maatje van mij doet 8x140 en doet 175.
Meteen 200 lijkt me dus sterk..

Kreeg PM van Wakkie , volgens hem kom ik met 8x140kg deadlift makkelijk bij de 200+ in de buurt,zit dan op een totaal van ca.540+.Ga het zaterdag mss proberen,dan heb ik van alle spiergroepen maar 1 oefening tot de max.Anders word het op maandag maar dan heb ik 4 oefeningen op het programma staan voor de rug en train erna ook nog eens schouders of andersom.Kijken wat mn begeleider adviseerd ivm de blessure die ik had , moet nu weer langzaam gaan opvoeren volgens hem.Zal gaan tot het gewicht wat nog goed aanvoelt,tel het anders wel gewoon op bij mijn 500 totaal , motiveerd me weer en het is ook nog wat spannender zo.....

Nee, ik bedoelde dat wanneer je krachtgericht gaat trainen dat je snel bij de 200+ zal zitten. ;)

Succes man.

Terug
Naar boven