Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Acne komt vooral van binnenuit, teken dat het van binnen niet helemaal in orde is(buiten pubertijd)
Acne is gewoon een waarschuwing van het lichaam.

), ik kreeg er zelfs een keer een gratis rompertje bij.R maca, bevalt tot nu toe prima
Ben blij dat Cools dit product onder mijn aandacht heeft aangebracht. Zoals velen onder jullie heb ik verscheidene middelen geprobeerd maar vele van die middelen zijn meer producten die het probleem pas behandelen als die er al is.
Dit soort producten zijn niet slecht maar we zoeken eigenlijk om producten die het probleem voorkomen..
R maca slaagt daar in mijn inzien tot nu toe héél goed in. Acné gaat langzaam maar zeker weg, ook de wondjés door krabben herstellen beter. Enkel de kostprijs is miss wel een drempel, maar Cools was aan het bekijken om een goedkopere vorm van R maca te vinden.
Hoeveel R Maca neem je dagelijks? Ben al zo'n week bezig met R maca (2x2g per dag) en merk lichte verandering maar nog niet zo'n grote opklaring...