AndroidHealthClinic

De race naar de 600 totaal...

Vandaag 500 totaal behaald, 185 gesquat :)

je bent een stuk sterker dan ik op de bench en pushpress ( PP doe ik met 70), maar dat had ik al gezien op het board van TF!

welke oefeningen doe je om PP sterker te maken?
;)

proficiat nog met je squat................hopenlijk haal ik dat binnen een maand of 2~3
:D

je bent een stuk sterker dan ik op de bench en pushpress ( PP doe ik met 70), maar dat had ik al gezien op het board van TF!

welke oefeningen doe je om PP sterker te maken?
;)

proficiat nog met je squat................hopenlijk haal ik dat binnen een maand of 2~3

Thnx!
En je wilt sterker worden op bench/pushpress? Richt je op OH press en lockouts. 3x per week Military press werkt echt :)
Succes ermee..

Thnx!
En je wilt sterker worden op bench/pushpress? Richt je op OH press en lockouts. 3x per week Military press werkt echt :)
Succes ermee..

thnx, mijn bench sucks BIGtime.....
:o

nu ff weer aan het werk, ik zit tijdens mijn lunchpauze ff in een internetcafe..........ik lijk wel DBB-verslaafd!
:eek:

Squat mag naar 205 ik heb me tijdens mn bill star schema laten opjagen door mn maatjes:D

Mijn squat mag naar de 215.

Had op 220 gehoopt, zat er wellicht in maar vond het wel even mooi zo. Nu ga ik mezelf op een biertje trakteren en dinsdag op vakantie. Daarna volgt een PR deadlift met hopelijk +15 of +20 kilo.

hey hier ff een update van mij..
Deadlift 225KG
bankdrukken 124KG
Squat 220KG

nu weer 5 kg op me squat gekomen:D

Zojuist mn half jaar oude Landsmeer deadlift van 220 naar 222,5 gebracht lol

ik zal eind van de week ff kijken hoever ik op schema zit; voorlopig heb ik al 80 gebankt, 160 squat, en bijna 180 deadlift ( gripverlies)

bench zal 90 blijven, moet binnen 2 maand naar de 100!
squat en deadlift zullen ook binnen 2 maand met minimaal 10 kilo verhoogd worden......

dus binnen 2 maand moet ik de 500 totaal hebben, en daarna gestaag omhoog richting de 550~600 kilo totaal!

BTW: mijn BW is omhoog gegaan naar ongeveer 82 kilo!

Own Sculpturer: 570 (200 + 150 + 220) @86 kg

Mass schrijf ff 20kg bovenop mn deadlift erbij!!!!!
Lift nu 240kg!!!!! en weeg 88kg

20kg erbij!!!! Dat noem ik pas een verbetering van je PR!!!!!;)Was eerst van plan 230kg te pakken maar de 200kg ging zo makkelijk dat ik dacht;40kg erbij!!!!

Nu dus 590kg totaal.Laatste 10 kilo's gaan niet meer lang duren guyz.

Filmpjes zijn verplicht he ;)

deadlift: 225KG
Squat: 225KG
bench: 125KG

575KG!!

Erg leuk idee zeg!

Helaas kan ik niet meedoen, heb(nog) niet zulke monsterstats! Toch zal ik het zeker gaan volgen! erg leuk om te lezen en succes allemaal met de race naar de 600!! :wl:

• Topic Starter Topic Starter
Zal nu ff alles updaten! Sorry dat het zolang moet duren!

ik heb een nieuwe squat PR!!

1*180 kilo!

Own Sculpturer: 570 (200 + 150 + 220) @86 kg

Mass schrijf ff 20kg bovenop mn deadlift erbij!!!!!
Lift nu 240kg!!!!! en weeg 88kg

20kg erbij!!!! Dat noem ik pas een verbetering van je PR!!!!!;)Was eerst van plan 230kg te pakken maar de 200kg ging zo makkelijk dat ik dacht;40kg erbij!!!!

Nu dus 590kg totaal.Laatste 10 kilo's gaan niet meer lang duren guyz.

40 erbij:eek:
Kom ik aan met mn 2,5:p

Terug
Naar boven