XXL Nutrition

'Dexaprine' iForce Nutrition

mmmm geen koffie dat word een straf pfoe
altijd half uurtje cardio zit standaard in me routine
water minder maar dat moet ik indd meer gaan drinken dat is zoiezo goed voor je:)
en ik ben indd een echte zandloper en dat zal niet veranderen en dat hoeft ook niet daar ben ik wel blij mee maar hoef niet breder te worden dat is mijn angst

over 2 weken zal ik ff posten of het helpt:)

Als vrouw zijnde wordt je echt niet "zomaar" ineens breed. Als je van jezelf al brede schouders hebt, kunnen die natuurlijk wel meer geaccentueerd worden als je taille een stuk strakker en smaller wordt. Vrouwelijke bodybuilders werken keihard om dat lichaam te krijgen, en volgen daarnaast ook een dieet aangepast op het doel (spiermassa winnen). Mocht de dexa bij jou na 2 weken toch dit effect hebben, laat het vooral even weten :D

Even eerste ervaring:

Ik heb vandaag om 17:30 halfje ingenomen
had een vreselijk hectische dag achter de rug en was helemaal kapot tegen lamlendig aan...
tablet ingenomen en mezelf naar de sportschool gesleept
heb HEERLIJK!! getraind
kon veel meer hebben en voelde gewoon lekker terwijl ik echt gesloopt was
dus eerste reactie: super spul
nu wel klaar wakker ook veel te laat in genomen maar kon het niet laten haha nu maar zien of ik straks fatsoenlijk kan slapen:p

Als vrouw zijnde wordt je echt niet "zomaar" ineens breed. Als je van jezelf al brede schouders hebt, kunnen die natuurlijk wel meer geaccentueerd worden als je taille een stuk strakker en smaller wordt. Vrouwelijke bodybuilders werken keihard om dat lichaam te krijgen, en volgen daarnaast ook een dieet aangepast op het doel (spiermassa winnen). Mocht de dexa bij jou na 2 weken toch dit effect hebben, laat het vooral even weten :D

nou zoals ik al eerder zei word ik heus geen bodybuildster in 2 weken:p maar ik word snel breed en gespierd ook al ben ik vrouw kan er ook niks aan doen haha ik ben er niet heel blij mee hoor:P

Wat zijn dat voor tabletten? net als paracetamol qua vorm? dus kan het evt ook opgelost worden in water?

Tabletten zelf zijn vrij groot van vorm. Denk niet dat je ze kan oplossen in water en als je het doet zal de smaak best k*t zijn.

Ik vermijd zelf de "open kant" van het halfje met mijn tong aan te raken wanneer ik het inneem.

Zijn zo goed als niet op te lossen in water.. maar omdat ze een gladde vorm hebben en eigenlijk niet echt een vieze smaak hebben ... slik je ze zo weg.... heb bij een halve ook geen last van vieze smaak eigenlijk.... paracetamol is viezer:p

Ashley, laat je je vetpercentage geregeld meten? Ben nu wel benieuwd wat het qua vetverbranding voor vrouwen doet. Kan je niet een logje openen?
Wel handig om te weten of je niet ondertussen ook je eet- of trainingsgewoontes verandert.

Pillen zijn net zo groot als een reguliere multivit

Ashley, laat je je vetpercentage geregeld meten? Ben nu wel benieuwd wat het qua vetverbranding voor vrouwen doet. Kan je niet een logje openen?
Wel handig om te weten of je niet ondertussen ook je eet- of trainingsgewoontes verandert.

Ehm nou bij mij op de sportschool hebben ze alleen zo'n ding die je in je handen moet houden en die is niet echt betrouwbaar maar wil het nog wel ergens anders laten doen, want ik wil het wel weten:rolleyes:
Ik zal blijven posten hoe het gaat dat zeker:)

Kwam een sample bij mn whey en ik dacht dat het iets als dextrose was. En nam het dus in voordat ik ging slapen.

Ben nu nog steeds wakker terwijl ik kapot was

Voor mij heeft het de volgende effecten:

1 hele pil;

- Milde energie rush
- Euforisch gevoel heel sterk, alsof je de wereld aankan en niet kan stoppen met rennen
- Stilt de honger enorm

Het werkt wel, maar niet zo extreem als sommigen hier beweren. Een halve pil doet bij mij vrij weinig, een hele pil geeft een beetje energie maar ik denk dat het ook deels te maken heeft met je eigen verbeelding ("nu ga ik heel veel energie krijgen!" en dan voel je het ook) aka placebo effect.

Voor mij heeft het de volgende effecten:

1 hele pil;

- Milde energie rush
- Euforisch gevoel heel sterk, alsof je de wereld aankan en niet kan stoppen met rennen
- Stilt de honger enorm

Het werkt wel, maar niet zo extreem als sommigen hier beweren. Een halve pil doet bij mij vrij weinig, een hele pil geeft een beetje energie maar ik denk dat het ook deels te maken heeft met je eigen verbeelding ("nu ga ik heel veel energie krijgen!" en dan voel je het ook) aka placebo effect.

Ik verwachtte niks en toch kreeg ik heel veel energie:o

de 1e 2 dagen een halve genomen, niks geen effect. Vandaag een hele en nog maar weinig. In ieder geval geen effect net zoals op een pré-workout.

Heb 2 uur geslapen en heb nog steeds best veel energie en ik heb sinds gisteravond niks meer genomen.

Misschien te sterk voor mij (nam maar een half)

Ga je hier meer van zweten? Gewoon in de rust, niet tijdens trainen oid

Wc is geen probleem, heb alleen geen zin in overmatig zweten :P

Ik heb zelf geen last van extra zweten..!

Voor mij werkt het.

Geen wijziging in mijn voedingschema, geen wijziging in training. Op 10 dagen tijd, 3kg minder op de weegschaal. Ervoor viel ik maar halve kilo per week af. Nu dus anderhalve.

Vetpercentage gemeten na 10 dagen en toch ook wel al een verschil.

Terug
Naar boven