AndroidHealthClinic

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb vanochtend eerste ecay caps ingenomen, moet wel zeggen dat ik eerst mijn brinta drinkonbijtje genomen had.
Na een half uurtje getracht te gaan hardlopen;
droge bek; check
verhoogde hartslag: check
gejaagde gevoel ala stacker 2; nauwelijks
eetlust: nauwelijks

motivatie/energie om hardlopen ; ruim voldoende echter het was een gevalletje verkeerde plaats verkeerde tijd: veels te warm om hard te lopen

Na 2 minuten al zeiknat van zweet en hartslag op normaal tempo al op 170p/min

Kan dus nog niet echt een oordeel geven over de stack.

verdomme door deze verhalen begin ik wat te twijfelen ik dacht zelf om wistrol er bij te gaan nemen maar nu ben ik geneigd om dit te gaan doen iemand wat advies..

mijn vriendin neemt het ook en wordt er behoorlijk straks van! nou moet ik wel zeggen dat het in combi is met 1iu genotropin ED. ik heb ook wel het idee dat dat mee werkt.

Zelf probeer ik het niet, krijg al een hartaanval van teveel red bull.

mijn vriendin neemt het ook en wordt er behoorlijk straks van! nou moet ik wel zeggen dat het in combi is met 1iu genotropin ED. ik heb ook wel het idee dat dat mee werkt.

Zelf probeer ik het niet, krijg al een hartaanval van teveel red bull.

Ben ook redelijk gevoelig aan men hart van zulke producten.

Bij deze moet je gewoon jezelf wat in het oog houden i.v.m. je hartslag.

Merkte ook de eerste keer dat ik zeker niet zo intensief mochte tietsen als voorheen want men hartslag was mega hoog.
Vanmorgen ook men cap ingenomen dan een uurtje KT voelde hem lekker inkicken en dan vlotjes 45 min. cardio ,kwam er nog heel fris af,maar moest zeker wel werken met een hartslagmater om te checken.

verdomme door deze verhalen begin ik wat te twijfelen ik dacht zelf om wistrol er bij te gaan nemen maar nu ben ik geneigd om dit te gaan doen iemand wat advies..

Waarom niet beide Jacky? Ik heb momenteel ook Winny lopen en heb die Ecay eigenlijk voor mijn vriendin maar daar zie ik zulke lijnen inkomen dat ik ook met de Ecay stack ben begonnen...neem er 2 pd.Succes bro...

Waarom niet beide Jacky? Ik heb momenteel ook Winny lopen en heb die Ecay eigenlijk voor mijn vriendin maar daar zie ik zulke lijnen inkomen dat ik ook met de Ecay stack ben begonnen...neem er 2 pd.Succes bro...
Wanneer neem je ze dan Rene??

Zou ook eventueel 2 daags nemen ,ben wel nog maar net begonnen,zit wat vast met het cutten.

Of zou ik best eerst een weekje op 1 blijven??

Ideetje?

hehehe is ook wel een idee eigenlijk

Wanneer neem je ze dan Rene??

Zou ook eventueel 2 daags nemen ,ben wel nog maar net begonnen,zit wat vast met het cutten.
Of zou ik best eerst een weekje op 1 blijven??
Ideetje?

In de ochtend eentje en rond 16.00 uur eentje...Was ook eerst met 1 begonnen hoor, maar reageerde er prima op...Dus heb ik die in de middag erbij gegooid..

hehehe is ook wel een idee eigenlijk

Iesse sliem he?:D

Ik gebruik er ook 2 per dag ze werken bij mij ongeveer 6 uurtjes de eerste dagen wat gejaagd daarna wat minder maar het doet wel zijn werk. Sorry ik zeg het nogmaals maar ik denk altijd terug aan de ionamin vergeleken met dat zijn dit gewoon snoepjes. Maar als alternatief werkt het prima.

Jullie nemen ze toch wel voor de cardio?
Dus veronderstel indien zo dat je 2 maal daags cardio doet.

Ik gebruik er ook 2 per dag ze werken bij mij ongeveer 6 uurtjes de eerste dagen wat gejaagd daarna wat minder maar het doet wel zijn werk. Sorry ik zeg het nogmaals maar ik denk altijd terug aan de ionamin vergeleken met dat zijn dit gewoon snoepjes. Maar als alternatief werkt het prima.

Ionamin forte :D

Phentermine is toch wel 'gewoon' te krijgen in hcl vorm?

