AndroidHealthClinic

De race naar de 600 totaal...

Bezoekers in dit topic

Whaha, ****er!
Volgende week voor mij een 180 box squat (die helaas ook niet telt, want is met box) en een 120 bench.. dus pas op he ;)

Nek aan nek dan :D Dan moet ik komende week deadlift of squat gaan toppen :roflol:

Ik zie dat ik flink aan de bak moet, wil ik mijn positie behouden,
ik ga voor de 150 squat 140 bench en de 220 dead dit jaar = 510 kg :D

Inderdaad nu krijg je wel die competitie strijd waar je het over had ;) Great man word nog leuk ik wil mijn squat namelijk ook nog goed zien stijgen dit jaar :D

Ik ga voor 3 rode 1 rm's maandag :cool:
 
Niet zo jaloers he klus ;)

M'n doelen voor dit jaar nog..(4 you massalah!!)
185-125-190 --> 500
 
ik draag altijd mijn riem bij max effort bench.
btw daarnet 4x120 op 2boards bench i'm a baaad maaan:p

Ik ook better safe than sorry, deze pr's tellen niet helaas voor je :p
 
Ik ook better safe than sorry, deze pr's tellen niet helaas voor je :p

weet ik wel, ik post dit alleen maar als trainingsupdate om dit topic wat spannend te houden
 
weet ik wel, ik post dit alleen maar als trainingsupdate om dit topic wat spannend te houden

Mietje, wat een zielige gewichten!!!

Ik post dit enkel om je te motiveren ;)
 
Niet zo jaloers he klus ;)

M'n doelen voor dit jaar nog..(4 you massalah!!)
185-125-190 --> 500

ik loop nu met een lichamelijk gebrek van mijn linkerschouder ( sleutelbeenbreuk 1995, waarschijnlijk niet voldoende herstel gehad)

stats momenteel
- bank: 3*75 ( waarschijnlijk 85 1rm)
- squat: 3*140 ( 155~160 1rm?)
- deadlift 185

ga weer bulken tot 82~84 kilo, ben flink afgezwakt in kracht sinds mijn cut naar 79 kilo! :(

eens zien of ik op mijn oude gewicht van 84 weer prestaties kan leveren ( squat en deadlift)

:cool:
 
ik loop nu met een lichamelijk gebrek van mijn linkerschouder ( sleutelbeenbreuk 1995, waarschijnlijk niet voldoende herstel gehad)

stats momenteel
- bank: 3*75 ( waarschijnlijk 85 1rm)
- squat: 3*140 ( 155~160 1rm?)
- deadlift 185

ga weer bulken tot 82~84 kilo, ben flink afgezwakt in kracht sinds mijn cut naar 79 kilo! :(

eens zien of ik op mijn oude gewicht van 84 weer prestaties kan leveren ( squat en deadlift)

:cool:

Succes ermee bro, heb jammer genoeg ook weer lichtelijk last van mijn rechter schouder,
oude blessure waarschijnlijk weer door mijn klote matras.

Gelukkig komt maandag mijn nieuwe bed, vol electrisch met eindelijk eens goede matrassen,
hopen dat dat mijn herstel en groei ten goede gaat komen.
 
weet ik wel, ik post dit alleen maar als trainingsupdate om dit topic wat spannend te houden

Cool, ik vermeld eigenlijk alleen de 1rms op de grote 3 want de rest is bij mij niet zo heel boeiend.. :cool:
 
Succes met die schouders indd..!

ik loop nu met een lichamelijk gebrek van mijn linkerschouder ( sleutelbeenbreuk 1995, waarschijnlijk niet voldoende herstel gehad)

stats momenteel
- bank: 3*75 ( waarschijnlijk 85 1rm)
- squat: 3*140 ( 155~160 1rm?)
- deadlift 185

ga weer bulken tot 82~84 kilo, ben flink afgezwakt in kracht sinds mijn cut naar 79 kilo! :(

eens zien of ik op mijn oude gewicht van 84 weer prestaties kan leveren ( squat en deadlift)

:cool:

Als je 3x140 squat vind ik het knap als je 155-160 kan squaten :thumbs:
 
Hey dit zijn nu mijn recente stats

bench: 1x90
squat: 1x185
deadlift: 1x200

475 kg totaal
 
Nette squat man jammer van die bench..
 
ja die bench gaat echt omhoog binnekort
 
Isdat filmpje van die deadlift in je gym tijdens de training? of tijdens een match? Ziet er wel cool uit zo
 
tijdens mijn eerste oefenwedstrijd ja haha, moet ook daar ff aan mijn techniek werken.
 
Nice, hoeveel kg scheelt het bij je die banden op of af? (bij het buigen)
 
Back
Naar boven