MuscleMeat

De race naar de 600 totaal...

Bezoekers in dit topic

volume schema voor de komende tijd:

bank: 75 , squat: 155 , deadlift: 185
60%: b= 8*45 , s= 8*95 , dl= 8*110
70%: b= 5*5*55 , s= 5*5*110 , dl= 5*5*130
80%: b= 3*3*60 , s= 3*3*125 , dl= 3*3*150

dat zijn de gewichten die ik momenteel makkelijk aankan, vanwege de hitte pak ik sowieso minder dan in NL, en elke 2 maand gaat er 5 kilo per onderdeel op.............dus in januari 2007 hoop ik totaal 445 te kunnen pakken ( waarschijnlijk meer )

jan. 2007:
bank: 85 , squat: 165 , deadlift: 195
60%: b= 8*50 , s= 8*100 , dl= 8*115
70%: b= 5*5*60 , s= 5*5*115 , dl= 5*5*135
80%: b= 3*3*70 , s= 3*3*130 , dl= 3*3*155

hopenlijk in sept. 2007 de 505 totaal!!
bank: 105 , squat: 185 , deadlift: 215
60%: b= 8*65 , s= 8*110 , dl= 8*130
70%: b= 5*5*75 , s= 5*5*130 , dl= 5*5*150
80%: b= 3*3*85 , s= 3*3*150 , dl= 3*3*170

en zo hoop ik rond oktober/november 2008 aan de 600 totaal te zitten !!



idd..........Klusmier wordt weer net zo serieus als vroeger met trainen............. :D
 
Jij bent nog al wat van plan de komende jaren :) denk toch wel dat je eerder aan die 600 totaal zit!
 
Jij bent nog al wat van plan de komende jaren :) denk toch wel dat je eerder aan die 600 totaal zit!

denk ik ook, ik ga nu volgens WSB...........dat is nog ff wat zwaarder!
60% 8 reps
75% 5*5
90% 3*3 ( triples)

:eek: :cool:
 
vandaag 125 gebankt dus het gaat de goeie richting uit
ik schat dat ik voor het einde van het jaar weer op 570 zal zitten (spiergeheugen en shit).vanaf dan volgen de filmpjes
dan wordt het zwoegen naar de 600.
wordt hier leuk als we nu en dan wat updates posten:D .
@ klus train je nog altijd 1 dag in de week ?
of ga je dit opkrikken en in een 4 dagen schema gaan?
 
vandaag 125 gebankt dus het gaat de goeie richting uit.
Wordt hier leuk als we nu en dan wat updates posten:D .

Scheelt dus nog maar 7 kg van je Pr, netjes!

Heb zelf nog geprobeerd te toppen op de deadlift vandaag, 210 kg net niet gehaald jammer genoeg.
Over ongeveer 4 weken nog maar een keer proberen, dan moet ik hem kunnen tillen.
 
@ klus train je nog altijd 1 dag in de week ?
of ga je dit opkrikken en in een 4 dagen schema gaan?

helaas nog steeds 1* per week, hopenlijk volgende maand 2 * per week ( moeilijk te combineren met werk en drukte sportschool)

;)
 
zo'n race werkt wel motiverend. Vooral als je momenteel wat onder je max stats zit. Beetje competitie hier is wel lekker. Ik ga ook meedoen, eerst naar mijn oude stats toewerken om die vervolgens te verpulveren en als eerste op 600 totaal uit te komen :P....tijd om wat asses te whoopen op DBB. En ik begin met massallah ;) (jaja jongen, ik ben weer terug in onze gym, je hebt niet meer het alleenrecht in het squatrek hehehe)
 
zo'n race werkt wel motiverend. Vooral als je momenteel wat onder je max stats zit. Beetje competitie hier is wel lekker. Ik ga ook meedoen, eerst naar mijn oude stats toewerken om die vervolgens te verpulveren en als eerste op 600 totaal uit te komen :P....tijd om wat asses te whoopen op DBB. En ik begin met massallah ;) (jaja jongen, ik ben weer terug in onze gym, je hebt niet meer het alleenrecht in het squatrek hehehe)

Haha het werd tijd dat je met die reet van je stoel kwam, het werd alweer wat gewoontjes in de gym,
alleen mensen die aan de machines zitten, geen mensen die deadliften, squatten etc.

Succes kerel, zie je dan wel weer in de gym.
 