Ik heb ook niet echt een opgejaagd gevoel. Ik neem er een uur voor trainen 1 in maar daar voel ik dan niks van. Als ik dan cardio doe dan krijg ik ineens een opgejaagd gevoel en gaat cardio ineens stukken beter alleen stijgt mijn hartslag wel tot 190! ;)

Op niet trainingsdagen neem ik er 1 in de ochtend op lege maag, maar daar merk ik niks van(geen extra energie, zweten ed)
Zou ik dan 2 in 1 keer moeten innemen? Of heeft het ook effect ookal voel je niks?

hmmm dus de ionamin werkte stukken beter ...dat waren lekkere dingetjes hahahaha

Ionamin forte :D

Phentermine is toch wel 'gewoon' te krijgen in hcl vorm?
ah je kent ze die kleine duveltjes!
Jullie nemen ze toch wel voor de cardio?
Dus veronderstel indien zo dat je 2 maal daags cardio doet.
Niet echt maar mijn werk valt ook een beetje onder cardio, als ik op 3 hoog aan het werk ben en moet al mijn gereedschap omhoog en weer naar beneden tillen zo'n 3x per dag lijkt het ook op cardio:eek:
hmmm dus de ionamin werkte stukken beter ...dat waren lekkere dingetjes hahahaha
Ik heb heel wat nachten naar het plafond getuurd als ik ze weer te laat had ingenomen.:D

Ken de originele en de imitatie met amphetamine. Heb ze ooit genomen toen ik veel overgewicht had, was van één pakje 24kg afgevallen. Kwam er allemaal net zo hard weer aan omdat ik er niet bij sportte enzo :o Maar was idd een supermiddel.

Met ECA heb ik ook niets te klagen eigenlijk. Als ik net begin lijk ik een stuk droger. Nu ook weer, was zo'n 87-88kg. Ga dan heel snel naar net onder de 84 (1,5 week) maar daarna stijgt het langzaam weer. Vandaag ben ik gestopt en met yohimbe aan de gang gegaan (2 weken, tijdens de eca-off periode) en zit ik rond de 85kg. Ik lijk maar niet definitief verder te kunnen zakken... :( Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?

Ken de originele en de imitatie met amphetamine. Heb ze ooit genomen toen ik veel overgewicht had, was van één pakje 24kg afgevallen. Kwam er allemaal net zo hard weer aan omdat ik er niet bij sportte enzo :o Maar was idd een supermiddel.

Met ECA heb ik ook niets te klagen eigenlijk. Als ik net begin lijk ik een stuk droger. Nu ook weer, was zo'n 87-88kg. Ga dan heel snel naar net onder de 84 (1,5 week) maar daarna stijgt het langzaam weer. Vandaag ben ik gestopt en met yohimbe aan de gang gegaan (2 weken, tijdens de eca-off periode) en zit ik rond de 85kg. Ik lijk maar niet definitief verder te kunnen zakken... :( Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?

Cals verlagen en cardio op voeren,of een xtra highcarday invoegen.

Moet je voor jezelf uitmaken is voor iedereen anders.

Niet echt maar mijn werk valt ook een beetje onder cardio, als ik op 3 hoog aan het werk ben en moet al mijn gereedschap omhoog en weer naar beneden tillen zo'n 3x per dag lijkt het ook op cardio:eek:

Ik heb heel wat nachten naar het plafond getuurd als ik ze weer te laat had ingenomen.:D

Dakwerker voor beroep?

Kanone 24 kilo tja het is ook echt top spul. Dat afvallen weet wat ik vind het altijd zo moeilijk om voor iemand te zeggen wat het beste is ieder lichaam reageerd weer anders. Voor mij was het 12 jaar geleden dat ik gecut heb, het vet dat er nu op zit/zat is hardnekkig en gaat er moeilijk af. Maar toch ben ik in 6 weken tijd van de 119 naar 110 gegaan. Ik heb helemaal niet gek gedaan gewoon alle suiker en vet eruit thats it. pas vorige week begonnen met de eca. Het vreemde is wel dat ik nu pas inzie hoe weinig voedingstoffen je nodig hebt om gewoon nog goed te functioneren. Normaal at ik echt een berg eten op een dag nu zitten er dagen tussen dat ik op 2 shakies en 8 boterhammen kipfilet leef en gewoon geen honger heb. Wel merk ik dat de training er onder moet lijden dat gaat gewoon niet meer lekker maar dan neem ik voor de training ff wat carbs en ga ik weer. Ik besef wel dat je dit niet langer dan een week of 7-8 moet doen want dan ga je wel massa inleveren. Dus waar ligt het aan? Blijft moeilijk NotoriousXL ik denk gewoon blijven zoeken wat voor jou werkt.

Het vreemde is wel dat ik nu pas inzie hoe weinig voedingstoffen je nodig hebt om gewoon nog goed te functioneren. Normaal at ik echt een berg eten op een dag nu zitten er dagen tussen dat ik op 2 shakies en 8 boterhammen kipfilet leef en gewoon geen honger heb.

Ik heb de eerste twee weken profijt van dat honger onderdrukkende gevoel. Dan moet ik echt mezelf er toe zetten om iets te eten of een shake te nemen. Die twee weken waren nu voorbij, vandaar dat ik de ephedrine weer even in de kast zet.

Het gewichtsverschil, hoe druk moet ik me daarom maken? Zou het vocht kunnen zijn wat m'n lichaam vasthoudt ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven