MuscleMeat

Deze gozer is natural, wat een monster! Layne Norton eat your heart out! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weet iemand trouwens z'n lengte, gewicht en daadwerkelijke VP? En verdere stats? Is hij puur bodybuilder of powerlifter of een mix?
 
Goed fysiek, maar vooral respect omdat hij geen neppe supplementen promoot.
 
hijs wel redelijk maar ik vindt hem niet super groot. denk dat er voor naturel wel meer haalbaar is
 
hijs wel redelijk maar ik vindt hem niet super groot. denk dat er voor naturel wel meer haalbaar is

90kg bij 188, lijkt niet veel.Maar als je nagaat hoe droog hij staat, dan is het niet meer zo makkelijk.
 
Laatst bewerkt:
hijs wel redelijk maar ik vindt hem niet super groot. denk dat er voor naturel wel meer haalbaar is


Dude. Wat zijn je eigen stats? Weet hoeveel 'massa' je verliest als je zo droog wil worden?
 
Idd. Als je als naturel naar 5% ofzo wil blijft er echt niets van spieren meer over.

Je zou zeggen van niet nee. Als je kijkt naar Ryu bv @ 10% vet is hij best massief en indrukwekkend. On stage blijft er niet zoveel meer van over. Kun j en nagaan hoe huge deze gast moet zijn als hij bulkt naar 10%.

Hoeveel is dit? 4/5?
 
die dude is ****ing stoer :D die baard is echt stoer
 
goede fysiek en zeker wel naturel haalbaar. sommige hebben nu eenmaal een laag vet% van huis uit. bij ons op de gym loopt een kerel van rond de 40 jaar die het hele jaar op 4-5 % zit zonder te cutten. enkel 3x p/w halteren en 1 x p/w hardlopen. verder drinkt ie denk ik zo'n 2-3 kratten bier in de week en doet met zijn voeding niks anders als af entoe een shake toch staat ie er het hele jaar ripped bij met behoorlijk wat spiermassa, punani en kale weten wie ik bedoel...

dus als zo'n gast er echt werk van maakt met voeding/rust/training denk ik zeker wel dat dit haalbaar is...maar respect niet te min...al had ik er met dat talent evengoed een zooi roids ingeknikkerd :D

-rodge
 
Jezus is teruggekomen op deze aardkloot!!
;)
 
Je zou zeggen van niet nee. Als je kijkt naar Ryu bv @ 10% vet is hij best massief en indrukwekkend. On stage blijft er niet zoveel meer van over. Kun j en nagaan hoe huge deze gast moet zijn als hij bulkt naar 10%.

Hoeveel is dit? 4/5?

Jij hebt mij nog nooit in het echt onstage. Dus knappe uitspraak. :rolleyes: En natuurlijk kan je genoeg massa overhouden als je natural cut. Kijk maar bijvoorbeeld naar The_Ur.

Hier ben ik zelf op 5,5%. Het is geen prof rug, maar loop niet slap te ouwe hoeren dat naturals geen massa kunnen vasthouden.

ezn82e.jpg
 
Laatst bewerkt:
Reken maar dat die pinda in real life wel groot is. :P
 
goede fysiek en zeker wel naturel haalbaar. sommige hebben nu eenmaal een laag vet% van huis uit. bij ons op de gym loopt een kerel van rond de 40 jaar die het hele jaar op 4-5 % zit zonder te cutten. enkel 3x p/w halteren en 1 x p/w hardlopen. verder drinkt ie denk ik zo'n 2-3 kratten bier in de week en doet met zijn voeding niks anders als af entoe een shake toch staat ie er het hele jaar ripped bij met behoorlijk wat spiermassa, punani en kale weten wie ik bedoel...

dus als zo'n gast er echt werk van maakt met voeding/rust/training denk ik zeker wel dat dit haalbaar is...maar respect niet te min...al had ik er met dat talent evengoed een zooi roids ingeknikkerd :D

-rodge

Is dat die kerel met dat snorretje? Die ziet er inderdaad erg goed uit. Goed droog.
 
Reken maar dat die pinda in real life wel groot is. :P

Je hebt altijd mensen die denken ****ing experts te zijn d.m.v van wat foto's. Maar zelf meedoen met een wedstrijd of het uberhaupt zoiets in real life meemaken is een ander verhaal.
 
Je hebt altijd mensen die denken ****ing experts te zijn d.m.v van wat foto's. Maar zelf meedoen met een wedstrijd of het uberhaupt zoiets in real life meemaken is een ander verhaal.

op internet hebben ze allemaal armen +43 cm met < 10% bf en benen van +70 cm. Alleen dan kom je ze tegen op een dbb barbeque en dan denk je. Train je ook? :D

nette rug trouwens!
 
Back
Naar boven