AndroidHealthClinic

De service van Dymatize....

• Topic Starter Topic Starter
Of het 'verstandig' is om onderzoeken bij verkopers op te vragen is mijn keuze.
Daar staat de reactie en behandeling van Dymatize los van.

Ze maken reclame voor CLA met behulp van wetenschappelijke onderzoeken.
Ik ben dan vrij om naar deze onderzoeken te vragen!
Op deze manier krijg je ook te maken met hun kant van het verhaal en werkwijze.
Dat kan volgens mij nooit geen kwaad wanneer je een opleiding in de voeding doet.

En natuurlijk begrijp ik dat ze alleen maar de positieve resultaten onder de aandacht brengen. Dat is hun goed recht!
Ik had ook niks anders verwacht bij het aanvragen van dat onderzoek.
Maar blijkbaar is ook het verkrijgen van een positief resultaat niet mogelijk bij Dymatize.

De effecten van CLA-suppletie zoals ze die ze op hun site beweren kon ik niet terugvinden in een onderzoek op PubMed.
Het is toch niet zo dat niemand kritische vragen mag stellen aan leveranciers, betreffende uitspraken die ze doen?

het is natuurlijk belachelijk dat je zo behandeld wordt. Alleen omdat je een wat meer lastige vraag hebt als anderen. De klant is koning niet de fabrikant.

Laten we maar met zijn allen beslissen producten van dymatize niet meer te kopen.

robjee om het nog maar keer te herhalen. Ik vind het niet netjes dat hun jou onderzoeken beloven en deze niet leveren. Ze hadden betere kunnen reageren met deze onderzoeken zijn te vinden op pubmed of iets dergelijks.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad is dit een onderzoek dat als conclusie geeft dat het de vetmassa doet verminderen.
Wat minder positief is, is dat bij de ene CLA groep het LDL verhoogd wordt en bij de andere het HDL verlaagd wordt.
Daarbij werd in beide CLA-groepen het LPa verhoogd.
Dit zijn risicofactoren voor het ontstaan van hart- en vaatziekten.

Terug
Naar boven