AndroidHealthClinic

Deadlift log

Je traint ondertussen al jaren en je hebt nog zulke lage gewichten? Vind je dat zelf normaal? Ik heb het dan vooral op je squat. Lange blessures gehad oid?

• Topic Starter Topic Starter
Heb wel wat blessures gehad maar dat mag geen naam hebben. Het is vooral

a) te weinig eten
b) te onregelmatig trainen
c) te weinig volume
d) te zware belasting (van september tot mei ook drie keer in de week basketball)

Maar het ging het afgelopen jaar eigenlijk best goed. Heb 155*2 gedeadlift en 110 gesquat. Toen wel een serie k*tblessures gehad en een paar maanden m'n zin verloren. Nu (hopelijk) weer terug op weg. Maar verwacht geen 140 squat binnen drie maanden ;)

Hoeveel weeg je eigenlijk? Momenteel word je outsquat door flowergrrl. :p

Vanaf nu blijven mijn squatgewichten prive, de haat is niet te harden hier.

Weeg nu rond de 75 denk ik. Ben dus ook vijf kilo afgevallen, aangezien ik de 80 nog heb aangetikt een paar maanden terug. Maar dat komt snel weer goed mannen, let maar op. Die squats waren easy as **** qua kracht, ik verwacht dat ik binnen een paar weken je neuksletje versla.

Jij k*t ook al lang aan, met allerlei fancy shit. Terwijl je gewoon moet bunkeren en lineaire progressie moet boeken zoals elke noob dat doet.

:)

Wat kane zegt.... +1!

Beetje jammer dat je zo stront eigenwijs bent.

Ja daarom heb ik nu dus maar 5-3-1 excelbestandje gemaakt. Minus bankdrukken dan, dat vind ik toch geen fl**ker aan. En nu braaf de setjes afwerken in de jacht naar een 200 kg deadlift. Als ik die heb ga ik masturberen op m'n eigen trainingsvids.

Pushpress

5*39
5*45
5*51

kromme k*tgewichten maar ik ga me écht aan de percentages houden. Ook als dat betekent dat ik 2.5, 1 én 2-kilo schijfjes moet gebruiken.

military press

5*10*30

was te licht om de assistence ook PP te doen.

Lat. Pulldown

4*high rep, tussendoor triceps.

Good stuff. Dat was zaterdag, vandaag of morgen deadliften.

Vanaf nu blijven mijn squatgewichten prive, de haat is niet te harden hier.
Pushpress

5*39
5*45
5*51

military press

5*10*30

Momenteel word je outsquat door flowergrrl. :p

Tielie wordt niet alleen op de squat ge-owned door Flowerrr.
Je mag al je gewichten wel prive houden dan...

Waarom log je dan nog hier ?

Dat is toch nu eenmaal zo op een OPENBAAR forum ???

Hey allemaal.

Ik ben weer gezond en wil m'n deadlift en rug sterker hebben.

Plan: Zo vaak mogelijk 5 RM's en 3RM's op deadlift. Op naar de 180 kg. Als assistence eigenlijk een hoop rug (chinnen, rows), boxsquats, abs- en hams isolatie.

Mijn redenatie is dat ik bij een 200 deadlift vast ook wel 120 kg kan squaten. Ik haat squats, ik vind de techniek k*t en heb altijd moeite om er progressie mee te boeken.
.

Het hangt er ook van af of je vanuit je benen deadlift of vooral vanuit je rug. Velen hebben hun benen al bijna gestrekt voordat het gewicht van de grond komt. Als je zo deadlift, zal het weinig effect op je squat hebben. Maar als je het gewicht eerst van de grond trekt met beenkracht, dan is het een ander verhaal. Dan lijkt me een 150 kg squat zelfs haalbaar als je eenmaal aan de 200 zit met deadlift.

Ookal boeit sprongkracht niet zoveel, veel explosiviteit haal je uit je quads. Bij de liftoff van de deadlift heb je ook sterke quads nodig dus vergeet deze niet te trainen.

Alleen box squats gaan je daarin niet helpen, gewoon reguliere squats blijven doen. Misschien ook maar eens lunges of bulgarian squats doen?

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Zorg dat je squat haat gaat stoppen. Squat is je grootste vriend, open je hart en laat squat toe om je leven te verrijken met al zijn heerlijkheid, in de eeuwigheid der eeuwigheid... amen.

haha ik blijf de gewichten wel posten hoor, don't worry.
En die overhead zit binnenkort ook weer op de 5*60+ waar hij thuis hoort. Als dat betekent dat ik Tjok's b*ch als motivatie moet gebruiken: So be it.

:roflol:!!!

Een neukslet, een b*ch, misschien maar dan van mij. Jij bent haar b*ch. En hieke's b*ch. En volgens mij nog een paar. :D

Ecto's doen het goed bij de vrouwen. Kijk maar naar Ronaldo.

Laatst bewerkt:
Tielie, Gast! Rond gewoon af op de dichtstbijzijnde 2.5kg. Ik train voorlopig ook nog daar. Op ma,wo,vr meetal rond 17:00, laat maar wat weten als je een keer iets wilt doen. Ook ik doe nog even 5/3/1.

Je kunt ook afronden op tientallen (net als een groot deel op DBB)

misschien dat die dag voor mij ook nog ooit komt. Maar afronden op 2.5 klinkt redelijk, scheelt ook met rekenen.

Deadlift: 6*120, 5*8*70

Heerlijke training, helemaal mijn ding.

Noem je dat een training?

Terug
Naar boven