Met 150 kg mag je idd wel weer eens wat actiefs gaan doen :D
 
Met 150 kg mag je idd wel weer eens wat actiefs gaan doen :D

whahaha, ik zie dat ik flink heb lopen bulken. 150 kilo schoon aan de haak..doe ik goed :P

Hehe, ik denk toch dat het 105 moet zijn...maar ten tijde van mijn max stats was ik ong. 102 kilo. Nu ben ik inderdaad een luie papzak met overgewicht, die weer hard zijn best moet doen. Mijn 2e plek in het voorlopige klassement is niet veilig, er zijn teveel krachtpatsers die azen op mijn spot. Dan zit er dus niet veel anders op dan die 2e plek op te geven...yeah baby, i'm going for that no. 1 spot!!!

Iedereen succes toegewenst! EN NIET STIEKEM GAAN KUREN HE ;)
 
whahaha, ik zie dat ik flink heb lopen bulken. 150 kilo schoon aan de haak..doe ik goed :P

Hehe, ik denk toch dat het 105 moet zijn...maar ten tijde van mijn max stats was ik ong. 102 kilo. Nu ben ik inderdaad een luie papzak met overgewicht, die weer hard zijn best moet doen. Mijn 2e plek in het voorlopige klassement is niet veilig, er zijn teveel krachtpatsers die azen op mijn spot. Dan zit er dus niet veel anders op dan die 2e plek op te geven...yeah baby, i'm going for that no. 1 spot!!!

Iedereen succes toegewenst! EN NIET STIEKEM GAAN KUREN HE ;)

You wish 150 kg schoon aan de haak, haha als je langer blijft zitten op je gat dan haal je de 150 kg wel, BF 30%.

Eerst die deadlift PR van je verbreken, 235 kg DL here i come!
 
Masallah is het de bedoeling dat we elke keer hier posten dat een nieuw pr hebben behaald? Zo ja mag je mijn bench er op zetten :)
 
Masallah is het de bedoeling dat we elke keer hier posten dat een nieuw pr hebben behaald? Zo ja mag je mijn bench er op zetten :)

Jep post maar gewoon in dit topic, je hoeft niet te pm'en! Zo blijft dit topic nog in leven ;)
 
jihaaa gisteren 3setjes van 3 below knee rack lockouts gedaan met 218kg.
binnekort weer 240deadlift hoor jaja
 
:D die lock outs tellen helaas niet mee voor jullie gelukkig voor mij :p

Hej thnx Mas. filmpje er ook bij zag ik, leuk gedaan nu moet ik mezelf dwingen de volgende keer meer te drukken met een nieuw filmpje wat deze slaat alles :roflol:
 
:D die lock outs tellen helaas niet mee voor jullie gelukkig voor mij :p

Hej thnx Mas. filmpje er ook bij zag ik, leuk gedaan nu moet ik mezelf dwingen de volgende keer meer te drukken met een nieuw filmpje wat deze slaat alles :roflol:


Welke idiot gaat er nou een PR banken zonder spotter. Graag ook filmpjes posten als je failt volgende keer. :D En doe die riem eens af, nerd!
 
congrats dude
 
Welke idiot gaat er nou een PR banken zonder spotter. Graag ook filmpjes posten als je failt volgende keer. :D En doe die riem eens af, nerd!

Haha ik had ook 120 maar daarbij hielp de spotter te vlug IK KON HEM ZELF!! :mad: dus die telt niet. het was alles of niets ;) het leven is hard van een heuze wsbér :cool:

Zet mijn squat maar op 1x140 Mas als je wil dat staat leuker en sta ik boven Leo :P:P
 
Laatst bewerkt:
Whaha, ****er!
Volgende week voor mij een 180 box squat (die helaas ook niet telt, want is met box) en een 120 bench.. dus pas op he ;)
 
Haha ik had ook 120 maar daarbij hielp de spotter te vlug IK KON HEM ZELF!! :mad: dus die telt niet. het was alles of niets ;) het leven is hard van een heuze wsbér :cool:

Zet mijn squat maar op 1x140 Mas als je wil dat staat leuker en sta ik boven Leo :P:P

Whaha, ****er!
Volgende week voor mij een 180 box squat (die helaas ook niet telt, want is met box) en een 120 bench.. dus pas op he ;)

Ik zie dat ik flink aan de bak moet, wil ik mijn positie behouden,
ik ga voor de 150 squat 140 bench en de 220 dead dit jaar = 510 kg :D
 
Back
Naar boven