XXL Nutrition

Dextrose na de training in de cut

Even een bump, ik vraag me zelf ook af of ik dextrose moet nemen na de training in de cut.

Nu pak ik amino's met water en kort daarna 4 sneden bruinbrood met 100g kipfilet. Iemand daar iets over te zeggen?

• Topic Starter Topic Starter
Hangt ook af van of je 'sochtends of 'savonds traint.

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Even een bump, ik vraag me zelf ook af of ik dextrose moet nemen na de training in de cut.

Nu pak ik amino's met water en kort daarna 4 sneden bruinbrood met 100g kipfilet. Iemand daar iets over te zeggen?

nu met een quote.

Hoe denken jullie over BCAA's na de training en voor de cardio? En dan na de cardio whey?

Nee, het is niet verstandig dextrose te nemen in de cut.

Na je training is je glycogeenspiegel leeg, dit houd in dat ook na je training je lichaam bij elke geringe inspanning het vet aan gaat spreken voor energie, simpel omdat er geen koolhydraten binnen komen.

Ga jij dextrose nemen, dat zijn de meest simpele koolhydraten, zo snel opgenomen zodat het onmogelijk allemaal direct voor energy gebruikt kan worden, dat betekend dus dat je glycogeenspiegel weer word aangevuld en je geen vet als energiebron meer aanspreekt.

Na je krachttraining gewoon een wheyshake op water nemen, even 10-15 minuten uitrusten, en dan aan de cardio. Na je cardio kan je eventueel iets van magere kwark of tonijn op water eten.
Ga je dan niet de eiwitten als energie gebruiken voor je cardio?

kan je ook na cardio inplaats van tonijn in water, tonijn in olie nemen?

Terug
Naar boven