Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plenty energie
Knallend op de crosstrainert gestaan en daarna nog een rondje zaktraining gedaan..Nu ben ik gaan MTB'en tis prachtig weer,zonnetje steekt goed de kop,I-pod bij me en weg ben ik .

Ben je wel fan van MTB'en??heb je leuke mtb parcours liggen bij jou in de buurt? zoja, welke![]()
Na vele positieve reactie s op t board ben ik toch maar eens de eca-stack zelf gaan testen, was beetje twijfelachtig op begin maar na 1 week op 1 cap p dag te hebben gezeten ben ik er van overtuigd dat dit mij gaat helpen droger te worden.
Heb vanaf dag 1 merkbaar meer energie en ben dus ook actiever, alleen al omdat ik veel makkelijker na mn werk mn cardio kan opbrengen ben ik erg tevreden met dit product..
Ben van 105,5 naar 104,5kg gegaan, maatje v me is ook zekers tevreden, hoop dat de cardio makkelijker blijft gaan! goed gekeurd dusss..
Heeft er hier ook iemand last van de maag met ECA?
Ik krijg geen hap door mijn strot. Net of er een tennisbal in mijn keel zit
dit had ik de 1e dagen een beetje.
neem je het op een lege maag in?
's morgens samen met ontbijt
's middags samen met met een maaltijd
Vandaag had ik er weer ontzettende last van dus had ik enkel EC genomen. Ik dacht dat het misschien van die A kwam. niet dus...
Ik snapte het niet maar je maakt je eigen brouwsel ofzo?
Denk al hoe kan je de capsulles nu splitten
Hoe bedoel je splitten?
Ik heb caffeine tabletten van 200mg
A van 100mg
E hcl van 50mg die ik gewoon in twee breek (staat een breeklijntje op de tab)
en die drie dingen neem ik tegelijk in