XXL Nutrition

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Dat is Sheikh Yassin

• Topic Starter Topic Starter
Voorbeelden zijn: discussies omtrent Zwarte Piet, standbeelden/namen van zeevaarders, vrouwenquotum en etnisch profileren. Verder zaken zoals ikstemopeenvrouw, cancel-culture (dat in toennemende mate succesvol lijkt) en toenemende geforceerde diversiteit op universiteiten en het bedrijfsleven. Ik heb in ieder geval het idee dat deze cultuurmarxisten (for lack of a better term) aan de winnende hand zijn. En dat bevalt me geenszins.
Het valt in ieder geval meer op omdat het onder de aandacht wordt gebracht. De namen van straatbordjes, geforceerde diversiteit of de cancel-culture vind ik een lelijke trend. Er zijn kennelijk mensen die dat bedenken en nog erger, zieltjes winnen voor die zaken. Ik geloof dat er al wijken zijn waarin alleen bepaalde namen worden toegelaten. Dat is nu nog op kleine schaal, weet niet of er ook echt naamborden vanuit de overheid gesommeerd worden te verwijderen. Wat ik niet weet is hoe groot, of klein, die trend is. Hoe veel mensen zijn er bij betrokken.

Ik vind Jordan P. eigenlijk een heel gek ventje. Vol retorisch gewauwel over "links" dat erop uit zou zijn hele samenlevingen te vernietigen, dat niks met wetenschap te maken heeft of zijn "vakgebied". Hoeft ook niet, lekker geld pakken met die inhoudsloze boekjes en optredens maar laat zich wel graag aanmeten dat hij spreekt vanuit "de wetenschap". Neem nog een pilletje P.
Slechts een klein gedeelte van zijn ‘gewauwel’ gaat over het gevaar van extreem links hoor, wellicht dat je niet verder hebt gekeken dan dat.
Heeft in ieder geval zijn niche gevonden en vertelt verhalen die in vergetelheid zijn geraakt.

Slechts een klein gedeelte van zijn ‘gewauwel’ gaat over het gevaar van extreem links hoor, wellicht dat je niet verder hebt gekeken dan dat.
Nah "volgde" hem toch wel een jaar of twee voordat die echt "doorbrak" (rond Trump?). Begon mij een beetje te irriteren en kan qua stemgedrag niet links worden genoemd. Kan best zijn dat hij dat minder doet inmiddels.
Heeft in ieder geval zijn niche gevonden.
Dat zeker!

Nah "volgde" hem toch wel een jaar of twee voordat die echt "doorbrak" (rond Trump?). Begon mij een beetje te irriteren en kan qua stemgedrag niet links worden genoemd. Kan best zijn dat hij dat minder doet inmiddels.

Dat zeker!
Is natuurlijk wel een interessante geschiedenis want in wezen is hij gewoon een klinisch psycholoog. Met de invoering van wat wetten in Canada is hij -op zijn school- in opstand gekomen en van daaruit is hij door wat alt-right groepen ‘gebruikt’. Daar kwam uiteraard weer een tegenovergestelde reactie op en hij moest kapot. Vandaar dat je hem zo vaak ziet in dat soort discussies. Pakt lekker de kijkcijfers.
Verder heeft hij daar eigenlijk weinig mee te maken en ik denk nieteens dat hij ‘rechts’ is.

Is natuurlijk wel een interessante geschiedenis want in wezen is hij gewoon een klinisch psycholoog. Met de invoering van wat wetten in Canada is hij -op zijn school- in opstand gekomen en van daaruit is hij door wat alt-right groepen ‘gebruikt’. Daar kwam uiteraard weer een tegenovergestelde reactie op en hij moest kapot. Vandaar dat je hem zo vaak ziet in dat soort discussies. Pakt lekker de kijkcijfers.
Verder heeft hij daar eigenlijk weinig mee te maken en ik denk nieteens dat hij ‘rechts’ is.
Wat ik begrepen heb, door hem, is dat hij niets heeft met die alt right groepen. Hij wordt wel door bepaalde lieden "gekaapt" (Richard Spencer bv) want de doelgroep lopen vaak met zijn lezingen weg. Is ook niet verwonderlijk, hij heeft charisma en is verbaal sterk. Gaat ook rustig ergens aanschuiven waar "men" hem niet snel zou verwachten. Dat zijn punten waardoor ik hem een tijd volgde. Bijbelse series vond ik ook wel interessant.

