AndroidHealthClinic

De wanhoop nabij: acne f y!

Dan zijn slechts twee oorzaken (of nou ja, 1 oorzaak en 1 verband), er is veel meer dan dat. En iedere oorzaak heeft een andere aanpak

Wat zijn de andere oorzaken dan? Alle aandoeningen hebben 1 oorzaak. Het zijn bepaalde dingen die de veroorzaker kunnen beinvloeden, maar dat veranderd niets aan wat de bron is.

Net zoals gyno niet kan ontstaan zonder oestrogene activiteit zou acne niet zonder androgene activiteit kunnen ontstaan.

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 21:45 ----------

red maca, is dat ook vekrijgbaar bij lokale shops zoals de tuinen of kruidvat?
NJooit van gehoord :P
En ik gebruik nu apoteek spul: La-roche posay en vichy proefmostertjes. Heb de scrub en dagcreme

ajb ;)

http://www.inkanat.com/nl/detalle.asp?prod=rode-maca-poeder

of caps
http://www.inkanatural.com/en/detalle.asp?prod=red-maca-capsules

Is nog eens goed voor je prostaat ook. (kans op verkleining)

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 21:46 ----------

Ik ben nu 2 dagen bezig met die red maca. Natuurlijk nog te vroeg om er iets over te zeggen maar binnen paar weken kom ik er wel op terug om men bevindingen te delen.

Welk merk gebruik je?

Laatst bewerkt:
Alle aandoeningen hebben 1 oorzaak.
Oke, dus als een meisje haar hele gezicht dicht plamuurt dan komt haar slechte huid door hetgeen wat je net noemde?
Er zijn veel verschillende soorten acne he; denk aan die rode bultjes, grote ontstekingen, of kleine zwarte pitjes. Stress kan ook een hele grote rol spelen. En acne kan wel degelijk ook als allergische reactie optreden

Oke, dus als een meisje haar hele gezicht dicht plamuurt dan komt haar slechte huid door hetgeen wat je net noemde?
Er zijn veel verschillende soorten acne he; denk aan die rode bultjes, grote ontstekingen, of kleine zwarte pitjes. Stress kan ook een hele grote rol spelen. En acne kan wel degelijk ook als allergische reactie optreden

Overmatige talgproductie wordt gestimuleerd door androgenen, dat is een feit. Acne is ophoping/verstopping van talg in de talgklier.

Slechte huid is slechte huid. Acne is gekenmerkt door puistjes op de huid. Geen rode bultjes, ontstekingen of kleine zwarte pitjes. Dat zijn andere huidaandoeningen.

En acne kan niet optreden als allergische reactie, dat is weer wat anders.

Een ontsteking kan wel onstaan als je ze zit uit te knijpen.

Laatst bewerkt:
Iedere huid is anders en heeft een andere aanpak nodig kwa voeding, er kunnen zoveel oorzaken zijn waardoor jij acne krijgt de ene kan alles eten en heeft nergens last van de ander eet varkensvlees en acne begint alweer te verergeren.

Acne kan wel degelijk optreden door allergische reactie, door dat je weerstand weer minder word waardoor je huid sneller geïrriteerd raakt.

Ben benieuwd hoelang et nog duurd voordat ze echt de oorzaak van acne kunnen achterhalen want het blijft gewoon voor iedereen verschillend.

Deze die je hebt voorgeschreven in een ander topic:

Mijn verontschuldigingen. Ben pas te weten gekomen dat deze gele maca bevat ipv rode via de firma zelf.

En gele of zwarte maca heeft geen anti-dht werking spijtig genoeg.

Akropharma heeft ook maca, maa heeft nog niet gereageerd op mijn mail.

Dus voorlopig kan ik alleen degene in mijn vorige link aanraden. Op ebay zijn er ook verschillende die duidelijke red maca verkopen.

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 14:20 ----------

Iedere huid is anders en heeft een andere aanpak nodig kwa voeding, er kunnen zoveel oorzaken zijn waardoor jij acne krijgt de ene kan alles eten en heeft nergens last van de ander eet varkensvlees en acne begint alweer te verergeren.

Acne kan wel degelijk optreden door allergische reactie, door dat je weerstand weer minder word waardoor je huid sneller geïrriteerd raakt.

Ben benieuwd hoelang et nog duurd voordat ze echt de oorzaak van acne kunnen achterhalen want het blijft gewoon voor iedereen verschillend.

Is niet voor iedereen verschillend. Een anti-dht middel werkt voor iedereen. Acne is nogmaals ophoping van talg in de talgklieren, niet meer of minder.

Andere dingen kunnen gelijken op acne, maar dat is geheel wat anders indien het niets met talgophoping te maken heeft.

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 14:25 ----------

Two different pathogenetic mechanisms may play a role in acne and in hirsutism.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8252744

Significantly increased plasma levels of dihydrotestosterone with respect to the controls were observed in patients with acne

Duidelijk toch?

ik denk dat stress en je dus gewoon druk maken over van alles en nog wat, of dat nou je huidproblemen zijn of haar of ander lichamelijk of juist geestelijk iets, de grootste veroorzaker is van veel lichamelijke gebreken, of als die lichamelijke of geestelijke gebreken er al zijn echt ziek hard bijdraagt aan de versnelling van het ziekteproces en exacerbaties, etc.

Mijn verontschuldigingen. Ben pas te weten gekomen dat deze gele maca bevat ipv rode via de firma zelf.

En gele of zwarte maca heeft geen anti-dht werking spijtig genoeg.

Akropharma heeft ook maca, maa heeft nog niet gereageerd op mijn mail.

Dus voorlopig kan ik alleen degene in mijn vorige link aanraden. Op ebay zijn er ook verschillende die duidelijke red maca verkopen.

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 14:20 ----------

Ah crape :p
Weeral sups gekocht voor niets, begint een gewoonte te worden :roflol:

Ik gebruik nu al een paar maanden red maca, maar de acne wordt niet minder helaas. Misschien dat het aan het merk ligt, gebruik het huismerk van body & fitshop.

ik denk dat stress en je dus gewoon druk maken over van alles en nog wat, of dat nou je huidproblemen zijn of haar of ander lichamelijk of juist geestelijk iets, de grootste veroorzaker is van veel lichamelijke gebreken, of als die lichamelijke of geestelijke gebreken er al zijn echt ziek hard bijdraagt aan de versnelling van het ziekteproces en exacerbaties, etc.

Niet volledig, want stress is alleen door effect op je hormonen. Zonder dit zou stress geen negatief effect hebben op het lichaam.

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 18:12 ----------

Ik gebruik nu al een paar maanden red maca, maar de acne wordt niet minder helaas. Misschien dat het aan het merk ligt, gebruik het huismerk van body & fitshop.

Hun hebben gewoon maca op de verpakking staan. Vermoedelijk zit hier gele maca in en deze werkt dus niet.

Het moet specifiek red maca zijn en staat er dan meestal ook duidelijk op.

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 18:13 ----------

Ah crape :p
Weeral sups gekocht voor niets, begint een gewoonte te worden :roflol:

Voorlopig hier halen tot ik een andere bron heb gevonden.

http://www.inkanat.com/nl/detalle.asp?prod=rode-maca-poeder

of caps
http://www.inkanatural.com/en/detalle.asp?prod=red-maca-capsules

of ebay
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_trksid=p3907.m570.l1313&_nkw=red+maca&_sacat=0&_from=R40

Laatst bewerkt:
Heb nog paar pagina's te lezen, maar dit topic heeft kans op een discussietopic met mij en cools, gezien dit een topic is dat ik in het verleden heb onderzocht :clap:

Niet volledig, want stress is alleen door effect op je hormonen. Zonder dit zou stress geen negatief effect hebben op het lichaam.

Ja precies zo bedoelde ik het ook, zelfde als met visualisatie, ondanks dat je in een veilige omgeving bent kun je je zo inleven dat je hormonen met je aan de haal gaan, je stemming verandert, gaat je als een p*ssy gedragen en licht prikkelbaar.
Als ik dat voel trek ik bij mezelf snel de conclusie dat ik cortisol en oestrogeen in mn lichaam heb, ook al heb ik natuurlijk geen mogelijkheid direct om dat ook objectief te kunnen meten, het voelt alleen zo :)

Ondanks al die verhalen van sides hoop ik nog steeds dat ik een pm ontvang van iemand die een paar doosjes roa in de aanbieding heeft hehe ;)!

Red maca is binnen :)
AL Dosis word 3 tot 6 cap's per dag voorgeschreven (na een maaltijd)
Aangezien het product maar 100cap's bevat en het 26euro heeft gekost ga ik een poging wagen met 3 caps te nemen - smorgens, smiddags, savonds telkens na de maaltijd.

is cream maca niet beter tegen acne en hoeveel neem je ?

Geen idee wat cream maca is? Heb jij het gebruikt? Goeie effecten van ondervonden?

• Topic Starter Topic Starter
is dit niet weer zo'n oma weet raad shit.. ik denk eerder dat de dokter mij kan helpen met de acne??

Hoe kom ik aan roa? Drama spelen bij de doktor? Heb erg veel last van acne in mijn nakuur van test en tren.

Als k naar doktor ga, krijg ik niet zo makkelijk roa mee neem ik aan?
Heb de acne in gezicht, borst en rug.

Red maca is binnen :)
AL Dosis word 3 tot 6 cap's per dag voorgeschreven (na een maaltijd)
Aangezien het product maar 100cap's bevat en het 26euro heeft gekost ga ik een poging wagen met 3 caps te nemen - smorgens, smiddags, savonds telkens na de maaltijd.

Geen idee wat cream maca is? Heb jij het gebruikt? Goeie effecten van ondervonden?

Ja en op andere verpakkingen van dozen staat 1 tot 3 :P Het is me wat. 500mg per cap tot 3 keer per dag is voldoende ;)

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 21:19 ----------

is dit niet weer zo'n oma weet raad shit.. ik denk eerder dat de dokter mij kan helpen met de acne??

Het werkt zo goed dat dit het enigste middel is in onderzoeken dat de prostaat terug kan laten krimpen.

Terug
Naar boven