AndroidHealthClinic

Demonoid Invitation Code

Psyko-C

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben op zoek naar een "Demonoid Invitation Code" of een "Invite van Torrentleech.org". Of als iemand me kan zeggen wanneer de registraties meestal terug open gaan?

Voor de mensen die het nog niet begrijpen. Ik wil me namelijk registreren op Demonoid of Torrentleech. Dit zijn websites waar je redelijk veel torrents kunt vinden.

Linkje naar de websites :
Demonoid.com
Torrentleech.org

Alvast bedankt,

Laatst bewerkt:
Ik ben lid van Demonoid, als je me weet te zeggen hoe ik een invitation stuur, krijg je er 1.
Demonoid is wel niet 'zo super' maar daarmee wil ik niet zeggen dat het slecht is:p

Daar zat ik de vorige keer ook tegenaan te hikken, kreeg een leuke download en hoppa, je kan er niets mee:(

Ik ben lid van Demonoid, als je me weet te zeggen hoe ik een invitation stuur, krijg je er 1.
Demonoid is wel niet 'zo super' maar daarmee wil ik niet zeggen dat het slecht is:p

Demonoid > Control Panel > "Create Invitation Code"

To invite someone to the site, give him/her one of the following invitation codes, and the account registration address:
Demonoid.com - Register
Please note: To avoid abuse, invitations are limited. Also, if someone you invite gets warned/banned, you might get warned/banned too.

Invites van Demonoid verstuurt naar Psyko-C en Rebel_x ;)

Toevallig vandaag ook geprobeerd.

Kan je me ook een invitation sturen stancke ?

Verstuurd:)

Ik vraag me af, hoe betrouwbaar zijn de games die je kan downloaden via torrents ? Werken ze uberhaupt wel ?

Normaliter wel.

Mrgn zal ik 1 doorsturen.

Mocht er nog iemand een Demenoid invititation over hebben houd ik me graag aanbevolen

apart aangemeld voor een demonoid code..:roflol:

Terug
Naar boven