Serife
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Serife;5579662[/COLOR zei:@Arydan
Jah, je hebt helemaal gelijk. Alleen wij moslims mogen geen abortus plegen. Ik weet niet waar jij op school hebt gezeten......

@moraalridder
Mijn registratie staat hier los van. Dat je daarover moet nadenken....
Zegt meer iets over jou dan over mij
---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------
Dat je rare verbanden trekt. Jij d8 waarschijnlijk dat ik het nodig vond als moslim om me op deze site te registreren om "jullie" te vertellen dat het allemaal wel meevalt...
Ik hoop alleen dat je nu niet nog een reactie gaat plaatsen waarin jij je afvraagt wat ik bedoel met "jullie".
?) Bovendien zie je vaak dat het kloontjes zijn. Dus niet zeggen wat ik denk (ik zeg niet wat jij denkt, ik zeg jou wat IK DENK war jij het over d8 te hebben. Kan je't nog volgen.....)
Jammer dat je gediscrimineerd wordt, maar dit leest toch echt alsof je mensen niet als individuen ziet maar als een homogene groep (en zo ontstaat discriminatie net).Ik ben een moslim en ondanks ik regelmatig word gediscrimineerd, hou ik toch nog steeds van jullie hollanders![]()
Zo, voel jij je even verheven hierzo (Ik snap niet waar je dat vandaan haalt, maar zoals ik al eerder had aangegeven, jij hebt het talent om rare verbanden te trekken)Als ik zie dat je 1 post hebt in een topic dat niets met BB te maken heeft is het niet raar dat ik dit zei (Serieus, ben jij van de AIVD?) Bovendien zie je vaak dat het kloontjes zijn. Dus niet zeggen wat ik denk (ik zeg niet wat jij denkt, ik zeg jou wat IK DENK war jij het over d8 te hebben. Kan je't nog volgen.....)
Tot slot, Jullie = jij![]()
In dit geval was er geen reden om over een groep te spreken, de meerderheid van de Nederlanders hebben niets te maken met de discriminatie die jij onderging. Sterker nog, ze keuren het volledig af.Elk persoon is een individu op zich zelf, maar als je een aantal van die personen wilt benadrukken dan moet je ze wel in een groep plaatsen. Het is onmogelijk om het niet te doen.
Je hebt het eerst over dat je gediscrimineerd bent geweest, vervolgens zeg je 'ondanks dat hou ik toch nog steeds van jullie hollanders'.Trouwens, jullie Hollanders.. wat is daar mis mee? Het heeft geen negatieve lading

AIVD? Staat gewoon onder je naam hoeveel posts je hebt....
Doe jij nu niet hetzelfdeIk doe helemaal niet hetzelfde. Ik zei: 'de meerderheid'. En dat klopt gewoon. De meerderheid is niet racistisch of discriminatoir. Net zoals de meerderheid van de allochtonen niet werkloos en/of crimineel is.Dat je dat bijhoudt![]()
Geeft niet, ik kan wel lachen om je
---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------
In dit geval was er geen reden om over een groep te spreken, de meerderheid van de Nederlanders hebben niets te maken met de discriminatie die jij onderging. Sterker nog, ze keuren het volledig af.
Wie is zeDoe jij nu niet hetzelfde
Dat je dat bijhoudt![]()
Geeft niet, ik kan wel lachen om je
---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------
Dat kan alleen nog wel even duren, en gedurende die overgang zit je wel met twee botsende culturen. Wat me daarbij vooral stoort is dat elke religie als vanzelfsprekend respect en steun krijgt van de overheid en dit ook verwacht wordt van de bevolking.Anderzijds is het natuurlijk wel zo, dat de generaties moslims die hier geboren en getogen zijn, al een stuk minder vroom mbt de islam zijn als hun ouders. Misschien dat het met de islam in het westen net zo gaat als met de ontkerkelijking, daar zie je ook 80% bejaarden.
Dat kan alleen nog wel even duren, en gedurende die overgang zit je wel met twee botsende culturen. Wat me daarbij vooral stoort is dat elke religie als vanzelfsprekend respect en steun krijgt van de overheid en dit ook verwacht wordt van de bevolking.
Geen idee, dat vraag ik me ook af. Wat mij betreft heeft een overheid helemaal niets te prefereren aangaande religie.Waarom zou je de ene religie als seculiere overheid prefereren boven een andere?
Eens, tot een bepaalde grens.Laat mensen gewoon lekker hun gang gaan wat betreft geloofsovertuiging.
Als je dat niet snapt vraag ik me toch af of je de afgelopen 10 jaar onder een steen hebt geleefd, met alle respect verder.Overigens snap ik je "twee botsende culturen" verhaal ook niet. Alsof er twee autonome culturen zijn die met elkaar gaan botsen. Ik denk eerder dat de zeer veer verschillende (tot op het individuele af) culturen die we hebben tot mengvormen zullen leiden.