Dr X
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.526
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 111kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn ook voldoende artikelen dat detox onzin is, dumpen die meid is je aandacht niet waard
zorgt ervoor dat je lichaam klaar is voor nieuw voedsel? Dus dat is dus de reden dat mijn lichaam alleen maar klaar is voor oud voedsel de hele tijd! en ik me maar afvragen waar t fout ging. thanksWat een bullshit!
Begin toch gewoon eerst met 1x per dag 20 minuten voor het ontbijt met dit:
3 eetlepels Appel Cider Azijn
Sap van 1 halve citroen (gewoon uitknijpen boven een glas)
Halve theelepel kaneel
Halve theelepel kurkuma
Halve theelepel cayennepeper
Evt schep glutamine
Wat lauw water erbij en in 1x wegtikken.
Dit reinigt je maag, darmen en urinewegen en zorgt ervoor dat je lichaam klaar is voor nieuw voedsel, dit komt tevens de opname ten goede.
Ik doe dit zeker al een jaar standaard elke dag.
Detoxen is enorme zever, als je daar in gelooft moet je toch echt even achter je oren krabben.
Haha thanks voor de reactie mannen. Voor 100 euro kan ik idd 3,5 vials tren kopen, maar daar heeft zei niks aan. Ik laat r dit ook lezen, dus hoop dat ze hier genoeg aan heeft haha. Ik zei namelijk voor ik dit topic aanmaakte dat t BS was. Maargoed. Thanks!
Anders, laat haar maar zelf gewoon die detox aanschaffen en proberen, ze zal zelf ondervinden dat het helemaal nergens over gaat![]()
Het placebo-effect is meestal sterk aanwezig bij dat soort figuren, vergis je niet.Anders, laat haar maar zelf gewoon die detox aanschaffen en proberen, ze zal zelf ondervinden dat het helemaal nergens over gaat![]()
Dan ben je nog niet zeker dat ze dat gaat vinden.
Want hoe merk je dat het niet werkt?
Mss werkt het wel in haar hoofd.
Het placebo-effect is meestal sterk aanwezig bij dat soort figuren, vergis je niet.
Ook versterkt vaak een tegengestelde mening vaak het eigen standpunt bij dat soort figuren, dus ik betwijfel het. Maar we houden hoop!!!1Daar hebben jullie zeker een punt! Wie weet nu ze dit alles meegelezen heeft zal ze hopelijk het idee uit haar hoofd zetten!
Lekker eten op je insta trouwens.Daar hebben jullie zeker een punt! Wie weet nu ze dit alles meegelezen heeft zal ze hopelijk het idee uit haar hoofd zetten!
Ben niet zo van de detox kuurtjes zoals je waarschijnlijk hebt gezien
Dit ziet er aardig detox uit hoor:Haha bedanktBen niet zo van de detox kuurtjes zoals je waarschijnlijk hebt gezien
![]()
Volg-worthy, zo in m'n cut.
Wow, inderdaad.