Fitness Seller

Deca met Tren

knobbel

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben zojuist begonnen aan mijn eerste kuur voor dit jaar en heb net 200mg Deca met 200mg Tren gezet.
Allebei in 1 spuit. Na een paar minuten begon ik een beetje lichte druk in mijn kop te voelen, dus misschien dat me bloeddruk wat is gestegen. Alleen nu na een uur begin ik een beetje lichte hoofdpijn te krijgen. Zal wel door de tren komen misschien, maar begin te denken dat ik ze uit veiligheid beter eerst op verschillende dagen had kunnen zetten?

Welke versie van de Tren heb je?
En je had je mischien beter eerst iets beter kunnen verdiepen in je Roidskeuze:)

Hoop niet dat je 200mg Trenbolone acetaat hebt gezet, das wel een beetje veel op 1 dag.
Normaal zet men +/- 75mg e.o.d. of elke dag.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb uiteraard tren enanthaat. En wil 400mg p/w gaan nemen. Maar waarom had ik me beter moeten verdiepen in mijn roidskeuze? Omdat ik voorzichtig ben?

Sommige mensen vinden het leuk hier om voorbarige conclusies te trekken..

Ik denk dat je door een bloedvat bent heen gegaan met injecteren. Met het terug trekken van je naald is er zo misschien wat in je bloed terrecht gekomen. Heb het deze week ook nog gehad. Lekker dizzy gevoel ineens in je hoofd. Bij mij trok het snel weer weg.

slabek zei:
Sommige mensen vinden het leuk hier om voorbarige conclusies te trekken..

Ik denk dat je door een bloedvat bent heen gegaan met injecteren. Met het terug trekken van je naald is er zo misschien wat in je bloed terrecht gekomen. Heb het deze week ook nog gehad. Lekker dizzy gevoel ineens in je hoofd. Bij mij trok het snel weer weg.

Nou je het zegt, ik ben idd door een bloedvat heen gegaan, want er kwam een flinke druppel bloed mee bij het terug trekken. Zat ook al te letten op een kuchje, maar geen last.
En het gevoel, beetje dizzy idd, maar het trekt nu langzaam weg.

het feit dat er een beetje bloed uit komt na het zetten, wil niet per definitie zeggen dat je door een bloedvat heen bent gegaan.
je hoofdpijn kan natuurlijk ook een beetje spanning zijn. zetten is, en dan met name (al kuur je voor de 2de of 3 de keer) het eerste shot best spannend.
succes met je kuur,
groet d

dennis999 zei:
het feit dat er een beetje bloed uit komt na het zetten, wil niet per definitie zeggen dat je door een bloedvat heen bent gegaan.
je hoofdpijn kan natuurlijk ook een beetje spanning zijn. zetten is, en dan met name (al kuur je voor de 2de of 3 de keer) het eerste shot best spannend.
succes met je kuur,
groet d

Nou ja het waren precies de symptomen van een bloedvat :D
Slabek had gelijk, alleen had er zelf nog niet bij stilgestaan. Zenuwen heb ik niet meer, ben net een dartbord :p
Maar het had zo kunnen zijn idd.

Terug
Naar boven