Fitness Seller

Deadlift ik zo goed:

wij hebben ook zulke schijven, moet je dan echt met die matjes gaan kloten? :(

Ik zal het netjes houden, maar dit is toch wel een citaat voor het topic met "minder slimme opmerkingen", ook wel verstandsloos genoemd!

zal er voor de minder verstandelijken de volgende keer een tekeningske bij maken :eyes:

met grip bedoelende de kracht in mijn handen om de baar vast te houden, die wordt er niet beter mee , nee

grip als zijnde de grip op de baar is wel beter met straps, anders liet ik de baar vallen

zal er voor de minder verstandelijken de volgende keer een tekeningske bij maken :eyes:

met grip bedoelende de kracht in mijn handen om de baar vast te houden, die wordt er niet beter mee , nee

grip als zijnde de grip op de baar is wel beter met straps, anders liet ik de baar vallen

Gelukkig dat de rest van het forum grip bekijkt als in de kracht in de armen/handen.

ik heb even gekeken maar ik vind de 20kg schijven van TG nog best groot hoor.

Origineel gepost door fa113505 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik train er mijn grip niet mee nee, maar mijn grip is wel veel beter met

ik train er mijn grip (kracht in mijn handen, armen) niet mee nee, maar mijn grip (vasthouden van de baar) is wel veel beter met

2 keer woord grip, 2 keer juist, met andere betekenis

dus waar zit het probleem?

men snapt wel dat er 2 soorten grips zijn, dat heb ik ook zo gelezen..
daarom is het wel een domme opmerking, aangezien straps bedoeld zijn om je grip (houvast) te verbeteren. alleen, als je te vroeg of te veel straps gaat gebruiken, wordt je grip (van je handen) niet beter waardoor je afhankelijk wordt van die dingen. dat bedoelt men te zeggen, daarom werkt het 'averechts' op je grip (van je handen).. smartass

ik heb even gekeken maar ik vind de 20kg schijven van TG nog best groot hoor.
Er zijn grote en kleine TG schijven. Op mijn gym hebben ze de grote liggen maar die zijn dacht ik nog steeds een fractie kleiner dan de oly maat :)

men snapt wel dat er 2 soorten grips zijn, dat heb ik ook zo gelezen..
daarom is het wel een domme opmerking, aangezien straps bedoeld zijn om je grip (houvast) te verbeteren. alleen, als je te vroeg of te veel straps gaat gebruiken, wordt je grip (van je handen) niet beter waardoor je afhankelijk wordt van die dingen. dat bedoelt men te zeggen, daarom werkt het 'averechts' op je grip (van je handen).. smartass

dus ??

pffffff

Beter hou je gwn op.. Kom je mij lastig vallen, terwijl iemand anders commentaar heeft.
We kennen beide definities van grip wel, alleen Grip betekent hier op het forum over het algemeen Handknijpkracht en geen grip op de bar.. klaarrr

hahahah die discussie :lol:

Terug
Naar boven