tommetje1993
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lid sinds: Apr 2012Zonder dbb had ik nooit gewichten aangeschaft, was ik niet zo geobsedeerd door voeding, krachttraining en cardio en ontbrak het me nu aan kracht
Was ik nooit gaan trainen in een gym, had ik nu geen striae, at ik niet nog steeds dagelijks kwark want wat heeft dat voor zin
Was ik misschien niet zo dik nu omdat ik per se wou bulken en dit nog steeds deed en doe terwijl het trainen weinig voorstelde net als nu
Had ik misschien een sociaal leven
Het enige wat ik overgehouden heb is striae en vet, maar dit is juist dé reden dat ik dbb nooit zal verlaten net als al die forumpret
Hopen dat ik ooit eens serieus ga beginnen en volhoud en wat anderen daar van denken laat me koud
Vooral al die mooie herinneringen die ik nooit zal vergeten en waar ik nog dagelijks om kan lachen, wanneer ik door oude topics aan het ben zigzaggen
Dbb, dat is het waard
Troll nr 2Geef deze dude een kans mods het is immers bijna pasen. Voor de gasten die allemaal haatposts droppen, ik hoop dat als jullie ooit je excuses aanbieden en hopen te veranderen jullie ook niet vergeven worden, uitgelachen en belachelijk worden gemaakt XD.

Did read.. wat een freak ben je zeg. Zoek een leven kneus.
Beetje ruimdenkerder KukiShu, iedereen heeft zo zijn hobby's en als ik me niet vergis is DBB ook een stukje van jouw leven. En dat kleine stukje gaat ook al een aantal jaren mee dus heb je ook al een tijdslijn opgebouwd. Misschien is jouw leven in veel opzichten wel succesvoller, maar de gemiddelde mens zijn leven is maar gemiddeld.
-1
++
Als iemand zoveel moeite doet verdient ie wel een 2de kans imo. En mensen kunnen wel degelijk veranderen.
of je hebt het niet gelezen of je bent heel erg dom. 
Zonder dbb had ik nooit gewichten aangeschaft, was ik niet zo geobsedeerd door voeding, krachttraining en cardio en ontbrak het me nu aan kracht
Was ik nooit gaan trainen in een gym, had ik nu geen striae, at ik niet nog steeds dagelijks kwark want wat heeft dat voor zin
Was ik misschien niet zo dik nu omdat ik per se wou bulken en dit nog steeds deed en doe terwijl het trainen weinig voorstelde net als nu
Had ik misschien een sociaal leven
Het enige wat ik overgehouden heb is striae en vet, maar dit is juist dé reden dat ik dbb nooit zal verlaten net als al die forumpret
Hopen dat ik ooit eens serieus ga beginnen en volhoud en wat anderen daar van denken laat me koud
Vooral al die mooie herinneringen die ik nooit zal vergeten en waar ik nog dagelijks om kan lachen, wanneer ik door oude topics aan het ben zigzaggen
Dbb, dat is het waard
Beetje ruimdenkerder KukiShu, iedereen heeft zo zijn hobby's en als ik me niet vergis is DBB ook een stukje van jouw leven. En dat kleine stukje gaat ook al een aantal jaren mee dus heb je ook al een tijdslijn opgebouwd. Misschien is jouw leven in veel opzichten wel succesvoller, maar de gemiddelde mens zijn leven is maar gemiddeld.