AndroidHealthClinic

De wanhoop nabij: acne f y!

Ik heb heel lang last gehad van acne.
wat bij mij heeft geholpen is geen zuivel meer te drinken, vaste cleanse routine (ieder avond goed schoonmaken van de huid), regelmatig een sauna'tje pakken om de porien te openen en de huid vernieuwen, scrubben en HEEL VEEL water drinken! :D

Slik nu iets langer dan een maand roaccutane en het werkt geweldig. Bijna niets meer te zien in mijn gezicht, en acne verdwijnt op mijn rug waar je bij staat. Bijwerkingen tot nu toe zijn droge lippen maar dat is prima te behandelen met iets als labello, droge ogen, en na twee weken bloedneuzen maar ik was ook goed verkouden in die periode. Leverwaarden na 4 weken prima in orde. Wel wat last van vage spierpijntjes die ik normaal niet had, maar geen idee of dit door een nieuw trainingsschema komt of door roa. Ik gok het eerste.

Zou het tot nu toe iedereen met bovengemiddelde acne aanraden, echter zie ik er wel een beetje tegenop om dit nog 5 maanden te moeten slikken want je merkt wel dat het een aanslag op je systeem is.

Slik nu iets langer dan een maand roaccutane en het werkt geweldig. Bijna niets meer te zien in mijn gezicht, en acne verdwijnt op mijn rug waar je bij staat. Bijwerkingen tot nu toe zijn droge lippen maar dat is prima te behandelen met iets als labello, droge ogen, en na twee weken bloedneuzen maar ik was ook goed verkouden in die periode. Leverwaarden na 4 weken prima in orde. Wel wat last van vage spierpijntjes die ik normaal niet had, maar geen idee of dit door een nieuw trainingsschema komt of door roa. Ik gok het eerste.

Zou het tot nu toe iedereen met bovengemiddelde acne aanraden, echter zie ik er wel een beetje tegenop om dit nog 5 maanden te moeten slikken want je merkt wel dat het een aanslag op je systeem is.

Doe je alles zelf of ben je bij een derma geweest? Kan je niet gewoon stoppen als het nu al weg is of moet je al die maanden gewoon doorgaan?

Ik doe het buiten een dermatoloog maar samen met een huisarts. Ik zou kunnen stoppen echter doet dat de lange termijn werking teniet, iets dat als ik de ervaringen mag geloven en als referentie kan gebruiken, roaccutane zo goed en effectief maakt.

In 't eiwit FAQ:

"11. Wat kan ik doen tegen puistjes?

Er zijn vele mensen die bij het innemen van eiwitten al snel een intolerantie ervoor ontwikkelen. Het lichaam kan de eiwitten niet goed aan en dit geeft zichtbare en onzichtbare problemen. Om dit te voorkomen of op te lossen zijn er een aantal mogelijkheden.

Verminder de eiwit inname, bouw langzamer op (indien mogelijk).
Verminder de calorie inname (indien mogelijk).
Neem zink tabletten of capsules of ZMA.
Neem vitamine B tabletten, capsules of injecties.
Neem 1-2 eetlepels lijnzaadolie en/of visolie per dag.
Drink meer zuiver water.
Eet minder suikers en vetten.
Ga af en toe onder de zonnebank of in de zon.
Doe vaker aan cardio.
Ga af en toe in de sauna."

Maarja er zijn verschillende soorten acné, als je 't vooral op je wangen hebt met littekenweefsel, dan zou ik zsm richting de dokter gaan voor roaccutane. Als je gewoon een vette huid hebt met mee eters en wat puistjes, dan bovenstaand. Ik zelf gebruik ook scrub/gezichtsreinigers, 's ochtends, 's middags en 's avonds. Werkt ook best goed.

• Topic Starter Topic Starter
@hierboven: welke creme sgebruik je dan?

Minder zuivel eten en extra vitamines, mineralen, sporenelementen, omega 3, etc... doet wonderen bij sommige mensen.

Sinds m'n 14de last gehad van acne, niks hielp. Tot ik 3 weken geleden begonnen met roa en nu al bijna geen last meer heb.

Nu 75 dagen of zo onderweg met 40mg pd.
Bloedneus 2x gehad, droge ogen nog steeds, huidje nice, lippen droog maar niet pijnlijk meer.

Ga wel stoppen na dit pakje, ENORME HAARUITVAL....
Haarlijn is al stukje naar achter gekropen bij de inhammen.
Liever een puist op me kop dan kale kop...

Succes boys!

Zit nu zo'n maand op de 60mg per dag, en behalve droge lippen en wat vermoeidheid nergens last van.

Slikken jullie die zooi gewoon zonder jullie bloedwaarden te laten controleren?

R maca, bevalt tot nu toe prima :)

Ben blij dat Cools dit product onder mijn aandacht heeft aangebracht. Zoals velen onder jullie heb ik verscheidene middelen geprobeerd maar vele van die middelen zijn meer producten die het probleem pas behandelen als die er al is.
Dit soort producten zijn niet slecht maar we zoeken eigenlijk om producten die het probleem voorkomen..

R maca slaagt daar in mijn inzien tot nu toe héél goed in. Acné gaat langzaam maar zeker weg, ook de wondjés door krabben herstellen beter. Enkel de kostprijs is miss wel een drempel, maar Cools was aan het bekijken om een goedkopere vorm van R maca te vinden.

Goed nieuws ;) Heb al verschillende reacties gehad dat het goed zijn werk doet. En het is nog eens goed voor je prostaat.

Het is nu goedkoper te krijgen trouwens. In 125g of 500g zakken.

http://www.superfoodsonline.nl/rode-maca-poeder-bio-125-gram

Laatst bewerkt:
Red maca heeft bij mij niets gedaan. Derma heeft me vandaag accutane voorgeschreven @ 50mg per dag... Heb al bloed geprikt.

Ik heb toevallig mijn bloed laten trekken terwijl ik al een tijd red maca nam.
Bloedwaarden waren gewoon oké.. Trouwens als je voor een supplement al je bloed moet laten controleren..

Ik heb toevallig mijn bloed laten trekken terwijl ik al een tijd red maca nam.
Bloedwaarden waren gewoon oké.. Trouwens als je voor een supplement al je bloed moet laten controleren..

ja maar roa is geen ''supplement''. je zou het beter vergif kunnen noemen.

Red maca heeft bij mij niets gedaan. Derma heeft me vandaag accutane voorgeschreven @ 50mg per dag... Heb al bloed geprikt.

bij mij helaas ook niet, 5 gram pd voor een aantal weken. Kan je het wel blijven gebruiken Cools, kan me voorstellen dat lagere DHT waarden ook haaruitval tegengaan.

Terug
Naar boven