JordiV
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m80
Voor mensen die misschien wat onzuiveren / droge / rode huid hebben met puistjes moet je is proberen ''Calcium + Magnesium + Zink van Orthica. Ik slik het nu al een tijdje een pil per dag en me huid straalt veel meer.
Er zullen hier alvast genoeg mensen zink slikken tegen acne maar het schijnt dat de combi cal+mag+zink mekaar zo goed ondersteund voor goede opnamen en vooral omdat de zink verbinding in Orthica gluconaat bevat neemt heel goed op.
Mijn huid is dunner en wat gevoeliger geworden van de Roa dus dit is voor mij prima middel om me huid mooi te houden
Orthica Calcium Magnesium Zink Tabletten
Dit supplement kan een goed middel zijn tegen alle allergieën. Ook met histamine allergie dus. De calcium in dit supplement werkt histamineverlagend. De zink en magnesium die in het supplement zitten werken ondersteunend. De tabletten zijn bovendien ook nog eens heel veilig om te gebruiken, aangezien er geen toegevoegde stoffen zoals suiker of conserveermiddelen in zitten. Het is enkel en alleen puur calcium, magnesium en zink.
Er zullen hier alvast genoeg mensen zink slikken tegen acne maar het schijnt dat de combi cal+mag+zink mekaar zo goed ondersteund voor goede opnamen en vooral omdat de zink verbinding in Orthica gluconaat bevat neemt heel goed op.
Mijn huid is dunner en wat gevoeliger geworden van de Roa dus dit is voor mij prima middel om me huid mooi te houden

hou me op de hoogte.
ure active puisten roller van Garnier