In hoeverre willen deze mensen nog hun mening verkondigen? Met een paar miljoen volgers op YT verdien je een leuke bedrag en is het heel verleidelijk om een verhaal op te hangen wat je volgers van je verwachten.

In hoeverre willen deze mensen nog hun mening verkondigen? Met een paar miljoen volgers op YT verdien je een leuke bedrag en is het heel verleidelijk om een verhaal op te hangen wat je volgers van je verwachten.
Heeft natuurlijk wel het risico genomen zijn hele academische carriere te vernietigen. Denk dat zijn motivatie wel snor zit.

202005ramadan_002.jpg

sinds wanneer mag de politie openlijk hun geloofsovertuiging uiten?

Ik denk niet dat hij een gebrek aan geld heeft. Hij was psycholoog en professor. Dan verdien je toch niet slecht.

Ik vind de ophef ietwat overdreven. Er zijn nou eenmaal problemen en als een moskee de ene week politie over de vloer heeft en de andere week zich kan richten op bepaalde jongeren kan dat wellicht leiden, of een bijdrage leveren, tot minder segregatie en meer begrip. Blijkt het niks te helpen haal je in ieder geval de banden aan met zulke lieden. Ik vind niet dat de politie zich moet beperken tot iftars en dergelijke, dan heb je de schijn tegen wat betreft neutraliteit. Daarmee geef je o.a. onnodig een stok aan Wilders.

Ik weet niet precies waarom maar ondanks de goede bedoelingen vind ik dat knielen toch echt te ver gaan.

Zo zoek jij altijd wel een manier om iemand te veroordelen, toch?
Ik zoek niets ik geef alleen maar aan dat dat een mogelijkheid is. Het verbaasd me wel dat het bij mensen die verder van de realiteit afstaan, meer invloed hebben en of “engere” ideeën hebben eerder geloofd wordt dat ze er een tweede agenda op na houden.

Hhahaha mooi e:D

Jordan waarschuwt voor iets heel belangrijks namelijk het groepsdenken, de zogenaamde 'ismes die in het verleden eerder al voor miljoenen doden hebben gezorgd.

Grappig wat mn ex laatst zei over wat haar oma haar vertelde over voorafgaande aan de 2e wereld oorlog. Ze zei: Het was een hele rare tijd. Broeders, dit heb ik de laatste tijd vaker gehoord:rolleyes:

De Surinaams-Nederlandse cabaretier Steven Brunswijk hekelt de nieuwe fascisten in zijn veelbekeken vlogs. Over Quinsy Gario, een van de aanstichters van de huidige ellende, zegt hij:

‘Quinsy Mongolio. Jij hebt altijd wat te zeiken. Als het niet over Zwarte Piet is, dan over de negerzoen, of over een n*ger in een Bavariareclame, want jij moet altijd je smoel opentrekken. Misschien moet hij zijn zwarte bril afzetten en gewoon geen kleuren meer zien. Kleur is helemaal niet belangrijk in het leven. En niet alles is terug te voeren op de slavernij. Jij moet je b**kes houden! Al dat negatieve gezeur van jou. Ik ken genoeg n*gers die klagen. Maar die klagen over echte negerdingen: het weer, werk, huisvesting en dergelijke. Ze klagen niet over negerzoenen of Zwarte Piet. Daar hebben ze geen tijd voor. Als ze hun tijd gaan besteden aan dergelijke flauwekul, komen er geen flappen binnen. Weet je wat jij moet doen? Ga een hobby zoeken, ga bijvoorbeeld skiën. Dan zijn we een tijdje van je af. Ik snap niet dat je nog een podium krijgt in de media, want ik ben je zat en vele andere n*gers met mij. Houd je b**kes!’

Terug
Naar boven