JurgenB1990
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Srs weer een heel topic toegewijd aan ademhaling. Als je geen controle hebt over je lift, dan lift je te zwaar. Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat nadat je beneden aan bent gekomen de bar op precies dezelfde plaats neerkomt waar hij lag voordat je omhoog ging, zodat je van daaruit zonder aanpassen weer omhoog moet kunnen gaan. Kan je dat niet, dan lift je te zwaar. dan kan je ademhalingstechnieken toepassen of een zuurstofmasker op je kop zetten, je lift blijft gewoon kut.Vraag aan de mensen hier over de Deadlift. Ik had een topic geopend over de ademhaling en er zit me toch iets dwars met het deadliften. Gistermiddag met het deadliften voelde het toch niet echt goed. 1) Ik kom in mijn startpositie, neem een diepe adem, hou het vast en span mijn core aan. 2) Met het omhoog komen, de pull fase, blaas ik halverwege uit. 3) Tijdens het beneden gaan adem ik weer rustig in. Vooral stap 3 ligt mij niet helemaal lekker. Misschien heeft het met de laatste set te maken dat ik wat verzuurd aan het raken ben met mijn onderrug. - Tijdens het beneden gaan met het tegelijk rustig inademen merk ik dat ik minder controle heb. - Ik ga tijdens het beneden gaan met mijn schouders naar voren hangen en mijn borst staat ook meer naar voren. Het lijkt wel net of ik meer moeite heb met naar beneden gaan als omhoog.