AndroidHealthClinic

de waarheid......tijd voor discussie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben ik de enige die bij Klusmier het gevoel heeft dat hij expres zo retarded doet? Ik denk echt bij 99% van zijn replies: 'Zo stom is toch niemand?'

Nope, je bent niet de enige, ik kan mij ook niet voorstellen dat er mensen zijn die echt serieus zo stom zijn.

damned klus, jij hebt echt niets te doen he :rolleyes:

:D

Klusmier, om wat voor reden ben je eigenlijk tot god bekeerd? (serieuze vraag)

:jk: he klus ;) (je bent toch mij favoriete spam-sletje :kiss: :D )

Hier, dit lijkt me wel een leuk t-shirt voor je :

Yo klus,

Het wordt wel steeds 'beter', na de bijbelquotes komen nu de Wikidumps die wij dan maar als waarheid moeten zien. Als ik op Wiki neerzet dat ik god ben is dat zeker ook de waarheid?

JULLIE WAREN ALLEMAAL MIS!!!

MIJN LEER WERD DOOR IDIOTEN OPGETEKEND, VOL FOUTEN EN TEKORTEN...

kijk hier wat ik vond in een christelijk schooltje bij broeder pedo:

:roflol: zoiets moest ik vroeger hebben, dan had ik dat eens op school gehangen ipv een andere schakelaar (katholieke school incl paters)

God is een vuile, vieze dictator..

:roflol: zoiets moest ik vroeger hebben, dan had ik dat eens op school gehangen ipv een andere schakelaar (katholieke school incl paters)

hehehe.. ik heb ook steeds bij broeders en nonnekes gezeten... jonges, jonges... zo weet je tenminste wat een komedie 'geloof' is.. tenminste als je intelligentie boven dat van een goudvis scoort...

Top discussie geworden. Maar goed heeft Klusmier ooit een echte discussie gevoerd over het geloof eigenlijk? Buiten dan noemen dat het niet voor niets geloof heet, dat de bijbel de waarheid bevat en voor de miljardste keer dat hij verkast is naar de Antillen?

Zit hij op de Antillen? wtf

Volgens het christelijke dogma
Daar begint de tekst mee. Alles eronder is dus onderhevig aan de vraag of je het wilt volgen of niet. M.a.w. het is geen vaststaand feit en sowieso niet per definitie waar.
Ik geloof er niks van, maar klusmier gelooft het wel. Het is maar net wat je wilt geloven in je leven, zolang je elkaar maar vrij laat in de keuze, die je daarin wilt maken/maakt.

Respect!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven