XXL Nutrition

De service van Dymatize....

Wat een onbeschofte lui zeg!!

Ik vind het ook altijd leuk om verkoper even te "testen" op kennis/onderbouwing.

Ik vind nette service echt belangrijk,

Ik stuur regelmatig vragen naar NOW Foods over produkten en ik krijg altijd supersnel antwoord op vragen (ook technische) en nog eerlijk ook.

en ze bedanken me voor m'n vraag!

dit zo elk bedrijf moeten doen.

• Topic Starter Topic Starter
Service is inderdaad erg belangrijk voor een bedrijf.
Het is zelfs vaak de manier om je te kunnen onderscheiden van de rest.
Dit kan positief, maar natuurlijk ook negatief werken.

Op deze manier heb ik positieve ervaringen met het merk MDOUBLEYOU.
Vragen worden snel en op een correcte manier beantwoord.
Bovendien stellen ze het, zoals bij muis, op prijs dat je interesse in hun hebt.
Van Dymatize kan ik dat niet zeggen.
Elke interesse en behulpzaamheid ontbreekt.

Op mijn mail naar Dymatize USA heb ik tot op heden nog geen antwoord gekregen...

is gewoon onbeschoft..

kijk dat ze niet aan je vraag kunnen voldoen is 1, maar de manier waarop dit duidelijk gemaakt wordt is gewoon belachelijk!

mss even naar manager sturen daar die emails ;)

Omdat ik ontevreden was over de service en elke medewerking of uitleg ontbrak heb ik deze threat naar de desbetreffende persoon gestuurd.
Ja misschien ben ik wel een drammer ;), maar ik verwacht zeker om netjes behandeld te worden!
De reactie was misschien wel voorspellend en erg onprofessioneel.

---------------------------------------------------------------------
Ik kan hier wel weer op antwoorden maar je bent gewoon een zielig figuur. Met je verzonnen verhaaltjes

Sent: Monday, October 03, 2005 11:27 PM
Subject: De service van Dymatize
---------------------------------------------------------------------

Dag ...

Doordat elke interesse, medewerking en beantwoording van vragen ontbrak, heb ik de situatie op het forum dutchbodybuilding.com geplaatst.
Naar ik hoop zijn de reacties leerzaam wat betreft het verlenen van service.

Misschien is een brief naar de hoofdvestiging ook wel op zijn plaats, aangezien vragen en ontevredenheden schijnbaar niet op deze manier correct kunnen worden afgehandeld.

Vriendelijke groeten,

Rob van Berkel

Je hebt overduidelijk een slechte medewerker te pakken, op die manier behoor je als medewerker van een bedrijf niet te reageren. Cursusje klantcontact zou niet misstaan.

ja, mischien ben je wel een beetje een drammer, maar nu zou ik ook echt keihard doorgaan! hij blijft irritante antwoorden terugsturen.

We maken er gewoon een soap van :D

maar..heb je al een reactie van Dymatize USA gekregen?

Wat een mafketel zeg!!! Die reacties van die kerel zijn echt ronduit asociaal! Ik raad je ook aan om de Consumenten-bond in te lichten. Die weten daar wel raad mee, gnegne :D

Strakke actie kerel!

tragisch dit.. de e-mail service desk van universal (via universal-zone.com) is trouwens top, daar kun je met al je vragen terecht die in alle detail beantwoord worden :D (tenminste een tijdje terug was dat zo.. weet niet of ze die kwaliteit hebben weten te behouden ;))

Nee, nog steeds geen reactie van Dymatize USA.
Verwacht ik ook niet meer te krijgen.

Op deze manier krijgt deze ''soap'' in ieder geval een vervolg...

Had ooit ook eens een mail gestuurd naar Dymatize USA en idd geen gehoor.
Syntrax daarin tegen wel.
Hoewel Dymatize wel goede produkten maakt is het erg jammer dat ze , blijkbaar, hun doelgroep niet wat breder trekken.

Ten eerste vind ik dat je hebt gelijk hebt dat ze anders moeten reageren. Dit is niet zoals je met mensen omgaat.

Echter vind ik de standpunten van jou beetje overdreven. Jij verwacht dus dat alle firma s alle producten die ze verkopen gaan onderbouwen en onderzoeken gaan opzoeken ? Ik verdien zelf me geld met suppelemten verkoop maar kan stellig zeggen dat 80 % van de spullen voor 90 % van de mensen niet rendabel is. Echter als mensen buiten mijn advies om toch bepaalde producten willen proberen is dat aan hun zelf. Kan je dit de winkels of verdeler kwalijk nemen. Klanten zijn nog altijd op zoek na het magische middel. Het aanbod speelt hier dan op in, maar dit is niet alleen in supplementen land maar ook met talloze andere voorbeelen.

Ik vind het beetje simpel om op deze manier te werk te gaan. Zo kan je alle bedrijven wel gaan mailen met onderzoeken over hun producten. Zodra ze die niet geven zijn het maar oplichters....Mail je ook weleens naar call tv dat de presentator niet eerlijk is dat de vraag makkelijk is of dat er nog niemand het juiste antwoord weet? Of loop je een schoenen zaak binnen met vraag of ze onderzoeken hebben hoe lang het leer mee gaat.

Nogmaals ik vind de manier van reageren niet netjes maar kan in het standpunt wel inkomen.

Zwier zei:
Ten eerste vind ik dat je hebt gelijk hebt dat ze anders moeten reageren. Dit is niet zoals je met mensen omgaat.

