MuscleMeat

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom die zware middelen als DNP??
Is het dan echt zo moelijk om dat laatste beetje weg te krijgen of is het geduld er niet?

Nou...heb gisteren nu zelf ook maar voor de cardio een cappie genomen en dat werkt wel goed zeg...:D Plenty energie:) Knallend op de crosstrainert gestaan en daarna nog een rondje zaktraining gedaan..
Pffff...ik vraag me af of ik nu ooit nog zonder cardio ga doen, want zo gaat het je wel heel makkelijk af..

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer mijn meting gehad!
Had zelf minder verwacht (13,5%), maar kwam uit op 13,7%
Dat betekend 0,7% gezakt, maar wel 2kg omhoog!

De 14,4% van vorige week was op 95,6kg en deze op 13,7% met 97,3kg!
Al met al zeer tevreden!
Heeft wel de nodige uren cardio gekost. 3,5/4,5u deze week.
Zag weer wat meer vormen in mijn buik en er komt lichtjes een streep aan de binnenkant van mijn kuit. Geen separatie, want die zit er allang, maar een soort van dwarsstreep, zoals je ook over je borst kan hebben.

Dus bedankt cardio, voeding en eca-stack!!
Volgende week 13,2% of minder!

Goed bezig gast, dat je vet nog veel mag zakken (Y)

Cardio is toch wel leuk eens je het wat gewend raakt en met de eca maakt het alleen maar makkelijker.

Nu ben ik gaan MTB'en tis prachtig weer,zonnetje steekt goed de kop,I-pod bij me en weg ben ik .

Later.

heb je leuke mtb parcours liggen bij jou in de buurt? zoja, welke ???
Ben je wel fan van MTB'en??
Echte Mtb parcours kun je het niet noemen,modder een beetje hills en bossige toestanden ga je hier niet vinden.

Maar daarintegen heb je wel prachtige stukjes waar je lekker geen wagens of andere stadsgedoe hebt.

Je hebt hier uitgestippelde routes waar je wel ff mee zoet bent.

Check ff men log heb een paar pics gemaakt van hoe het er hier zo wat aan toe gaat.

Nu weer OT.

Energie is nog steeds optimaal ook al heb ik een uurtje lekker door gefietst,zit nu knusjes achter men laptop en zeker niet gejaagd.

Ik ben er wel fan van.

Later.

Na vele positieve reactie s op t board ben ik toch maar eens de eca-stack zelf gaan testen, was beetje twijfelachtig op begin maar na 1 week op 1 cap p dag te hebben gezeten ben ik er van overtuigd dat dit mij gaat helpen droger te worden.
Heb vanaf dag 1 merkbaar meer energie en ben dus ook actiever, alleen al omdat ik veel makkelijker na mn werk mn cardio kan opbrengen ben ik erg tevreden met dit product..
Ben van 105,5 naar 104,5kg gegaan, maatje v me is ook zekers tevreden, hoop dat de cardio makkelijker blijft gaan! goed gekeurd dusss..

• Topic Starter Topic Starter
Na vele positieve reactie s op t board ben ik toch maar eens de eca-stack zelf gaan testen, was beetje twijfelachtig op begin maar na 1 week op 1 cap p dag te hebben gezeten ben ik er van overtuigd dat dit mij gaat helpen droger te worden.
Heb vanaf dag 1 merkbaar meer energie en ben dus ook actiever, alleen al omdat ik veel makkelijker na mn werk mn cardio kan opbrengen ben ik erg tevreden met dit product..
Ben van 105,5 naar 104,5kg gegaan, maatje v me is ook zekers tevreden, hoop dat de cardio makkelijker blijft gaan! goed gekeurd dusss..

Tja, precies zoals ik erover denk!
Na een dag werken heb ik nog steeds fut voor cardio haha!!

Heeft er hier ook iemand last van de maag met ECA?
Ik krijg geen hap door mijn strot. Net of er een tennisbal in mijn keel zit

dit had ik de 1e dagen een beetje.
neem je het op een lege maag in?

's morgens samen met ontbijt
's middags samen met met een maaltijd

Vandaag had ik er weer ontzettende last van dus had ik enkel EC genomen. Ik dacht dat het misschien van die A kwam. niet dus...

hmm, hoe lang neem je de E al ?

Ik moet bekennen dat ik daar ook wel beetje last van heb, maar neem eca ook pas sinds maandag ;D ik neem arsans, en dan begonnen met halfje (25mg).

Ik had potjes ala stackers verwacht met een inhoud van 100caps, dat was dus even een tegenvaller met slechts 25 caps.:D

Ga van het weekend een stukje lopen dus zal dan mijn ervaring delen.

ben nu ruim een weekje bezig, fijn spul om mee te trainen, niet om mee te werken (werk namelijk als adviseur op een bank). Gedurende de dag minder honger, komt ook wel uit wil nu van de 105 kg na de 100/102 kg
Het vreemde aan het spul is dat als in hem in de ochtend heb ingenomen in avond nog steeds abnormaal wakker ben.
Ik pak het nu op de dagen dat ik niet werk (3 dagen per week) of dagen dat ik in de middag geen afspraken heb (dan s''middags innemen)

al met al ben ik goed tevreden

's morgens samen met ontbijt
's middags samen met met een maaltijd

Vandaag had ik er weer ontzettende last van dus had ik enkel EC genomen. Ik dacht dat het misschien van die A kwam. niet dus...

Ik snapte het niet maar je maakt je eigen brouwsel ofzo?
Denk al hoe kan je de capsulles nu splitten

Ik snapte het niet maar je maakt je eigen brouwsel ofzo?
Denk al hoe kan je de capsulles nu splitten

Hoe bedoel je splitten?
Ik heb caffeine tabletten van 200mg
A van 100mg
E hcl van 50mg die ik gewoon in twee breek (staat een breeklijntje op de tab)

en die drie dingen neem ik tegelijk in

Hoe bedoel je splitten?
Ik heb caffeine tabletten van 200mg
A van 100mg
E hcl van 50mg die ik gewoon in twee breek (staat een breeklijntje op de tab)

en die drie dingen neem ik tegelijk in

Deze topic gaat niet zozeer over zelf samengestelde ECA-stack. "Dit word het log voor de geïnteresseerden en gebruikers(ervaringen) van de ECAY-stack van Metabolics Pharmaceuticals."

Dat zijn caps, dus vandaar de vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven