Fitness Seller

de waarheid over mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
vet stoer man.

Had je toevallig ook niet een account onder de naam Klaaswitz? Welcome back.

i say ban the moderfoker

• Topic Starter Topic Starter
Zonder dbb had ik nooit gewichten aangeschaft, was ik niet zo geobsedeerd door voeding, krachttraining en cardio en ontbrak het me nu aan kracht
Was ik nooit gaan trainen in een gym, had ik nu geen striae, at ik niet nog steeds dagelijks kwark want wat heeft dat voor zin
Was ik misschien niet zo dik nu omdat ik per se wou bulken en dit nog steeds deed en doe terwijl het trainen weinig voorstelde net als nu
Had ik misschien een sociaal leven
Het enige wat ik overgehouden heb is striae en vet, maar dit is juist dé reden dat ik dbb nooit zal verlaten net als al die forumpret
Hopen dat ik ooit eens serieus ga beginnen en volhoud en wat anderen daar van denken laat me koud
Vooral al die mooie herinneringen die ik nooit zal vergeten en waar ik nog dagelijks om kan lachen, wanneer ik door oude topics aan het ben zigzaggen
Dbb, dat is het waard

Zonder dbb had ik nooit gewichten aangeschaft, was ik niet zo geobsedeerd door voeding, krachttraining en cardio en ontbrak het me nu aan kracht
Was ik nooit gaan trainen in een gym, had ik nu geen striae, at ik niet nog steeds dagelijks kwark want wat heeft dat voor zin
Was ik misschien niet zo dik nu omdat ik per se wou bulken en dit nog steeds deed en doe terwijl het trainen weinig voorstelde net als nu
Het enige wat ik overgehouden heb is striae en vet, maar dit is juist dé reden dat ik dbb nooit zal verlaten net als al die forumpret
Hopen dat ik ooit eens serieus ga beginnen en volhoud en wat anderen daar van denken laat me koud
Vooral al die mooie herinneringen die ik nooit zal vergeten en waar ik nog dagelijks om kan lachen, wanneer ik door oude topics aan het ben zigzaggen
Dbb, dat is het waard

Cloontje.

Geef deze dude een kans mods het is immers bijna pasen. Voor de gasten die allemaal haatposts droppen, ik hoop dat als jullie ooit je excuses aanbieden en hopen te veranderen jullie ook niet vergeven worden, uitgelachen en belachelijk worden gemaakt XD.

Geef deze dude een kans mods het is immers bijna pasen. Voor de gasten die allemaal haatposts droppen, ik hoop dat als jullie ooit je excuses aanbieden en hopen te veranderen jullie ook niet vergeven worden, uitgelachen en belachelijk worden gemaakt XD.
Troll nr 2:roflol:

Slotje + ban dan maar?

Did read.. wat een freak ben je zeg. Zoek een leven kneus.

-1

Beetje ruimdenkerder KukiShu, iedereen heeft zo zijn hobby's en als ik me niet vergis is DBB ook een stukje van jouw leven. En dat kleine stukje gaat ook al een aantal jaren mee dus heb je ook al een tijdslijn opgebouwd. Misschien is jouw leven in veel opzichten wel succesvoller, maar de gemiddelde mens zijn leven is maar gemiddeld.

++

Als iemand zoveel moeite doet verdient ie wel een 2de kans imo. En mensen kunnen wel degelijk veranderen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb 't verhaal niet gelezen, maar de cliffs.

Maargoed vindt dat hier wel een slotje op mag.. Laat Big-T of weet ik veel wie maar bepalen of je terug mag komen maar heeft vrij weinig zin om hier een discussie over te gaan beginnen..

Dbb, dat is het waard

Beter ga je opnieuw beginnen man, dont you remember that feeling after good workout?

Of ga je eerst cutten als je echt zo dik bent, post gewoon wat pics hier, werk je een paar maanden de pl**ris met een goed voedingsschema en wedden dt je er een stuk beter uitziet?

Beetje ruimdenkerder KukiShu, iedereen heeft zo zijn hobby's en als ik me niet vergis is DBB ook een stukje van jouw leven. En dat kleine stukje gaat ook al een aantal jaren mee dus heb je ook al een tijdslijn opgebouwd. Misschien is jouw leven in veel opzichten wel succesvoller, maar de gemiddelde mens zijn leven is maar gemiddeld.

Er is niets mis met een hobby hebben. Maar geobsedeert zijn in dingen is met bijna alles slecht en al helemaal met een internet forum en de manier waarop hij hier op te werk gaat. Zoals ik al zei de hoogtepunt van zijn leven is dbb, dat is toch niet normaal meer te noemen man. Ik zeg niet dat mijn leven perfect is, maar dat van hem is iig wel 100x slechter en dat geeft hem alleen nog minder reden om met dit fantasie van hem door te gaan.

Hartstikke mooi weer dit :D

TS succes met je leven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven