Of het 'verstandig' is om onderzoeken bij verkopers op te vragen is mijn keuze.
Daar staat de reactie en behandeling van Dymatize los van.
Ze maken reclame voor CLA met behulp van wetenschappelijke onderzoeken.
Ik ben dan vrij om naar deze onderzoeken te vragen!
Op deze manier krijg je ook te maken met hun kant van het verhaal en werkwijze.
Dat kan volgens mij nooit geen kwaad wanneer je een opleiding in de voeding doet.
En natuurlijk begrijp ik dat ze alleen maar de positieve resultaten onder de aandacht brengen. Dat is hun goed recht!
Ik had ook niks anders verwacht bij het aanvragen van dat onderzoek.
Maar blijkbaar is ook het verkrijgen van een positief resultaat niet mogelijk bij Dymatize.
De effecten van CLA-suppletie zoals ze die ze op hun site beweren kon ik niet terugvinden in een onderzoek op PubMed.
Het is toch niet zo dat niemand kritische vragen mag stellen aan leveranciers, betreffende uitspraken die ze doen?
Daar staat de reactie en behandeling van Dymatize los van.
Ze maken reclame voor CLA met behulp van wetenschappelijke onderzoeken.
Ik ben dan vrij om naar deze onderzoeken te vragen!
Op deze manier krijg je ook te maken met hun kant van het verhaal en werkwijze.
Dat kan volgens mij nooit geen kwaad wanneer je een opleiding in de voeding doet.
En natuurlijk begrijp ik dat ze alleen maar de positieve resultaten onder de aandacht brengen. Dat is hun goed recht!
Ik had ook niks anders verwacht bij het aanvragen van dat onderzoek.
Maar blijkbaar is ook het verkrijgen van een positief resultaat niet mogelijk bij Dymatize.
De effecten van CLA-suppletie zoals ze die ze op hun site beweren kon ik niet terugvinden in een onderzoek op PubMed.
Het is toch niet zo dat niemand kritische vragen mag stellen aan leveranciers, betreffende uitspraken die ze doen?