AndroidHealthClinic

de waarheid......tijd voor discussie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle respect dat jij zo gelovig bent, maar ik ben dat helaas niet zo ...
Ik geloof dat er wel iets is, maar om dat nu God te noemen ? Zou het eerder lot noemen. Er is volgens mij geen grotere kracht die de dingen bepaald zoals ze zijn .... de dingen zijn gewoon zoals ze zijn, ongeacht van een mystieke persoon die door een religie een naam werd gegeven.
Het is goed als je zelf je kracht daar ergens uit kan halen, maar neem je dan ook niet een beetje jezelf in de maling ? Ik vind het een beetje een placebo effect hebben ....

Trouwens, Jezus heeft niet bestaan. Geen enkel bewijs dat hij wel bestaan heeft, buiten dan wat papieren 'bewijzen' die tientallen jaren na de vermeende dood van deze nooit bestaande zijn opgetekend.

Om Hans Teeuwen te quoten:"Jezus was gewoon een nozem uit Nazareth". :roflol:

Jezus aan de roids :roflol:

God is net als big brother god is geen persoon god is een gevoel een emotie je kan alles en iedereen aanzien als god...

@topic; What's new? :yawn:

geloof is persoonlijk en op dit forum zijn er weinig aanhangers. Waarom dan WEEER een topic hierover beginnen is mij een raadsel.
Als je je tijd wilt verliezen go on.
Mijn mening: als jij in God gelooft en je voelt er goed bij go on. Ik ga hier geen wetenschap proberen mee te verbinden want dat is het ook niet en het is niet de bedoeling van de bijbel.

Over DE waarheid is het lastig discussiëren. Topic titel maakt een discussie al dood.

Wie leest nu zoiets?

Discussie heeft geen zin.
Al wordt er een bewijs geleverd dat bijvoorbeeld een god niet zou bestaan dan zou dit alsnog ontkent worden door gelovigen.

Weet nog wel van vroeger, als klein kind en je sprak met andere kinderen die wel gelovig waren, de manier hoe er gereageerd wordt, hoofd wegdraaien, negeren, niet willen luisteren, niet de waarheid willen horen en dat is vaak met volwassen nog zo. Erg vreemd en je vat niet hoe deze mensen toch nog een succesvol leven kunnen hebben, je zou toch verwachten dat je daar een stukje nuchterheid voor nodig hebt.

Laatst bewerkt:
god was toch een DJ?

en hij noemde Tiesto ? rofl hahahaha

ben je jehova getuige ofzo Klus ? Want je geeft me de indruk dat je steeds je geloof wil opdringen ....

Trouwens, Jezus heeft niet bestaan. Geen enkel bewijs dat hij wel bestaan heeft, buiten dan wat papieren 'bewijzen' die tientallen jaren na de vermeende dood van deze nooit bestaande zijn opgetekend.

het levensverhaal van Jezus is gewoon een fantasietje, een samenstelling van wat feiten uit de levens van bekendheden uit de oudheid, zoals Caesar

ik denk niet dat iemand met een 21ste eeuws brein nog in Jezus en de verrijzenis etc kan geloven. maar wel in de achterliggende bedoeling vh christendom, en de morele waarden. maw als basis voor de waardenstandaard in je leven.

achterliggende bedoeling vh christendom, en de morele waarden. maw als basis voor de waardenstandaard in je leven.
Dat dacht ik dus ook. Het christendom en het hele God-concept is een manier om het volk goede waarden en normen te laten nastreven. Door de "hel" te introduceren wordt die bedoeling nog eens versterkt.

niet weer die flauwekul.:roflol:

Ok Klusmier, ik geef me over. Schaakmat, jij wint.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven