Fitness Seller

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze topic gaat niet zozeer over zelf samengestelde ECA-stack. "Dit word het log voor de geïnteresseerden en gebruikers(ervaringen) van de ECAY-stack van Metabolics Pharmaceuticals."

Dat zijn caps, dus vandaar de vraag.

Ja ok ik snap het maar het zijn dezelfde inhouden. Ik vroeg mij gewoon af of iemand ook last van de maag had.

dit is fijngemalen,misschien dat je daarom last heb...zou kunnen

• Topic Starter Topic Starter
Ik blijf echt zakken en zakken man. t*ring! Er komt nu een scheiding in het midden van mijn buik, dus het gaat nu tonen :D
Morgen erg drukke dag, maar probeer wel (half)uurtje cardio te pakken. iig zondag en maandag, want dan zijn we toch lekker vrij :D

Trouwens, ik hoorde in mijn wandelgangen dat er hoogstwaarschijnlijk een soort stackerII komt, de oude dan weer ;) (met efi)
Misschien toch wat meer geschikt voor de vrouwen, of mensen die dit te heftig vinden ofzo? Ikzelf blijf deze lekker nemen, want ik ga er goed op!
Ff in de gaten houden dat metabolic gedoe, want als ze idd komen met wat ze zeggen... That is da shit!

Ik blijf echt zakken en zakken man. t*ring! Er komt nu een scheiding in het midden van mijn buik, dus het gaat nu tonen :D
Morgen erg drukke dag, maar probeer wel (half)uurtje cardio te pakken. iig zondag en maandag, want dan zijn we toch lekker vrij :D

Trouwens, ik hoorde in mijn wandelgangen dat er hoogstwaarschijnlijk een soort stackerII komt, de oude dan weer ;) (met efi)
Misschien toch wat meer geschikt voor de vrouwen, of mensen die dit te heftig vinden ofzo? Ikzelf blijf deze lekker nemen, want ik ga er goed op!
Ff in de gaten houden dat metabolic gedoe, want als ze idd komen met wat ze zeggen... That is da shit!

eerst zien dan geloven,DNP stond ook al op dat lijstje.
iedereen weet ineens wat een UG lab gaat maken ?????

zolang ze deze caps maar blijven maken vind ik t best ;)

eerst zien dan geloven,DNP stond ook al op dat lijstje.
iedereen weet ineens wat een UG lab gaat maken ?????

Dnp zelf? Of met eca erbij ofzo?
Dnp puur zou ik eerder in de winter gebruiken haha, Cokkie had hier zijn logje bijgehouden erover en was midden in de zomer. Hij had nog nooit zoiets meegemaakt hahaha! Hij zette zijn wekker een paar keer per nacht om te drinken :D

Hoeveel dagen per week nemen jullie deze stack?

7 ik ga niet off met ECAY

Rusher geflapstaart

Laatst bewerkt:
5 dagen pw, maar ik wil nog wel eens 7 nemen...

Ik zie toch redelijk veel mensen in dit log die zeggen dat ze ze ook binnen hebben, maar reageren niet.
Even voor de duidelijkheid:

Het is een log voor ervaringen met het product. Daarvoor heb ik dit opgezet. Als je zegt dat je ze ook heb, blijf dan met enige regelmaat reageren. Blijf anders weg en zeg niets. Dit heeft namelijk geen zin.

Het leuke hiervan is dat we op deze manier van elkaar kunnen lezen hoe het de ander vergaat. Iedereen reageert er anders op en daar kunnen anderen van leren.

Ik heb net weer een uurtje gepakt met een capsule uiteraard. En daarna nog plenty energie over om rug/biceps erachteraan te pakken.
Aders, lijnen en definitie. Heerlijk!!

Maar er is toch een product wat dit helemaal omver blaast. Vergeleken bij dit is het kinderspel. Het is de Vibro max van tellsell hahahahaha met een kwartiertje per pag krijg je binnen 6 weken je droomlichaam!! Voor maar 500 euro hahahaha.
Zag ik ook echt een zwaar buffe bodybuilder erop staan en dat zou dan daardoor komen hehehe. Zelfs opdrukken erop om zijn borst goed te laten groeien. Zie je het voor je?

Weg eca stack, bolen, hormonen, cardio, dieet en gym. Alleen de vibro max heb je nodig hahahhaahha!!!

Ik heb niks te melden. Mijn potje heb ik paar weken geleden weggegooid:)

Immuun voor ephe /Caf etc etc noem het maar op.
Wist ik van tevoren al maar ik denk ik probeer deze shizzle toch maar. Dus 4 pillen gepakt maar nog geen reactie.

Heey Paul die klicko van jouw loopt toch niet door je tuin te dansen hahahaha

Hehe nee die is ook immuun.:)

Ga ze volgend jaar wel weer gebruiken hoor (opnieuw bestellen)
Al is het alleen voor het psychische

Maar er is toch een product wat dit helemaal omver blaast. Vergeleken bij dit is het kinderspel. Het is de Vibro max van tellsell hahahahaha met een kwartiertje per pag krijg je binnen 6 weken je droomlichaam!! Voor maar 500 euro hahahaha.
Zag ik ook echt een zwaar buffe bodybuilder erop staan en dat zou dan daardoor komen hehehe. Zelfs opdrukken erop om zijn borst goed te laten groeien. Zie je het voor je?

Weg eca stack, bolen, hormonen, cardio, dieet en gym. Alleen de vibro max heb je nodig hahahhaahha!!!

Ja, heb ik ook gezien. Er zijn echter een aantal van dit soort producten die als wondermiddel tekoop worden gezet. Weet niet ofdat het de vibramax was, maar een van die producten werkte met infrarood en magnetische velden. Ook allemaal van die lichamen erbij die waarschijnlijk allemaal aan de roids zaten en maar pretenderen dat het door dat ding kwam.

Pure oplichterij.

Het enige wat een beetje werkt is electrostimulatie. Echter dat lijkt me echt niet goed voor het peesweefsel en het geklooi met de electroden is een ramp.

Bij de uitzendig van dat infrarood ding, meldden ze er ook nog eens doodleuk bij dat je door het ding niet meer hoefde te trainen?????????

Dat is echt het toppunt van krankzinnigheid.

Nog even over de stack, merken jullie nu ook al gewenning? Heb zelf jaren geleden drugs afgezworen, heb zelf nog heel even getwijfeld ofdat ik het ga gebruiken en ofdat ik het tot de drugs vind behoren. Ik ben van mening dat het op het randje zit (in mijn beleving), het spul is niet zonder gevaar. Mogelijk dat ik in de toekomst wat van dat efedra kruid ga halen, ter verbetering van allergie, maar dat is nog verre van zeker.
De stack is verder niets voor mij, aangezien ik veel groene thee drink en op die manier iets te veel cafeine binnen ga krijgen.
Heb ook ergens gelezen dat cafeine en ephedra elkaar versterken en dat het daarom niet echt aan te raden was.

Bovendien, bloedvaten restrictie in combinatie met AAS, zijn daar artikelen over? De combinatie lijkt me toch vrij zwaar voor het hart.

Nog even over de stack, merken jullie nu ook al gewenning? Heb zelf jaren geleden drugs afgezworen, heb zelf nog heel even getwijfeld ofdat ik het ga gebruiken en ofdat ik het tot de drugs vind behoren. Ik ben van mening dat het op het randje zit (in mijn beleving), het spul is niet zonder gevaar. Mogelijk dat ik in de toekomst wat van dat efedra kruid ga halen, ter verbetering van allergie, maar dat is nog verre van zeker.
De stack is verder niets voor mij, aangezien ik veel groene thee drink en op die manier iets te veel cafeine binnen ga krijgen.
Heb ook ergens gelezen dat cafeine en ephedra elkaar versterken en dat het daarom niet echt aan te raden was.

Bovendien, bloedvaten restrictie in combinatie met AAS, zijn daar artikelen over? De combinatie lijkt me toch vrij zwaar voor het hart.

Ik ben nu in de 10e dag en ik merk zeker gewennigheid. De eerste dagen ging mijn hartje boem boem boem en klapte de eca in als een kernraket, de laatste dagen is dat al wat minder. Ik werd van de eca de eerste dagen een beetje té stressy zodat ik het ff niet meer aankon, nu gaat alles gwoon nog heel vlot :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven