crypt0read
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yup. maar denk je dat huisarts al voldoende is of perse dermatoloog? Die weet tog welke middelen enz. ik moet gebruiken
En vandaag langs de tuinen geweest ze hadden van alles liggen voor de huid. raden jullie iets aan? / eimand ervaring met die 'natuurlijke' cremes enz.?
heel erg bedankt! ga tog gwn morgen huisarts bezoekje doen kijken welke middelen die voorschrijft en paar vrgaen of het verzorgen van de gemengde huid.Een huisarts gaat meestal basic dingetjes aanraden, in het ergste geval antibiotica voorschrijven. Als hij het ernstig genoeg vindt gaat hij doorverwijzen naar een dermatoloog.
Die gaat het zaakje dan onderzoeken, wat vragen stellen, en al dan niet een Roa kuur voorschrijven.
Maar Roa moet je imo niet nemen voor paar puistjes tijdens de puberteit maar echt als er grotere delen van het gezicht / rug / borst vol staan en het echt sociaal gezien problematisch wordt.
Kwark is volgens mij geen grote boosdoener. Maar ik denk dat het wel kan helpen als je alle zuivel schrapt. Kan je vervangen met vis uit blik zoals tonijn en zalm, of gebakken eiwitten bijv.

ok en wat was voor jou dan gezonde voeding? heeft kwark er iets mee te maken? weet echt geen vervanger daarvoor
thanks! maar geen melk, wat moet ik dan voor me havermout doen? water is echt niet te vreten. en bevat kwark geen lactose?
ik niet :S maar sojamelk is tog ook een goed alternatief? als je dat oestrogeen verhaal verwaarloost. Het is ook even duur als melk& lekkerder
Dan zijn slechts twee oorzaken (of nou ja, 1 oorzaak en 1 verband), er is veel meer dan dat. En iedere oorzaak heeft een andere aanpakInfo voor mannen en vrouwen. DHT of een sterk androgeen is vermoedelijk de oorzaak bij mannen van acne. Een 5-alpha reductase remmer (verminderd DHT) is aan te raden, Zijn natuurlijke stoffen die moleculen bevatten die dit doen. Red maca is er een.
Voor de rest heeft bv. melk effect op igf-1 en zou een medeoorzaak kunnen zijn. Bij vrouwen alvast en mogelijk ook bij mannen. Andere voeding, alle voeding, heeft effect op je hormonen. Dus afhankelijk van deze effect kan acne ontstaan of verergeren.
Two different pathogenetic mechanisms may play a role in acne and in hirsutism.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8252744
Correlation between serum levels of insulin-like growth factor 1, dehydroepiandrosterone sulfate, and dihydrotestosterone and acne lesion counts in adult women.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15781674
Roacuttane is niet echt aan te raden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Isotretinoin (Roaccutane)
Isotretinoin's exact mechanism of action is unknown but several studies have shown that isotretinoin induces apoptosis (cell death) in various cells in the body such as cells in meibomian glands, hypothalamic cells, hippocampus cells and important for treatment of acne, in sebaceous gland cells.