XXL Nutrition

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Bezoekers in dit topic

Veel Disney klassiekers zijn origineel door de gebroeders Grimm geschreven. Assepoester, roodkapje, rapunzel, hans en grietje, en anderen, waren lugubere verhalen die echt niet geschikt voor kinderen waren
We kunnen altijd de fophef over Andreas Kinneging overdoen, heel geschokt reageren als iemand zegt dat Roodkapje over seks gaat met foute types (ik parafraseer even).

Ze zijn verzameld door de Gebroeders Grimm (of toegestuurd door rijke vrouwen die niets beters te doen hadden) en later herschreven voor kinderen:

Wat ze precies betekenen en betekenden lijkt me wat moeilijk te achterhalen je kan er alle kanten mee op.

Wat dat betreft deden ze het minder slecht dan de BLMers, die willen oude verhalen (Homeros, Shakespeare) gewoon verbieden en vervangen door aangepast werk.
 
Ah, zoiets als straatnamen van zeehelden? :trollface:
Ja, maar ook te vergelijken met de Gebroeders Grimm; die namen van zeehelden zijn pas als straatnamen gebruikt in de 19e eeuw, net als dat zij die volksverhalen pas veel later optekenden.

De Gebroeders Grimm hadden niet het plan onze manier van leven en denken te veranderen en het verleden naar de maatstaven van nu te beoordelen, Disney en de BLM'ers daarentegen is het grootste tuig dat er op de aarde rondloopt en uiteindelijk gaat het gewoon om geld. Die vervangende boekjes met adolescentenliteratuur moeten natuurlijk geschreven worden door mensen met voldoende deug- en slachtofferpunten en mogen op geen enkele manier iets positief zeggen over anderen dan deugers en slachtoffers.
 
Voel je / ben je als vrouw nou gelijk aan de man of zijn er toch echt wel verschillen?


 
Voel je / ben je als vrouw nou gelijk aan de man of zijn er toch echt wel verschillen?


Schandalig, in newspeak heb je het over mensen die menstrueren, het gebruik van vrouwen in deze context kan echt niet meer!

# hoe is het eigenlijk met Justine Dus?
 
Schandalig, in newspeak heb je het over mensen die menstrueren, het gebruik van vrouwen in deze context kan echt niet meer!

# hoe is het eigenlijk met Justine Dus?
Ik menstrueer ook wel eens uit mijn anus.
 
Dus jij wil graag ruiken zoals zijn menstruerende anus? :eek:
Je ziet dat je tips in ieder geval wel goed blijven hangen. :D

Wat ik toch allemaal leer hier: diverse soorten speelgoed, verschillende toepassingen van vaseline en alternatieve manieren van afronden. Nu begrijp ik dat je vaseline ook kan herbruiken.
 
Ja, maar ook te vergelijken met de Gebroeders Grimm; die namen van zeehelden zijn pas als straatnamen gebruikt in de 19e eeuw, net als dat zij die volksverhalen pas veel later optekenden.

De Gebroeders Grimm hadden niet het plan onze manier van leven en denken te veranderen en het verleden naar de maatstaven van nu te beoordelen, Disney en de BLM'ers daarentegen is het grootste tuig dat er op de aarde rondloopt en uiteindelijk gaat het gewoon om geld. Die vervangende boekjes met adolescentenliteratuur moeten natuurlijk geschreven worden door mensen met voldoende deug- en slachtofferpunten en mogen op geen enkele manier iets positief zeggen over anderen dan deugers en slachtoffers.
Een van die broers is later nog bij de Fantastic Four gegaan.
 
Als ze een zwarte hadden gekozen was het weer slecht naar het Nederlands vertaald.
 
Via tam tam en rooksignalen mag ook. Total communications, het mag dus ook in een liedje dat over de plantage galmt. Het gaat om de inhoud.
 
Als ze een zwarte hadden gekozen was het weer slecht naar het Nederlands vertaald.
Grappig dat je dat zegt, want nu blijkt dat deze auteur in het verleden heeft aangegeven slecht in Engels te zijn.

Ze is vermoedelijk vooral gekozen omdat ze zich niet als cisgender identificeerd en de vertaling van haar boek een Amerikaanse prijs heeft gewonnen.

Opmerkelijk is dat mensen vooral verontwaardigd waren dat ze lelieblank is, niet dat ze geen Engels kan. Dat past weer heel mooi in de identiteitspolitiek, het maakt niet uit of je iets kan, als je maar voldoende van dezelfde slachtofferpunten hebt.

Overigens heeft ze zich nav de fophef teruggetrokken.
 
Back
Naar boven