XXL Nutrition

Deadlift vooruitgang

Benatural

Dutch Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m70
Massa
76kg
Hallo, ik doe voor het eerst deadlift nu een aantal weken 2x per week doe 5x110 dit wil goed

Maar aangezien ik het voor de eeerste keer doe vraag ik mij af hoe hard ga ik omhoog aangezien de eerste maanden het hard vooruit ga?

Gaat het per maand 20 kg omhoog ongeveer?

20kg per maand, pff was het maar zo.

Als je 2.5kg per week, dus iets meer dan 10kg per maand omhoog gaat ben je echt goed bezig.

tsja, dat is een kwestie van uitproberen. Kijken waar de lineaire progressie stopt. Gewoon iedere keer een beetje hoger, zonder techniekverlies.

• Topic Starter Topic Starter
20kg per maand, pff was het maar zo.

Als je 2.5kg per week, dus iets meer dan 10kg per maand omhoog gaat ben je echt goed bezig.
Ook als je net begint is 20 per maand erbij al.netjes? Hoe sloom gaat het dan als je al een kaar lift?

Ook als je net begint is 20 per maand erbij al.netjes? Hoe sloom gaat het dan als je al een kaar lift?

als ik mezelf als voorbeeld geef.

ik begon op 160kg als 1rm
ik zat na een jaar op 215kg.
na 2 jaar 250kg.
en nu na ruim 3 jaar 265kg.

het beste is die 5x110 te doen, dan volgende week 5x112.5, dan 5x115, ect ect.
tot je het niet meer lukt om die 5 herhalingen te doen, maar dat zal wel even duren.

Hallo, ik doe voor het eerst deadlift nu een aantal weken 2x per week doe 5x110 dit wil goed

Maar aangezien ik het voor de eeerste keer doe vraag ik mij af hoe hard ga ik omhoog aangezien de eerste maanden het hard vooruit ga?

Gaat het per maand 20 kg omhoog ongeveer?

Dat ligt er maar aan net welk gewicht (percentage 1RM) je start. Schat je dit te ligt in dan kunnen de begin stappen groot zijn.

na 2 jaar 250kg.

tot je het niet meer lukt om die 5 herhalingen te doen, maar dat zal wel even duren.
Met hoeveel sets van 5reps is het beste dan?? Ik heb vooral toch een groot probleem met mn schenen altijd. Echt zwaar pijnlijk.. Zal daar es iets op moeten verzinnen of zo...

na 2 jaar 250kg.

jij begon met 160kg 1rm? wat voor een monster genetics heb jij dan wel niet

Zou als ik van jou was eens de stickies lezen. Je stelt zowel bij voeding als training beetje onnozele vragen. En je progressie ten opzichte van anderen is niet belangrijk, je traint alleen voor jezelf en niet voor een ander.

Terug
Naar boven