Misschien zorgt chocolade voor een vettere huid, en vergroot een vette huid de kans op ophopingen. En zorgt dat weer voor acne
Een paar puistje/uitslag na het eten van bijvoorbeeld chocolade vind ik niet bepaald hetzelfde als hardnekkige acne.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien zorgt chocolade voor een vettere huid, en vergroot een vette huid de kans op ophopingen. En zorgt dat weer voor acne

.Acne heeft werkelijk niks te maken met wat jij hier beschrijft. Moet de eerste publicatie nog tegenkomen die het heeft over vuil sluiten in poriën m.b.t. de pathologie van acne.Wat ik onthouden heb: warmte/hitte opent de poriën, waardoor er vuil in (en uit) kan. Koude sluit de poriën. Wanneer het warm weer is en je gaat een koude omgeving in zonder je gezicht even te wassen (of zonder je gezicht überhaupt af en toe te wassen) sluit het vuil zich dus in de poriën, waardoor je acne krijgt.
Ik zie het verband dus wel met slechte hygiëne.
Acne heeft werkelijk niks te maken met wat jij hier beschrijft. Moet de eerste publicatie nog tegenkomen die het heeft over vuil sluiten in poriën m.b.t. de pathologie van acne.

Misschien zorgt chocolade voor een vettere huid, en vergroot een vette huid de kans op ophopingen. En zorgt dat weer voor acne![]()
Waar denk je dat een vette huid het gevolg van is en waar talg uit bestaat?Nee want van de AAS word mijn huid vele malen vetter en heb ik nergens last van als ik het goed in balans hou (mijn hormoonspiegel).
Van wat ik ervan weet is de oorzaak van acné een overproductie van talg, door talgkliertjes in je lichaam.
Waar denk je dat een vette huid het gevolg van is en waar talg uit bestaat?
Acne kan overigens inderdaad prima voorkomen in de afwezigheid van een overmatige secretie van talg.
Maar hoe verklaar je dan dat als ik een enorm vettige huid heb van bijvoorbeeld test-e, ik 0,0 last van acné kan hebben en als ik een enorm droge huid heb en bijvoorbeeld een reep choco vreet, dat ik de volgende dag 1 of 2 puistjes heb op mijn gezicht?
Heb nochtans vaak gelezen dat verband tussen eten en acne een mythe is.
Maar is dat middel, roaccutane, niet erg intens? Zeg maar, dat het behoorlijk veel impact heeft op jouw hele lichaam? Je zou er zeg maar niet bij kunnen drinken en van die dingen .