MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Grappig dat je dat zegt, want nu blijkt dat deze auteur in het verleden heeft aangegeven slecht in Engels te zijn.

Ze is vermoedelijk vooral gekozen omdat ze zich niet als cisgender identificeerd en de vertaling van haar boek een Amerikaanse prijs heeft gewonnen.

Opmerkelijk is dat mensen vooral verontwaardigd waren dat ze lelieblank is, niet dat ze geen Engels kan. Dat past weer heel mooi in de identiteitspolitiek, het maakt niet uit of je iets kan, als je maar voldoende van dezelfde slachtofferpunten hebt.

Overigens heeft ze zich nav de fophef teruggetrokken.
Schijnt alleen voor anders kleurigen te zijn.
Net als opsporing verzocht, daar kijken ook alleen tatta's naar.
Uithollen die kloof, hoe breder en dieper, hoe beter.

AC5A75AF-4ED0-40C8-8FD4-DEADB18331BC.jpeg

“je lacht namelijk met een hele etnische groep die al in een nadelige socio-economische situatie”

Ja, vandaar dat ze massaal voor honderduizenden euro’s de Belgische frituren kopen. Wat een simpele duif.

“je lacht namelijk met een hele etnische groep die al in een nadelige socio-economische situatie”

Ja, vandaar dat ze massaal voor honderduizenden euro’s de Belgische frituren kopen. Wat een simpele duif.
Chinezen zijn toch juist sociaal-economisch veel beter af dan vrijwel alle andere groepen die hierheen verhuisd zijn? Juist omdat ze keihard hebben gewerkt en bedrijven hebben opgericht waar hun kinderen de vruchten van kunnen plukken. Doen het ook bovengemiddeld goed in het onderwijs. Vind het maar raar gejank.

Chinezen zijn toch juist sociaal-economisch veel beter af dan vrijwel alle andere groepen die hierheen verhuisd zijn? Juist omdat ze keihard hebben gewerkt en bedrijven hebben opgericht waar hun kinderen de vruchten van kunnen plukken. Doen het ook bovengemiddeld goed in het onderwijs. Vind het maar raar gejank.
Dat was mijn gedachte ook, over het algemeen een financieel zeer verstandig volk en harde werkers. Janken voor de aandacht is dit.

Ik bak voortaan mijn flietjes zelf:badum:

De video toch maar eens bekeken. Fuuuuu... Weet ze wel wat Azië is? Ze heeft het alleen maar over Oost-Azië en Zuidoost-Azië.

"specifieke etnische groep"...

Dit is echt een mong**l dit... dit mag je gaan opzette!

Een Chinees die jankt over discriminatie. Hoe ironisch.

Me love you long time!

De tijden dat Mickey Rooney een Japanner vertolkte zijn lang voorbij. So either name a price, or get the f**k over it.

Laatst bewerkt:
Blanken die wit ipv blank zeggen zouden publiekelijk moeten fusilleren op de Dam.

Terug
Naar boven