XXL Nutrition

Duizeligheid na low rep deadlift 3x5

Het is gewoon een loodzware oefening.
Squats en deadlifts, daarna kun je me wegdragen.

Had ik ook op een bepaald moment. Bij trainen in de ochtend was dit. Ontbijt x1,5 gedaan en eerder voor de training eten (uur ipv. 30mins). Dat was de oplossing. Maar had het laatst ook weer, na 5x5 met 2xBW en daarna 1RM testen. Is gewoon veel volume op een zware oefening, daarna is het ff op.

als je al op een low kcal dieet zit, heb je al minder energie. aangezien deadlift een heel groot aantal spieren aanspreekt is hier veel energie voor nodig. ik heb er zelf ook wel is last van gehad tijdens een cut fase, voor mij lag het gewoon aan het dieet, je eet minder wat dus leid tot minder energie.
het werkt voor mij hetzelfde als dat je op een lege maag erg hard gaat fietsen, de energie is er gewoon niet waardoor je wat duizelig word.
tip is dus neem voor het trainen wat koolhydraten tot je dat hielp voor mij

als je al op een low kcal dieet zit, heb je al minder energie. aangezien deadlift een heel groot aantal spieren aanspreekt is hier veel energie voor nodig. ik heb er zelf ook wel is last van gehad tijdens een cut fase, voor mij lag het gewoon aan het dieet, je eet minder wat dus leid tot minder energie.
het werkt voor mij hetzelfde als dat je op een lege maag erg hard gaat fietsen, de energie is er gewoon niet waardoor je wat duizelig word.
tip is dus neem voor het trainen wat koolhydraten tot je dat hielp voor mij
Nee. Het is gewoon een plotselinge daling van de bloeddruk doordat de spanning van de spieren af gaat na zo'n lift met bijgevolg minder bloed in de bovenkamer.

Terug
Naar boven