AndroidHealthClinic

de waarheid over mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cool story bro'

oke, ik ken je niet, maar het ziet ernaar uit dat je wel serieus je wilt gedragen dit keer.

PM ff met je nieuwe account als deze weer gebanned is

Wat gaat de tijd snel zeg, ciko, klusmier enz...

Ik herinner me die reltopics nog alsof het gisteren was.

Als dit Hete Laptop is verdient ie wel een 2de kans vind ik.

Edit: mooi verhaal btw.

Laatst bewerkt:
Honestly, that's what I call a cool story bro. Such a riveting tale, I honestly copy and pasted it to word, saved on my hard drive, backed it up on a jump drive, drove to the bank, put the jump drive in the safe deposit box, and will leave it there until my kids turn about 12 (when they can actually state their age, and ask what it is I'm showing them), when I will pick it up, put it in an old USB drive reader and relay this cool story to them and tell them, "kids, this is what a cool story should look and sound like...not like the stories your generation tells."

Mooi verhaal, ik ben er voor gevallen.........
maar ik ben daar in tegen ook geen mod :D

Bij het lezen van die topictitel had ik op zn mist iets met onwettige kinderen verwacht..

Je had ghostrider toch bedreigd ofzo

Whats your goals? Whats your measurements? Post some pictures. We all started out somewhere and we are all a family on this site. Here to encourage and give advice if you need it. We can even give you a kick in the pants if that is what you need. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get.

Gevoelige post, did read.

TS: je wordt toch ouder, waarom altijd trollen?

je bent ziek kerel zoek help.

Wat ik begrijp is dat Dbb de hoogtepunt van je leven is. Je bent zo geobsedeerd en bezig met dbb waardoor je hele geschiedenisen, tijdlijn, fantasieen en ervaringen verteld alsof je op een grote levens avontuur bent geweest. Je spreekt over de goede oude tijden van een forum die te vergelijken zijn met een oude man die levensverhalen uit zijn jeugd verteld. Put your shit together son.

Wie ziet er ook op vrijdag avond op forums te browsen ? :roflol:

Ga vrienden zoeken man, noob.

feelsbad.jpg

Did read.. wat een freak ben je zeg. Zoek een leven kneus.

je bent ziek kerel zoek help.

Wat ik begrijp is dat Dbb de hoogtepunt van je leven is. Je bent zo geobsedeerd en bezig met dbb waardoor je hele geschiedenisen, tijdlijn, fantasieen en ervaringen verteld alsof je op een grote levens avontuur bent geweest. Je spreekt over de goede oude tijden van een forum die te vergelijken zijn met een oude man die levensverhalen uit zijn jeugd verteld. Put your shit together son.

Beetje ruimdenkerder KukiShu, iedereen heeft zo zijn hobby's en als ik me niet vergis is DBB ook een stukje van jouw leven. En dat kleine stukje gaat ook al een aantal jaren mee dus heb je ook al een tijdslijn opgebouwd. Misschien is jouw leven in veel opzichten wel succesvoller, maar de gemiddelde mens zijn leven is maar gemiddeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven