XXL Nutrition

De wanhoop nabij: acne f y!

Voor mensen die misschien wat onzuiveren / droge / rode huid hebben met puistjes moet je is proberen ''Calcium + Magnesium + Zink van Orthica. Ik slik het nu al een tijdje een pil per dag en me huid straalt veel meer.

Orthica Calcium Magnesium Zink Tabletten
Dit supplement kan een goed middel zijn tegen alle allergieën. Ook met histamine allergie dus. De calcium in dit supplement werkt histamineverlagend. De zink en magnesium die in het supplement zitten werken ondersteunend. De tabletten zijn bovendien ook nog eens heel veilig om te gebruiken, aangezien er geen toegevoegde stoffen zoals suiker of conserveermiddelen in zitten. Het is enkel en alleen puur calcium, magnesium en zink.

Er zullen hier alvast genoeg mensen zink slikken tegen acne maar het schijnt dat de combi cal+mag+zink mekaar zo goed ondersteund voor goede opnamen en vooral omdat de zink verbinding in Orthica gluconaat bevat neemt heel goed op.

Mijn huid is dunner en wat gevoeliger geworden van de Roa dus dit is voor mij prima middel om me huid mooi te houden:)

~2 weken terug heb ik een topic gemaakt met foto.
Tips die ik kreeg kun je daar vinden, maar ben toch voor iets anders gegaan.
Ik zit nu aan zinc en biergist + ik scrub 1x per dag.. rug laat ik eod doen.
Ziet er na 1 week al een stuk beter uit! gezicht is helemaal clean, rug en schouders zijn vooruit gegaan maar het is nog niet weg.

Had zelf extreem veel last van acne, via huisarts bij de dermatoloog terecht gekomen en een roaccutane kuur gehad van 9 maanden. Kuur is geen pretje met alle bijwerkingen maar nu is de acne bijna helemaal weg :)

• Topic Starter Topic Starter
haha puistenkoppen

Neem het nu al 7 dagen in.

Wat ik tot nu toe merk is het volgende:
-Minder opkomen van 'nieuwe' acné
-Sneller herstel van wondjés door krabben (I know)
Dit is wel opvallend want ik merk echt een duidelijke sneller herstel.

Al bij al vind ik het momenteel een succes, enige probleem is dat acné bij mij periodiek gewijs opkomt. Maw nu kan het zijn dat ik een periode zit dat er 2 weken niet gebeurt waarna het omslaat en ik plots veel acné krijg in een korte periode. Dus om definitief besluit te kunnen geven over dit middel moet ik even wachten tot 16September (+/-)

Ik gebruik de red maca nu in combi met een scrub die ik één keer in de week toepas. Doet zeker goed voor men huid, ik hoop dat het in de goeie richting blijft evolueren.

Eerste indruk is dus goed!.

Ik neem deze momenteel:
http://www.inkanatural.com/en/detalle.asp?prod=red-maca-capsules

een goede concealer kopen,verbergt de meeste vlekjes/puistjes

Voorkomt het probleem niet maw je blijft er last van hebben
+ al die troep op je gezicht smeren is niet bepaald voordelig op latere leeftijd.
Daarom dat ik zei "een GOEDE concealer"
ik heb een gekocht die de puistjes uitdroogt en waardoor ze sneller weggaan,
ben er zeer tevreden over

Is dat die die vlekken maakt op je kleding, lakens? Benzy nog iets..
nee,het is een roller die ik op men huid doe en uitsmeer.
heb ik gekocht in de supermarkt,het is van garnier.
heb het samen met een creme gekocht dat ik gebruik als gezichtmasker.
gebruik 's avonds gewoon een product op basis an salicylzuur.
daarna een gezichtmasker die ik heel de nacht laat intrekken.
en dan 's ochtends afwassen en concealer gebruiken.
men acne is er van veel verbeterd

• Topic Starter Topic Starter

je weet tog wel hoe alles heet wat je gebruikt? hoor het graag momenteel gebruik ik alleen benzyperoxide en helpt voor geen ****, ook niet icm nivea control shine [dagcreme]. En bij de Tuinen hadden ze iets van tea trea oil [dagcreme]?
Nooit van gehoord. En morgen ga ik naar de ha dus ga ik een en ander navragen!