Echter vind ik de standpunten van jou beetje overdreven. Jij verwacht dus dat alle firma s alle producten die ze verkopen gaan onderbouwen en onderzoeken gaan opzoeken ? Ik verdien zelf me geld met suppelemten verkoop maar kan stellig zeggen dat 80 % van de spullen voor 90 % van de mensen niet rendabel is. Echter als mensen buiten mijn advies om toch bepaalde producten willen proberen is dat aan hun zelf. Kan je dit de winkels of verdeler kwalijk nemen. Klanten zijn nog altijd op zoek na het magische middel. Het aanbod speelt hier dan op in, maar dit is niet alleen in supplementen land maar ook met talloze andere voorbeelen.

Ik vind het beetje simpel om op deze manier te werk te gaan. Zo kan je alle bedrijven wel gaan mailen met onderzoeken over hun producten. Zodra ze die niet geven zijn het maar oplichters....Mail je ook weleens naar call tv dat de presentator niet eerlijk is dat de vraag makkelijk is of dat er nog niemand het juiste antwoord weet? Of loop je een schoenen zaak binnen met vraag of ze onderzoeken hebben hoe lang het leer mee gaat.

Nogmaals ik vind de manier van reageren niet netjes maar kan in het standpunt wel inkomen.

Precies bro !!!
Ben ook altijd eerlijk tegen mijn klanten, er zijn maar een 10-tal producten die wat opleveren, de rest is rotzooi:( maar als mensen ze willen hebben worden ze geleverd.

Supplementen zijn tegenwoordig een commerciele tak, met alles erop en er aan;)

ik moet zeggen ik geniet wel van dit soort acties! Wat bedoelde je eigenlijk met ''Ik houd mij beroepsmatig bezig met dit soort vraagstukken''?
Aan de andere kant had ik je van tevoren ook wel kunne zeggen dat je zo'n reactie kon verwachten. Het zijn gewoon verkopers en geen adviseurs. Een autoverkoper heeft ook de ballen verstand van hou een motor in elkaar zit.

Zwier zei:

een winkelier die produkten van andere firma's verkoopt hoeft niet alles van die produkten te weten nee.

maar de firma's die de produkten maken mogen imo best in staat zijn hun produkten te onderbouwen.
onderzoeken zouden ze gewoon klaar moeten hebben liggen...
en als een produkt gewoon geen wetenschappelijke backup heeft dan zeg je gewoon dat er helaas geen wetenschappelijke onderbouwing voor is maar alleen praktijk-ervaring.
niet meteen zo in de verdediging gaan.

Laatst bewerkt:
Ik geef toch ook aan dat ik zijn reactie niet netjes vind ? Iets beloven en het niet na komen is zo ie zo niet netjes.

Niet zo in de verdedeging gaan... Weleens de rest van deze thread gelezen. Zeg je dan ook niet zo in de aanval gaan ?

Zwier zei:
Ik geef toch ook aan dat ik zijn reactie niet netjes vind ? Iets beloven en het niet na komen is zo ie zo niet netjes.

Niet zo in de verdedeging gaan... Weleens de rest van deze thread gelezen. Zeg je dan ook niet zo in de aanval gaan ?

Ik heb het het over dymatize , niet over jou..

dymatize krijgt een moeilijke vraag , weet geen antwoord en gaat in de verdediging.. snappie?

Ik ben het met je eens Zwier, dat voor velen suppletie vaak niet rendabel en vaak onzinnig is.
Het gaat er echter niet om of een bepaald supplement bij iemand zinvol is of niet. Op eigen initiatief mag iedereen kopen wat hij of zei wil.
Dat is ook zeker niet de verantwoordelijkheid van de leverancier.
Het gaat erom of het desbetreffende supplement voor de doelgroep werkt of kan werken!
Wanneer ze dit op hun site beweren met behulp van uitspraken als 'wetenschappelijk bewezen' wil ik daar graag meer informatie over hebben.
Zeker omdat mijn interesse daar ligt en ik een ander standpunt daarover heb.
Mijn bedoelingen waren niets meer en niets minder.

De marketingkreet 'wetenschappelijk bewezen' is een meerwaarde voor een product.
Om als voorbeeld het populaire probioticamerk Yakult te nemen. Deze gebruiken veelvuldig de marketingkreet 'wetenschappelijk bewezen'.
Yakult geeft echter netjes een verwijzing naar het desbetreffende onderzoek.
Voor medici en para-medici zijn nog meer publicaties te vinden daarover.

De vergelijking die je maakt met een schoenenzaak en de call-tv presentator vind ik niet te vergelijken!
Elk wetenschappelijk aspect ontbreekt daarbij.

De reacties van Dymatize spelen echter ook mee dat ik door ben blijven gaan met mailen.
Wanneer ik het advies krijg om vakbladen te lezen en daar vervolgens een tegengesteld antwoord vind, wil ik daar graag op reageren.

Natuurlijk zijn ze niet verplicht om tot in detail hun producten te onderbouwen.
Echter wanneer ze de uitspraak 'wetenschappelijk bewezen' gebruiken, mag je naar mijn idee in ieder geval een betere uitleg verwachten.

Momenteel volg ik de opleiding voeding en dietetiek en ben ik werkzaam in een sportzaak.
Ook dat zou een reden kunnen zijn om wat meer open te staan voor mijn vraag.

Ik kan best in je punten inkomen dat je dan die onderzoeken weleens wilt lezen. Je weet net als ik dat over cla positieve berichten zijn verschenen in de media en ook in onderzoeken echter vaak bij dieren. De fabrikant wil altijd alleen maar de positieve onderzoeken lezen en minder graag de negatieve, maar dan komen we weer op het verkoop gebeuren uit.

Als je op een opleiding in de voeding doet is het juist niet erg logisch om bij verkopers onderzoeken op te gaan vragen. Ga aan de gang met pubmed en je kan zowel postief als negatief lezen en je eigen conclusie trekken. De verkoper trekt altijd de conclusie die voor het product het gunstigst is.

Terug
Naar boven