MuscleMeat

De race naar de 600 totaal...

Bezoekers in dit topic

Meteen 200 is ook niet nodig imo, maar denk wel dat er meer inzit icm een sterke rug en een behoorlijke squat.
Met deadliften vind ik als ik met de helft van mijn 1rm bezig ben bv, dat al 'zwaar' aanvoeld maar toch nog 1x zo zwaar kan.
 
Nee, ik bedoelde dat wanneer je krachtgericht gaat trainen dat je snel bij de 200+ zal zitten. ;)

Succes man.

Okay man , duidelijk.Kan het morgen alleen niet proberen,word toch maandag 100%. Vergeten dat deze week de gym een dag gesloten was en morgen kom ik op benen uit.
 
Damn krijg maandag nieuw schema , weet dus niet of ik maandag met rug begin , krijg ik maandag ook pas te horen.Vandaag wel nog hacksquatt en leggpress gedaan ipv barbell squatten.Bij leggpress zijn we tot het hele blok gegaan(panatta leggpress ca.180kg max.)en 2x verhoogd met 50kg(extra schijven bovenop).Heb de series allemaal volgekregen ,laatste serie ook 8x dus heb ik goede hoop dat ik binnekort mn squatt ook kan verbeteren en snel naar de 600 te gaan.
 
Ik heb de hele zooi weer even upgedate, nog steeds geen internet, maar dat komt binnenkort wel weer goed en dan houd ik alles wel dagelijks bij.

Dus jongens weer aan de bak, en laat komen die Pr's succes jongens, en bij deze nog een voorspoedig 2007!!!
 
ik begin rond februari ook weer met trainen, moet nog even een geschikte sportschool zoeken waar een beetje airco is.............en dan flink trainen, want ik zie mezelf alweer onderaan de lijst hangen..............voorlopig doel is ongeveer de stats van victormor: 190-100-210 ( of 180-100-220) voor de 500kilo grens..........

:D
 
Vandaag geen rug getraind ivm nieuwe schema.Woensdag staat de rug op het programma en kan dan eindelijk eens kijken wat ik nu met deadliften eruit krijg geperst.
 
Yo Yo mensen ik heb goed nieuws,vandaag rug getraint en ben met deadliften tot 200kg gegaan,ging heeeel gemakkelijk maar mocht ivm mn ouwe blessure niet verder gaan van , zelf denk ik dat 240 wel moet lukken.

Dus; bench 150kg + squatt 190kg + deadlift 200kg = 540kg totaal , and more is comming!!!!
 
Netjes hoor. En dan knal je opeens gelijk door naar de 4e plek!!!:D
 
Thanks gasten , blijf mn best doen he. Ga nu een tijdje offline , krijg maandag info over telenet in Belgie , zal tijdje hierna weer online zijn.

Vandaag nog getraint Schouders , Kuiten en Buik.
Morgen trainen:Benen
Maandag:Rug en Biceps dus ook de 220kg deadlift als ik na het sjouwen(verhuizing/emigratie)nog wat over heb.Laatste dagen na die 200kg zijn zwaar geweest , lol........

Tot gauw mensen , Laterrrzzzz!!!!!!!
 
Je gaat hard Own :D Netjes!
 
Own gaat de rest ownen ;) goed bezig, zal het ff updaten!
 
Yo gasten ben weer online en toevallig morgen deadliften!!!!!

@Massalah & a1s Thanx guyz zal mn best doen morgen.Waar kan je trouwens zien wat de stand van zaken is hier???Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
 
alle recente stats staan op de 1ste pagina
 
Nieuw PR 220kg deadlift , ging moeilijker als verwacht maar toch zonder stop.Mag nu niet verder gaan naar 240kg , moet blijkbaar eerst met de 220kg meer herhalingen kunnen maken,ivm blessures.Daarna mag ik pas zwaarder gaan....

Zit ik nu op; 150kg Bench + 190kg Squatt + 220kg Deadlift =560kg Totaal
 
lol sta ik hier toch nog altijd lekker op nr 1:D
 
lol ik ben intussen gestopt met trainen door tijdgebrek dus veel geluk jongens
 
FF tussendoor zag bij de stats dat er geen gewicht achter mn nick staat,weeg momenteel 86kg bij 1.73m en mn totaal staat nu (nog) op 560kg.Suc6 iedereen.....
 
Back
Naar boven