Je acne is verbeterd? Zou ik gelijk stoppen met die troep...

Je acne is verbeterd? Zou ik gelijk stoppen met die troep...
Wrm zou ik stoppen met die producten als men huid er vorderingen op maakt?

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 00:22 ----------

je weet tog wel hoe alles heet wat je gebruikt? hoor het graag momenteel gebruik ik alleen benzyperoxide en helpt voor geen ****, ook niet icm nivea control shine [dagcreme]. En bij de Tuinen hadden ze iets van tea trea oil [dagcreme]?
Nooit van gehoord. En morgen ga ik naar de ha dus ga ik een en ander navragen!
Heb ook een tijdje benzoylperoxide geprobeerd,en men huid reageerde er slecht op.
Men gezicht masker is : Pure active 3 in 1 van Garnier
men concealer:pure active puisten roller van Garnier
en gebruik dan ook nog ' s avonds voor men gezicht masker Clearasil pure action pads

In de puberteit ook vlagen van puistjes gehad. Benzylperoxide heeft me enorm geholpen hier mee, samen met een zuiveringsgel van Loreal, gebruik het nog steeds ook al heb ik geen puistjes meer! Ook nooit gel meer in de haren gedaan aangezien ik hier toch wel een verband in zag met het aantal nieuwe puistjes. Had niets aan mijn voeding gedaan.

Tot en met mijn 17e had ik er last van, maar na gebruik van bovenstaande middeljes, verdwenen ze al snel en op mijn 20e kreeg er nooit meer.

WEL EEN TIP VOOR IEDEREEN DIE LAST HEEFT MET PUISTEN:

NOOOOOOOOOOIT DE PUIST OPENKRABBEN!!!!! Ik draag nu littekens op mijn gezicht gewoon omdat ik snel van de puistjes af wilde, enorm veel spijt van!!!!!

Pers ze uit maar nooit met je nagel erover gaan! Je gaat er ongetwijfeld spijt van hebben.

Acne komt vooral van binnenuit, teken dat het van binnen niet helemaal in orde is(buiten pubertijd)

Acne is gewoon een waarschuwing van het lichaam.

Na redelijk wat middeltjes en supplementen gebruikt te hebben (benzoylperoxide, scrubjes clearacil etc., biergist, vitamine b5, appelazijn, etc etc.) heb ik sinds ongeveer een week geleden alle zuivel geschrapt en ik zie mijn huid nog steeds met de dag opknappen, ik ben nu al bijna helemaal acne vrij.

Ik ben overigens niet lactose intolerant want voordien at ik nagenoeg iedere dag een bak kwark en ik heb ook heel wat melk gedronken zonder ooit last te hebben van buik krampen etc. Maar er schijnen ook bepaalde hormonen in zuivel te zitten en pus van ontstoken uiers waar mensen gevoelig voor kunnen zijn. Het is in iedergeval het proberen waard.

Verder gebruik ik zelf de tea tree face wash van de tuinen die me ook erg goed bevalt, ik denk niet dat het je van de acne afhelpt maar het is wel fijn spul en allicht dat het iets helpt.

Iemand aanrader voor omega 3 supplement zou dit een goede zijn? http://www.orthica.nl/assortiment/visolie/fish-epa-original

Wil dit misschien is gaan proberen voor de kleine paar mee eters die ik nog telkens krijg en laatste tijd best droge huid. Maar je leest ook wel is dat bij sommige mensen lijnzaadolie en al et acne alleen maar verergert, mensen hier ervaring mee?

Weet iemand of een van deze twee producten voor acne kunnen zorgen? Agmatine en geranamine. Train er lekker op, vooral in de cut meer energie en fijne pomp maar heb sinds gebruik van deze middeltjes naar mijn mening aardig wat puisten op mijn kin erbij gekregen.

Terug
Naar boven